Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KSHancox
Berichten: 1265
Geregistreerd: 02-06-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 11:17

Ik heb sowieso het idee dat sommige mensen graag dagelijks hun levensverhaal delen. Echt al 5-10x herhaald door mensen en dan denken dat je het nog wil horen of zien, of ze verwachten dat je opeens met veel meer interesse reageert ofzo. Of selfies, ook op dagen waarop echt he-le-maal niks boeiends gebeurd. Als ik je hoofd elke dag zou willen zien zou ik wel vaker langskomen. -O-

DuoPenotti

Berichten: 30330
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 11:27

Kleine ergernis
Eindelijk geen koppijn meer dus de uitgestelde huishoudelijke taken aan het doen. (Dat is heel wat anders dan dat prachtige uitzicht!)
Zoals ook dweilen...maar wat is het vochtig. Half uur geleden en het is nog nat.

Lau

Berichten: 16683
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 11:38

Ik ben flauwgevallen van een hypo en nu heb ik een dik ei boven mijn oog.

germie

Berichten: 26114
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 11:39

Ik heb na een bezoek van een monteur van Ziggo geen 400mb/s meer via de wifi, maar slechts 150mb/s. Hoe kan dat? Het enige wat vervangen is, is de wandcontactdoos. Als ik morgen nog steeds zo veel mindere snelheid heb, dan zal ik wel weer bellen (en al 2 maanden geen stabiel internet, maar als ik internet had, dan haalde ik ook echt 400mb/s via de wifi waar ik ook voor betaal.

Rawr

Berichten: 2825
Geregistreerd: 21-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 11:41

Een aantrekkelijke meid met kleding die weinig aan de verbeelding overlaat die recht voor m'n neus haar stretches gaat doen. Het is rustig en er zijn letterlijk honderden andere plaatsen in de sportschool waar ze dat kan doen.
Ik wil gewoon graag recht vooruit kunnen kijken zonder me zorgen te hoeven maken om als een creeper te worden gezien. :\

Oh en keelpijn dag 5..

CupCakes_

Berichten: 3395
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 11:46

Lau, ben je verder oke?

chanicha

Berichten: 12203
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 12:08

Rawr schreef:
Een aantrekkelijke meid met kleding die weinig aan de verbeelding overlaat die recht voor m'n neus haar stretches gaat doen. Het is rustig en er zijn letterlijk honderden andere plaatsen in de sportschool waar ze dat kan doen.
Ik wil gewoon graag recht vooruit kunnen kijken zonder me zorgen te hoeven maken om als een creeper te worden gezien. :

Oh en keelpijn dag 5..


Niet te hard praten Rawr :n
Kans op echooooo :')

Lau let je een beetje op jezelf!

Lau

Berichten: 16683
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 12:19

Ja mijn vriend is thuis en de dokter belt zo want die was naar een spoedgeval. Zit nu rustig op de bank.

Urbanus

Berichten: 44963
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 12:22

oliebol Lau, waardeloos. Houd ons op de hoogte en beterschap!!

JudithGigi

Berichten: 4284
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 12:27

Femke_Tweety schreef:
JudithGigi schreef:
Mensen die constant opgevraagd lopen te traumadumpen %)



Herkenbaar.

En ook echt óveral en véél verschillende mensen.
Facebookgroepen, fora, whatsapp prive, whatsapp grote groepen, Facebook persoonlijke paginas, telefoon.

Feelgood pagina's die om zeep geholpen worden door mensen die trauma of gevoel 'niet gezien te worden' continu uiten


Nu klink ik mogelijk als een of andere aso die niets van anderen wil weten en waar geen gevoelens geuit zouden mogen worden.
Maar eigenlijk is het eerder het tegenovergestelde.
Mensen met sores vinden echt wel een luisterend oor bij mij. Als ik dat wil geven...
Maar dat kost mij energie. Wat ik er graag insteek, maar niet altijd en overal en ook niet voor iedereen.

Ik wil ook plekken hebben waar ik 'simpele ongecompliceerde lol' kan hebben.

En dan wil ik dus niet in een feelgood topic iemand die zo'n heel topic naar zich toe trekt met negatieve dingen.

Voorbeeld, iemand plaatst op een openbaar forum een in een positief grappig topic over kattekwaad een afbeelding van een rode kat die kattekwaad uithaalt.
Iemand anders, nieuw in de conversatie, niemand kent die persoon, gooit erin 'ik kan hier niet naar kijken, mijn rode kat is gisteren overleden'.

Hoe sneu ik dat ook vind, dn hoe goed ik me de pijn kan voorstellen,
Dat is niet de plek of de situatie om dat te droppen.

Alle mensen die gewoon voor de leuk en ontspanning afbeeldingen van stoute katten zitten te kijken, krijgen nu ongevraagd iets héél anders voor hun neus.

Zeggen dat het niet gepast is doe je niet, want dan ben je 'de botte hork'.

Maar echt leuk is het dan niet meer om dat topic te volgen.
Het is ook ongepast om dat bericht totaal te negeren.

Hop, ongevraagd sores van iemand die je niet kent op een plek die daar niet voor is voor je neus.


Nu is dit een heel simpel voorbeeld, maar ik zie ze haast dagelijks over allerlei verschillende onderweg in allerlei verschillende context en nuances.


Jaa ik wil ook heel graag helpen, maar het wordt ook gewoon teveel na de zoveelste keer en zeker als mijn advies al jaren aan de lopende band genegeerd wordt :')

Nu hele foto's van uitslagen (van gratis online testen uiteraard) waarin staat dat hij depressief is en last heeft van angst et cetera... Wat moet je met zoiets -O-

luuntje

Berichten: 14014
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 12:41

Sterkte voor de zieken en mensen die gevallen zijn.

In de supermarkt een meneer die bij het fruit hard hmoe hei stond te roepen naar mij en te gebaren.
Familiegedoe.

maralyn

Berichten: 10485
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 12:55

Onderbeugel zit er in!!

Maar dat trekt wèl een beetje

Britta31

Berichten: 13199
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 13:00

Zaterdag een flauwte gehad met gevolg eerste hulp ziekenhuis.Gelukkig geen ernstige dingen,maar ga nog niet auto rijden.Alles geregeld,dochter gaat morgen rijden omdat ik naar mijn vader moet om hem ergens heen te brengen.Nu zegt ze dat ze onverwachts op haar achterneefjes moet passen en niet mee kan.Dat is niet ons probleem de neefjes,dan nemen hun vader of moeder maar vrij.

Zebrastreep

Berichten: 9855
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 13:04

Zo klaar met een collega , en niet alleen ik maar het hele team.

Heb haar via de app nu even kort aangesproken dat ze gewoon haar dienst kan gaan draaien het was toch al een groot l*lverhaal waarom ze zogenaamd niet zou kunnen werken.

Tja dan kun je ook een vervelende reactie terug verwachten.

Ze komt nu wel nadat ik in de groepsapp de druk wat ophoogde.

chanicha

Berichten: 12203
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 13:08

Bel ik de HA voor een bloedprikformulier voor mijn schildklier, laatste keer hing het er al om maar nu heb ik best wel haaruitval e.d.
Moest de assistente eerst even overleggen, belt ze terug jaa als u volgende week belt dan kan ik hem voorschrijven voor de week daarop 8)7
Dus ik zeg waar gaat dit over, ik wil gewoon een formulier en daarbij is het niet mijn hobby of zo.
Belt ze gelijk terug, ja ik stuur u nu een formulier om bloed te prikken dus schiet mij maar lek :x
Kan ik zo niet tegen he, voorheen belde ik en kreeg ik een formulier en het is nou niet zo dat ik iedere maand bel voor zoiets!

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 13:27

Gister was er hier stroomstoring. Naast de ergernis hoe ik dan de klok op de oven weer goed moet instellen >;) nu ook de ergernis dat de afstandsbediening van een ingebouwde ledlamp het niet meer doet. Die gaat altijd op tilt na een stroomstoring dus nu heb ik sinds gisteravond disco verlichting in de huiskamer :')

Urbanus

Berichten: 44963
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 13:29

De Upside Down komt eraan...

Marcella

Berichten: 36919
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 13:54

Schijnbaar is het moeilijk om te begrijpen dat mijn uitkering inclusief vakantiegeld is en dan nog zeggen je krijg best veel. 8)7

Als je vakantiegeld eraf haal zit ik onder het sociaal minimum is wel slim gedaan zo. :')

En schijnbaar krijg ik nog teveel voor de voedselbank k*tzooi hoe dan.

Mando

Berichten: 15746
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 14:04

chanicha schreef:
Bel ik de HA voor een bloedprikformulier voor mijn schildklier, laatste keer hing het er al om maar nu heb ik best wel haaruitval e.d.
Moest de assistente eerst even overleggen, belt ze terug jaa als u volgende week belt dan kan ik hem voorschrijven voor de week daarop 8)7
Dus ik zeg waar gaat dit over, ik wil gewoon een formulier en daarbij is het niet mijn hobby of zo.
Belt ze gelijk terug, ja ik stuur u nu een formulier om bloed te prikken dus schiet mij maar lek :x
Kan ik zo niet tegen he, voorheen belde ik en kreeg ik een formulier en het is nou niet zo dat ik iedere maand bel voor zoiets!



Kan je geen extra formulier vragen. Ik heb er altijd 2 op voorraad omdat ik wil prikken als ik mezelf niet goed voel.
Zou ik eens gaan overleggen met de assistente.

MyWishMax

Berichten: 25527
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 14:11

Marcella schreef:
Schijnbaar is het moeilijk om te begrijpen dat mijn uitkering inclusief vakantiegeld is en dan nog zeggen je krijg best veel. 8)7

Als je vakantiegeld eraf haal zit ik onder het sociaal minimum is wel slim gedaan zo. :')

En schijnbaar krijg ik nog teveel voor de voedselbank k*tzooi hoe dan.


Omdat het sociaal minimum niet de grens voor voedselbank is. Het draait om wat je overhoudt na kosten en die vaste kosten bedragen hebben een maximum. Als je te veel overhoudt volgens hun berekening kom je niet in aanmerking. En dat zijn juist veel mensen die op het sociaal minimum zitten.

Lau

Berichten: 16683
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 14:17

Ik heb zaterdag een bruiloft :')

Afbeelding

Marcella

Berichten: 36919
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 14:17

Ik hou inderdaad teveel over volgens hun. Dan maak ik wel andere mensen of de kippen blij met de groente wat ik over hou. Moet toch ook wat kippen gaan opruimen kan ik ze mooi vetmesten. }:0

Heb trouwens nu al verschillende aanvragen gehad voor verse groente en mensen willen er zelfs voor betalen. Ben er alleen een beetje voorzichtig terughoudend mee. :=

Kijk je uit Lau. :(:)
Laatst bijgewerkt door Marcella op 08-05-23 14:26, in het totaal 1 keer bewerkt

chanicha

Berichten: 12203
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 14:20

Jeetje Lau, zou maar make-up inslaan dan :oo
Dat is een aardige smak geweest, beterschap!

chanicha

Berichten: 12203
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 14:21

Mando schreef:
chanicha schreef:
Bel ik de HA voor een bloedprikformulier voor mijn schildklier, laatste keer hing het er al om maar nu heb ik best wel haaruitval e.d.
Moest de assistente eerst even overleggen, belt ze terug jaa als u volgende week belt dan kan ik hem voorschrijven voor de week daarop 8)7
Dus ik zeg waar gaat dit over, ik wil gewoon een formulier en daarbij is het niet mijn hobby of zo.
Belt ze gelijk terug, ja ik stuur u nu een formulier om bloed te prikken dus schiet mij maar lek :x
Kan ik zo niet tegen he, voorheen belde ik en kreeg ik een formulier en het is nou niet zo dat ik iedere maand bel voor zoiets!



Kan je geen extra formulier vragen. Ik heb er altijd 2 op voorraad omdat ik wil prikken als ik mezelf niet goed voel.
Zou ik eens gaan overleggen met de assistente.


Zal het eens met de HA over hebben, assistentes zijn een stel mutsen :x

Zilfstar

Berichten: 7557
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Bij die Zwarte en die Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 14:35

Heftige ergernis met mijn leidinggevende… :( _-:( maar huiverig het hier openbaar te posten. iemand hier bekend met arbeidsrecht toevallig? die ik effe mag PBen… ??