Het praat-me-hiervan-af-topic (zelfspot nodig)

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hilli

Berichten: 22951
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 10:11

Voor €300 kun je minimaal een maand eten. Of een week of 2 op kampeervakantie met een klein tentje. Of je kan er 6 dekjes van kopen dus heb je er veel meer plezier van. Het prijskaartje maakt een jas echt niet mooier!

Kinke

Berichten: 20593
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 10:16

sureido schreef:
Hier een jas van Parajumper in de winkelmand... wel afgeprijsd naar 300€! Maar 300€....


nooit van gehoord.....zoekt merk op....ok....gewoon een simpele donsjas, niks bijzonders

Boterbloem90

Berichten: 558
Geregistreerd: 28-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 10:17

Dankjewel voor de schoenen, die gaan er dus niet komen _O-

Iriscope

Berichten: 8610
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 10:19

Saul schreef:
Schemerdier schreef:
Maar Rituals kan je altijd wel gebruiken O:) }:)



Nee hoor.

Ik krijg op een of andere manier heel veel zeep waaronder rituals. Heb nu zo'n grote doorzichtige bak van de action staan. Tot de nok toe vol met zeep -O-
Waaronder ook een hele hoop rituals en ik geraak gewoonweg niet door de voorraad heen. :')

Heb al jaren geen zeep meer hoeven kopen. Da's wel een voordeel. :D

Niet kopen, er is al teveel plastic in de wereld. Je huidige opmaken en gewoon lekker overgaan op plastic-vrije producten of na laten vullen.

Seventje

Berichten: 1005
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: ergens in NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 11:09

Geweldig topic dit!

Ik heb er ook eentje. Het lukt me even niet om een foto te plaatsen maar ik kijk al weken naar de sneaker fila disruptor || in witte variant.

Waarom wel? Omdat ik het gave sneakers vind en ik ze 20 jaar geleden stiekem al in het zwart had. Jeugdsentiment! En ik ze leuk zou kunnen stylen met mijn kleding.

Waarom niet? Hele was lijst. Bijna geen vrije tijd om ze te dragen. Heb al zat mooie sneakers waarvan de laatste paar in september gekocht Nike Air Max, cadeautje aan mezelf omdat ik mijn rij examen had gehaald. Serieus nog maar een keer gedragen. :o

Nog vele maren..
Maar oehh ik wil ze zo graag! :')

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 11:12

Bedankt jongens :') Ik had het nodig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 11:20

Die Fila's waren 20 jaar geleden ook al lelijk, in het wit zijn ze nog erger dan in het zwart. Lompe dingen.
Trek gewoon die Nike Airs aan die je pas 1 x gedragen hebt >;)

Granoek
Blogger

Berichten: 10493
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 11:21

Oh dit had er echt 5 jaar eerder moeten komen hoor, de dag dat ik werk vond en mijn eigen geld verdiende.

Ik zit op deze te azen nu...
Timberlands zijn de enige hakken waar ik langer dan een uur op kan lopen maar ik heb net een nieuw zadel gekocht en ik mag eigenlijk niet :')
https://www.omoda.be/nl/dames/boots/vet ... gIVJvD_BwE

Plus dat ik een uur geleden nog in wachtruimte bij de huisarts zit die me, als de ontsteking volgende week niet weg trekt, misschien steunzolen moet aansmeren :')

Kom aub met iets anders dan 'lelijk' want daar luister ik zelfs niet naar als mijn vriend het zegt _O-

Gini
Berichten: 17979
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 11:28

Je hebt Nike Air Max die meer stof staan te vergaren dan iets anders. Het is alleen maar decadent om dan ook nog Fila Disruptors erbij te halen. Wat wil je doen? Een sneakermuseum beginnen uit jeugdsentiment?

Blue_Monday
Berichten: 581
Geregistreerd: 28-05-17

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 11:42

Parajumper voor 300, dan zou ik oppassen dat ik niet opgelicht word eerder :+

Ik zou die jas alleen nemen als je echt alle ogen nodig hebt om het gevoel te hebben gezien te worden, al die designermeuk is alleen maar voor de show en zegt niks over je gevoel van mode.

Benoite

Berichten: 692
Geregistreerd: 27-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 11:44

Oeh nee granouk sorry ik vind ze oprecht lelijk.. Het zijn dus net van die orthopedische schoenen van iemand met echt hele rare voeten.. Alleen dan met een hak. Lijken me ook zwaar aan je voeten en lomp. Een hakje koop je toch omdat het mooi sierlijk en sexy is.. Is de volgende stap dan uggs hakken? Of jophurs met hakken.?
https://www.modemuze.nl/collecties/twee ... gd-voetbed

Granoek
Blogger

Berichten: 10493
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 11:46

Oh ieuw die zijn wel heel extreem _O- Ik koop ze dus niet om sierlijk en sexy te zijn, daar heb ik andere hakken voor die wel pijnlijk zijn :')

Gini
Berichten: 17979
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 11:48

Timberlands zijn gemaakt als stevige schoenen (wandelschoenen, werkschoenen, etc.). Zet daar een hak onder en wat krijg je? Een lelijk ding die aan de basis kan liggen van heel wat vrouwonvriendelijke moppen. 'Durf anders te zijn' staat in het tekstje. Soms is gewoon nog zo slecht niet. :D

Meile
Berichten: 837
Geregistreerd: 20-02-12
Woonplaats: Almere

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 12:01

Dit topic heb ik echt even nodig. Zelfs de advertenties op bokt trekken me naar de PinkGellac website toe.
Ze hebben nu kleuren voor 5 euro in de aanbieding (normaal 15, https://www.pinkgellac.nl/alle-kleuren-actie) en nu ben ik echt geneigd om nieuwe kleuren te kopen, terwijl ik genoeg kleuren heb. Zeker aangezien ik alleen gelnagellak bij mezelf erop zet (oké en soms een keer een vriendin, maar alsnog :+ )

M_D_H
Berichten: 17484
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 12:04

Granoek schreef:
Oh ieuw die zijn wel heel extreem _O- Ik koop ze dus niet om sierlijk en sexy te zijn, daar heb ik andere hakken voor die wel pijnlijk zijn :')

Maar wat is het nut dan?
Hakken draag je juist om mooi en sierlijk de zijn, om je kont op te liften en onder de aandacht te brengen.
Als je ze daar niet voor koopt, waarom koop je ze dan?

Granoek
Blogger

Berichten: 10493
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 12:05

Meile schreef:
Dit topic heb ik echt even nodig. Zelfs de advertenties op bokt trekken me naar de PinkGellac website toe.
Ze hebben nu kleuren voor 5 euro in de aanbieding (normaal 15, https://www.pinkgellac.nl/alle-kleuren-actie) en nu ben ik echt geneigd om nieuwe kleuren te kopen, terwijl ik genoeg kleuren heb. Zeker aangezien ik alleen gelnagellak bij mezelf erop zet (oké en soms een keer een vriendin, maar alsnog :+ )

5 soorten groen en 100 soorten roze... Dat is niet echt nieuwe kleuren hé :P
Ik durf er mijn geld op te zetten dat je van deze beide kleuren al minstens 1 andere tint hebt staan :P
Ik ga gokken dat je jezelf gaat wijsmaken dat je 3 nieuwe kleuren mag kopen (omdat je er nu dus 3 kunt voor de prijs van 1) en dat zijn alsnog 15€ aan kleuren die je niet gaat gebruiken.

15€ zijn 2 big mac menu's :Y)

Granoek
Blogger

Berichten: 10493
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 12:06

M_D_H schreef:
Granoek schreef:
Oh ieuw die zijn wel heel extreem _O- Ik koop ze dus niet om sierlijk en sexy te zijn, daar heb ik andere hakken voor die wel pijnlijk zijn :')

Maar wat is het nut dan?
Hakken draag je juist om mooi en sierlijk de zijn, om je kont op te liften en onder de aandacht te brengen.
Als je ze daar niet voor koopt, waarom koop je ze dan?

Dat zeg je fout, dat is blijkbaar waarvoor JIJ ze draagt. Ik heb genoeg sierlijke hakken als ik sierlijk zou willen zijn, ik vind dit mooie schoenen en daarom zou ik ze kopen :P
Echt jongens, lelijk is niet het argument dat mij zal overtuigen :P

Gini
Berichten: 17979
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 12:08

Meile schreef:
Dit topic heb ik echt even nodig. Zelfs de advertenties op bokt trekken me naar de PinkGellac website toe.
Ze hebben nu kleuren voor 5 euro in de aanbieding (normaal 15, https://www.pinkgellac.nl/alle-kleuren-actie) en nu ben ik echt geneigd om nieuwe kleuren te kopen, terwijl ik genoeg kleuren heb. Zeker aangezien ik alleen gelnagellak bij mezelf erop zet (oké en soms een keer een vriendin, maar alsnog :+ )


Je hebt genoeg kleuren en waarschijnlijk de kleuren die je het mooist vindt. Dus dan ga je nu een uur spenderen aan het zoeken van tweedekeuze-kleuren die waarschijnlijk zo dicht bij je huidige kleuren aanliggen dat 90% van de bevolking het verschil niet ziet eens het op je nagels hangt. En dat alleen omdat een bedrijf goed is in marketing. Man up, woman, ga je nagels doen, nu!! :D

ImkeTarek

Berichten: 2273
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: UK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 12:09

Granoek schreef:
Oh dit had er echt 5 jaar eerder moeten komen hoor, de dag dat ik werk vond en mijn eigen geld verdiende.

Ik zit op deze te azen nu...
Timberlands zijn de enige hakken waar ik langer dan een uur op kan lopen maar ik heb net een nieuw zadel gekocht en ik mag eigenlijk niet :')
https://www.omoda.be/nl/dames/boots/vet ... gIVJvD_BwE

Plus dat ik een uur geleden nog in wachtruimte bij de huisarts zit die me, als de ontsteking volgende week niet weg trekt, misschien steunzolen moet aansmeren :')

Kom aub met iets anders dan 'lelijk' want daar luister ik zelfs niet naar als mijn vriend het zegt _O-


Spoiler:
Oh.. dit mag hier eigenlijk niet, maar kan het niet laten...
Ik heb deze en voor mij echt TOTAAL géén miskoop... Dus ik neem het je niet kwalijk als je hier wel voor gaat...

Ja.. gewoon niet doen

ontherun
Berichten: 4972
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 12:11

Granoek schreef:
Oh ieuw die zijn wel heel extreem _O- Ik koop ze dus niet om sierlijk en sexy te zijn, daar heb ik andere hakken voor die wel pijnlijk zijn :')


De gewone timberlands mag je van mij als Podotherapeut kopen. Graag zelfs. Maar deze met (te hoge) hak dus niet ~~}>

Femke_Tweety

Berichten: 12036
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 12:11

Granoek schreef:
Dat zeg je fout, dat is blijkbaar waarvoor JIJ ze draagt. Ik heb genoeg sierlijke hakken als ik sierlijk zou willen zijn, ik vind dit mooie schoenen en daarom zou ik ze kopen :P
Echt jongens, lelijk is niet het argument dat mij zal overtuigen :P




Werkelijk schitterend.
Schoenen voor íédere gelegenheid, van boswandeling tot kerst. In een gewéldige kleur die echt perfect past.
En zo ontzettend goedkoop ook.
Iedere cent van die 120 (bijna dan toch) euro dubbel en dwars waard.

Ik zou er zó 16 bicmac menu's voor laten staan.

Of 2,5 week gezond eten.

Of 4 goede paardrijlessen.

Of....

Gini
Berichten: 17979
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 12:12

Granoek schreef:
Dat zeg je fout, dat is blijkbaar waarvoor JIJ ze draagt. Ik heb genoeg sierlijke hakken als ik sierlijk zou willen zijn, ik vind dit mooie schoenen en daarom zou ik ze kopen :P
Echt jongens, lelijk is niet het argument dat mij zal overtuigen :P


Hoeveel schoenen heb je al en hoe vaak ga je deze Timberlands daadwerkelijk dragen? Net zoals lelijk geen argument is om iets niet te kopen, is mooi geen argument om wel iets te kopen. Voor welke gelegenheid en onder welke outfit zou je zoiets willen dragen? Naar je werk? Wat, ga je nu blootsvoets naar je werk dan? Om de stallen uit te mesten? Doe je dat dan nu op je blote teentjes?
Je hebt deze schoenen niet nodig, PUNT, en mensen zouden hun koopgedrag in het algemeen beter iets meer verantwoorden dan enkel met "MOOI, HEBBUH!" Lijkt wel een kleuter in de supermarkt zo.

Meile
Berichten: 837
Geregistreerd: 20-02-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 12:12

Granoek schreef:
Dat zeg je fout, dat is blijkbaar waarvoor JIJ ze draagt. Ik heb genoeg sierlijke hakken als ik sierlijk zou willen zijn, ik vind dit mooie schoenen en daarom zou ik ze kopen :P
Echt jongens, lelijk is niet het argument dat mij zal overtuigen :P


Ik vind deze schoenen dus juist echt iets hebben, maar toch zou ik ze niet kopen.
Het zijn namelijk echt van die tussenin schoenen - schoenen die niet "netjes" genoeg zijn voor naar werk en niet praktisch genoeg zijn voor een weekenddag. Waarschijnlijk heb je al meerdere paren die in dezelfde categorie vallen. Waarom zou je dan perse deze er ook bij nemen? Zodat ze stof kunnen vangen naast de andere paren die in dezelfde categorie vallen en je ze hooguit een keer aan zal trekken?

Kan je beter iets leuks kopen om naar te kijken en dat stof laten vangen :)

Granoek
Blogger

Berichten: 10493
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 12:13

Waarom luister ik niet naar mensen die zeggen dat ik het niet moet doen, maar ben ik sterk geneigd de mensen die zeggen het wél te doen, direct te geloven _O-
Mijn brein speelt spelletjes met me


Gini schreef:
Hoeveel schoenen heb je al en hoe vaak ga je deze Timberlands daadwerkelijk dragen? Net zoals lelijk geen argument is om iets niet te kopen, is mooi geen argument om wel iets te kopen. Voor welke gelegenheid en onder welke outfit zou je zoiets willen dragen? Naar je werk? Wat, ga je nu blootsvoets naar je werk dan? Om de stallen uit te mesten? Doe je dat dan nu op je blote teentjes?
Je hebt deze schoenen niet nodig, PUNT, en mensen zouden hun koopgedrag in het algemeen beter iets meer verantwoorden dan enkel met "MOOI, HEBBUH!" Lijkt wel een kleuter in de supermarkt zo.


Ja dit bedoel ik, zoiets moeten jullie zeggen :')

Femke_Tweety

Berichten: 12036
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 12:14

Ik zal de volgende #sarcasme erbij zetten, als dat het makkelijker maakt... }:)