Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marjo

Berichten: 37334
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 10:17

Jorex schreef:
Marjo schreef:
Ik ben zo benieuwd naar alle pakketten *\o/*

Ik ook! Dit is altijd het leukste gedeelte! <3

Het allerleukste is als jouw lootje superblij is met zijn/haar pakket :D

Cynn
Fotograaf

Berichten: 14511
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Flevoland

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 10:31

Alle uitgebreide verslagen met foto's vind ik ook altijd het leukste! :D

hahahatsjoe

Berichten: 2409
Geregistreerd: 01-05-12
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 10:45

Melisssx schreef:
hahahatsjoe schreef:
Gefeliciteerd Roulette ! Moest even stofje uitzoeken bij meubelstoffeerder, denk rij ik gelijk langs het postkantoor. Ik sta daar, denk ik moest hier wat maar wat ook al weer, geen idee. Dus rij naar huis, zie de doos op de achterbank en denk sjit. Vreselijk zeefhoofd ben ik. Misschien moet ik morgen even boodschapje en lukt het dan, maar zal het deze week posten !!! Ook om PostNL, je weet het maar nooit en het zou verhipte sneu zijn als het te laat kwam.


Stiekem heb je hem wel gepost maar loop je nu je lootje in de maling te nemen :')


:D :D :D Zoals de waard is... Het is gewoon te druk op het moment, per 1 januari nieuwe baan dus bezig in oude baan alles af te ronden... Stukje mantelzorg voor ma en tante, klusjesman om de tenen die elke keer als hij even niets heeft hier komt voor mijn kleine klusjes, hoefsmid, veearts, naar nieuwe baan in Noord-Holland om toch even ingewerkt te worden omdat de dame die ik vervang per 1-1 met zwangerschapsverlof gaat... vanuit bovenin Friesland, anderhalf uur rijden. Rest is thuis werken hoor, misschien 2x per maand naar kantoor, maar ik was gister ook etentje bij vriendin vergeten, gelukkig woont die vlakbij. De hoefsmid komt zo, die had ik al gewaarschuwd dat hij mij even moest appen dat ik de paardjes niet buiten moest zetten, anders...

Edit: er wordt op de deur geklopt, de postbode, ik denk yes, daar is mijn pakket. Nee dus, het was een kerstpakket van mijn nieuwe baas waar ik nog niet eens werk. Ook superleuk, maar wel een domper, grr.

miccamaaike

Berichten: 8689
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 11:14

Lekker druk hatsjoe! Wat voor werk ga je doen bij je nieuwe baan? Wel een eind rijden dan, scheelt dat we nu toch moeten thuiswerken.

Ik ben zoooo benieuwd ook naar alle pakketjes!

hahahatsjoe

Berichten: 2409
Geregistreerd: 01-05-12
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 12:12

Miccamaaike, ik ben juridisch adviseur in gemeenteland. Heb tot 2018 15 jaar bij 1 gemeente gewerkt, maar toen gekozen voor detachering. De huidige detacheerder, tsja je bent een nummer, het bedrijf is te groot geworden. Toen kreeg ik via LinkedIn een supermooi aanbod bij een veel kleiner bedrijf en de gesprekken die ik gehad heb waren zo leuk en prettig dat ik niet geaarzeld heb om over te stappen. En ik treed dus pas in dienst per 1 januari maar heb in november al een verjaardagscadeau gehad en nu dus een kerstpakket. Voel me net een prinsesje want alles wordt voor me geregeld, ik hoef straks alleen maar te gaan werken. Bij mijn vorige baas moest ik overal zelf achteraan draven, had je niet eens een email adres, moest je je eigen privé laptop en privé telefoon en mailadres gebruiken. Dus ik ben wel blij ! Werk is in principe hetzelfde, je wordt op opdrachten gezet bij verschillende gemeenten, ik ga bijvoorbeeld nu iemand vervangen die tot 1 juni zwangerschapsverlof heeft.

Jorex

Berichten: 10021
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 12:29

Whoop! Whoop! Ik heb een pakketje, het is alleen niet van SS _O-
Maar wel een leuke, een trui van mijn opleiding zodat ik toch een aandenken heb als ik straks klaar ben.
Laatst bijgewerkt door Jorex op 10-12-20 12:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Nayomie
Berichten: 32795
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 12:31

Hier ook een pakket! Alleen niet van mijn SS, maar wel mijn nieuwe werk PC <<)

hahahatsjoe

Berichten: 2409
Geregistreerd: 01-05-12
Woonplaats: Friesland

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 12:33

:D :D :D Jullie ook al...

CharxHebe

Berichten: 1010
Geregistreerd: 15-08-11
Woonplaats: St. Jansteen

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 12:44

Krijg net een berichtje van mijn vriend dat er persoonlijk een pakket is afgegeven voor mij...

Nu ben ik natuurlijk ontzettend nieuwsgierig wat dat zou betekenen dat mijn santa heel dichtbij woont.. wat opzich bijna knap is gezien ik in een uithoek woon :')

Heb mijn zusje al geappt dus nu maar eindeloos naar de klok kijken tot ik thuis ben vanavond **\O/** [&]

Straks is het niet mijn SS pakket maar het kan bijna niet anders _O-

Afbeelding

Roodvos

Berichten: 6738
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 12:48

hahahatsjoe schreef:
Edit: er wordt op de deur geklopt, de postbode, ik denk yes, daar is mijn pakket. Nee dus, het was een kerstpakket van mijn nieuwe baas waar ik nog niet eens werk. Ook superleuk, maar wel een domper, grr.

Hè, wat vervelend, krijg je zomaar een kerstpakket -O-
Ik zou een andere werkgever zoeken als ik jou was :j
:+

Linnie050

Berichten: 11821
Geregistreerd: 20-04-11
Woonplaats: Putten

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 13:26

Heel spannend de komende dagen!
Ben ook heel benieuwd naar alle foto's.
En hopen dat we allemaal een pakket krijgen *\o/* *\o/*
Geen ellende dit jaar.

Apple

Berichten: 76238
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 13:37

Ik vind de foto's van de pakketten en de verslagen ook altijd het hoogtepunt van het hele gebeuren :-)

Spannende tijd breekt aan :-)

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78615
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 14:09

Hier is ook een pakket bezorgd, van Bol. :D
Een technisch lego pakket maak je mijn man bij mee. :')

miccamaaike

Berichten: 8689
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 14:21

hahahatsjoe schreef:
Miccamaaike, ik ben juridisch adviseur in gemeenteland. Heb tot 2018 15 jaar bij 1 gemeente gewerkt, maar toen gekozen voor detachering. De huidige detacheerder, tsja je bent een nummer, het bedrijf is te groot geworden. Toen kreeg ik via LinkedIn een supermooi aanbod bij een veel kleiner bedrijf en de gesprekken die ik gehad heb waren zo leuk en prettig dat ik niet geaarzeld heb om over te stappen. En ik treed dus pas in dienst per 1 januari maar heb in november al een verjaardagscadeau gehad en nu dus een kerstpakket. Voel me net een prinsesje want alles wordt voor me geregeld, ik hoef straks alleen maar te gaan werken. Bij mijn vorige baas moest ik overal zelf achteraan draven, had je niet eens een email adres, moest je je eigen privé laptop en privé telefoon en mailadres gebruiken. Dus ik ben wel blij ! Werk is in principe hetzelfde, je wordt op opdrachten gezet bij verschillende gemeenten, ik ga bijvoorbeeld nu iemand vervangen die tot 1 juni zwangerschapsverlof heeft.


Ah dat klinkt dan als een goede stap!
Ik heb ook een aantal jaren via een detacheerder gewerkt, maar dat waren projectcontracten. Daar kreeg je dus verder ook geen laptop / telefoon oid want bij de gemeente zijn prima voorzieningen. Maar als je ergens vast in dienst bent dan mag je toch wel meer verwachten.
Ik werk zelf ook voor een gemeente, als medewerker vastgoed, hou me dan vooral bezig met privaatrecht. Voel me inmiddels al een halve jurist geworden :+

miccamaaike

Berichten: 8689
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 14:22

CharxHebe schreef:
Krijg net een berichtje van mijn vriend dat er persoonlijk een pakket is afgegeven voor mij...

Nu ben ik natuurlijk ontzettend nieuwsgierig wat dat zou betekenen dat mijn santa heel dichtbij woont.. wat opzich bijna knap is gezien ik in een uithoek woon :')

Heb mijn zusje al geappt dus nu maar eindeloos naar de klok kijken tot ik thuis ben vanavond **\O/** [&]

Straks is het niet mijn SS pakket maar het kan bijna niet anders _O-

[ [url=m/XGac9K.jpg]Afbeelding[/url] ]


Oeeee spannend!!

Fem

Berichten: 12525
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 14:32

Whaaaaaa a... Ik heb m'n pakket..
Kom net uit bed, na een laatste nachtdienst.

Ik heb werkelijk nog nooit zo'n groot pakket gezien. Afbeelding
Afbeelding

Nu uitpakken, rest verslag volgt zo

CastaMickey

Berichten: 7261
Geregistreerd: 18-10-12
Woonplaats: Gelderland

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 14:35

Wooowow cool!
En idd, hopen dat dit jaar iedereen een pakket krijgt. Aangezien je actief moest meepraten etc denk ik dat de kans wel groot is dat het nu goed gaat :)

miccamaaike

Berichten: 8689
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 14:36

Wow wat een enorme doos! Veel uitpakplezier!

Detroit
Berichten: 2675
Geregistreerd: 16-08-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 14:38

Fem schreef:
Whaaaaaa a... Ik heb m'n pakket..
Kom net uit bed, na een laatste nachtdienst.

Ik heb werkelijk nog nooit zo'n groot pakket gezien. [ [url=m/XX9O1I.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qPRLog.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nu uitpakken, rest verslag volgt zo

Wauw! Veel uitpakplezier!

MaNdiii

Berichten: 1771
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: OBL

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 14:43

Dit gedeelte is inderdaad het leukste.

@Fem jou pakket is er in iedergeval op tijd.

Olympia

Berichten: 55605
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 14:43

Oee veel uitpak plezier!

@beheer komt de deelnemerslijst nog online eerdaags?

Miesemuisje

Berichten: 3097
Geregistreerd: 14-01-10
Woonplaats: Hengelo (O)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 14:44

Wauw wat een doos joh! Veel plezier met uitpakken :D

Ik ben gister wezen shoppen, had toen eerlijk gezegd wel even spijt dat ik meedoe, wil niet teveel online bestellen door de drukte bij PostNL, maar winkelen was ook op woensdagochtend een uitdaging, was na 1 winkel alweer paniekerig en chagrijnig :+ . Maar t is denk ik gelukt en nu vind ik t wel weer leuk! :D
Laatst bijgewerkt door Miesemuisje op 10-12-20 14:47, in het totaal 2 keer bewerkt

MerelV

Berichten: 1775
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Noord-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 14:45

Super leuk, het eerste pakket! Veel uitpakplezier

Nayomie
Berichten: 32795
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 14:46

Gaaf! Veel plezier met uitpakken! :D

Thats_Me

Berichten: 10956
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: N-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 14:47

Mega doos, gaaf!!