Moderators: Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Dani, Polly
Siersma schreef:Daphne__ schreef:Dat je voor winactie's op facebook/Instagram bijna altijd 3 vrienden moet taggen en ik daar te vriendloos voor ben -O-
Heb wel facebook en insta vrienden, maar geen mensen die je gaat taggen in winactie's zegmaar :')
Dit echt! Op fb lukt me vaak nog wel, insta echt niet!
carineken schreef:Jullie mogen me gerust toevoegen op instagram/facebook om mij te taggen in wedstrijden, ik vind dat wel tof om getagd te worden, dan lijkt het of ik populair ben.
fjordjes schreef:Wil graag de tuindeuren open zetten zodat het lekker kan doorwaaien want in huis is het 23,5 graden door de warme dagen. Maar omdat de buurkinderen buiten aan het spelen zijn reageert daar de hond van mijn andere buurman enorm op door heel hoog te blaffen. Zelfs met de deur dicht en ventilator aan en ik zit aan de voorkant van het huis hoor ik dat poedersuiker beest nog steeds blaffen.
_Nancy schreef:Ik heb zo een examen en wat vergeet ik... een PEN!!
:roll:
Zullen ongetwijfeld genoeg pennen te leen zijn, maar dom is het wel..
Daphne__ schreef:Dat je voor winactie's op facebook/Instagram bijna altijd 3 vrienden moet taggen en ik daar te vriendloos voor ben -O-
Heb wel facebook en insta vrienden, maar geen mensen die je gaat taggen in winactie's zegmaar :')
Urbanus schreef:Houd op, heb mijn zoon helemaal exact uitgelegd waar baby's vandaan komen, komt hij na een dagje spelen bij Mohammed terug. "De moeder van Mohammed zegt dat baby's van de ooievaar komen dus jij liegt".
Joe bedankt.
Gebruikers op dit forum: cariena1, dezzie, Loonwerker, stoer, Tarico en 74 bezoekers