Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CupCakes_

Berichten: 3322
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 10:55

Mijn vriend.

Hij heeft dus als hij behoorlijk gezopen heeft wegrakingen. Welke waarschijnlijk van de diabetes komen, maar dat heeft hij nooit laten onderzoeken. Man wat heeft die jongen mij werk gegeven vannacht. Nu ben ik als verpleegkundige heel wat gewend, maar zòveel wegrakingen in een nacht heb ik nog maar weinig gezien.

En die jongen wil absoluut niet onder ogen zien dat hij die suiker waarschijnlijk heeft. Mannen... |o

Alja

Berichten: 25599
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 11:07

CupCakes_ schreef:
Mijn vriend.

Hij heeft dus als hij behoorlijk gezopen heeft wegrakingen. Welke waarschijnlijk van de diabetes komen, maar dat heeft hij nooit laten onderzoeken. Man wat heeft die jongen mij werk gegeven vannacht. Nu ben ik als verpleegkundige heel wat gewend, maar zòveel wegrakingen in een nacht heb ik nog maar weinig gezien.

En die jongen wil absoluut niet onder ogen zien dat hij die suiker waarschijnlijk heeft. Mannen... |o

Jij treft het ook altijd wel met je vriendjes zeg..
Of is dit diegene die ook al je ex is geweest?

Ik zou het maar eng vinden als dat soort dingen gebeuren en volgens mij is het ook spelen met je leven?

Siggislief

Berichten: 13967
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 11:10

Ik erger er aan dat ik vanmorgen wakker ben geworden weer met jeuk in het gezicht..
Eigenlijk is dit iedere dag maar de ene keer minder dan de andere keer.

Heb de symptomen van Hooikoorts maar die uit als jeuk in het gezicht en op de armen.
Maar volgens mijn bloeduitslagen ben ik niet allergisch (zit er tegen aan).

Kairos
Berichten: 2712
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 11:21

ElfBeau_067 schreef:
Kairos schreef:
Een man is op de enigste benchpress in de sportschool gaan zitten, zit nu al minstens een kwartier te praten zonder te starten. := Heel irritant, bijpraten doe je aan de bar :')


Dan kan je gaan meepraten en vervolgens zeggen
“Sorry man, ik ben nu aan de beurt met de benchpress”

Haha ja, had ik het lef maar om zoiets te zeggen :') had wel een mooie stunt geweest

Captain

Berichten: 21376
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 11:24

CupCakes_ schreef:
Mijn vriend.

Hij heeft dus als hij behoorlijk gezopen heeft wegrakingen. Welke waarschijnlijk van de diabetes komen, maar dat heeft hij nooit laten onderzoeken. Man wat heeft die jongen mij werk gegeven vannacht. Nu ben ik als verpleegkundige heel wat gewend, maar zòveel wegrakingen in een nacht heb ik nog maar weinig gezien.

En die jongen wil absoluut niet onder ogen zien dat hij die suiker waarschijnlijk heeft. Mannen... |o


Dat zou bij mij een ex zijn. Dahaag!

CupCakes_

Berichten: 3322
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 11:28

Alja schreef:
CupCakes_ schreef:
Mijn vriend.

Hij heeft dus als hij behoorlijk gezopen heeft wegrakingen. Welke waarschijnlijk van de diabetes komen, maar dat heeft hij nooit laten onderzoeken. Man wat heeft die jongen mij werk gegeven vannacht. Nu ben ik als verpleegkundige heel wat gewend, maar zòveel wegrakingen in een nacht heb ik nog maar weinig gezien.

En die jongen wil absoluut niet onder ogen zien dat hij die suiker waarschijnlijk heeft. Mannen... |o

Jij treft het ook altijd wel met je vriendjes zeg..
Of is dit diegene die ook al je ex is geweest?

Ik zou het maar eng vinden als dat soort dingen gebeuren en volgens mij is het ook spelen met je leven?


Ik kies ze wel uit ja. :+

Dit is inderdaad spelen met je leven. Dat heb ik hem ook goed duidelijk gemaakt inclusief alle consequenties en gevolgen. Handig die medische kennis. Daar schrok toch wel van, hij gaat toch maar de huisarts bellen morgen.

Siers83

Berichten: 7349
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 12:05

Siersma schreef:
Ik heb een vacature gezien waar ik graag op wil reageren, want wil daar supergraag werken. Alleen denk ik bij voorbaat al dat het toch niks word. Ik ben afgelopen half jaar 2x afgewezen dus zelfvertrouwen is er niet zeg maar

Quote mezelf even. Heb net de sollicitatie verstuurd. Heb mezelf flink opgehemeld, al zeg ik het zelf. Vind ik altijd heel moeilijk namelijk. Nu duimen dat ik uitgenodigd word. Ben na ruim 20 jaar bij dezelfde werkgever wel toe aan iets nieuws

DuoPenotti

Berichten: 29503
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 12:14

Siersma schreef:
Siersma schreef:
Ik heb een vacature gezien waar ik graag op wil reageren, want wil daar supergraag werken. Alleen denk ik bij voorbaat al dat het toch niks word. Ik ben afgelopen half jaar 2x afgewezen dus zelfvertrouwen is er niet zeg maar

Quote mezelf even. Heb net de sollicitatie verstuurd. Heb mezelf flink opgehemeld, al zeg ik het zelf. Vind ik altijd heel moeilijk namelijk. Nu duimen dat ik uitgenodigd word. Ben na ruim 20 jaar bij dezelfde werkgever wel toe aan iets nieuws



duim duim
maar top gedaan!

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33795
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 12:23

Bij stap 13 van Ikea bed in elkaar zetten erachter komen dat je stap 4 verkeerd hebt gedaan ofzo. Kan alles weer uit elkaar. _O-

Siers83

Berichten: 7349
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 12:24

MarlindeRooz schreef:
Bij stap 13 van Ikea bed in elkaar zetten erachter komen dat je stap 4 verkeerd hebt gedaan ofzo. Kan alles weer uit elkaar. _O-

Het zou juist een wonder zijn als alles wel in een keer goed gaat :')

black_kelpie

Berichten: 7818
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 12:39

Dat mijn schoonmoeder pas na 3 dagen de moeite neemt om een appje te sturen hoe het gaat, terwijl ze dezelfde avond van mijn val en ziekenhuisverblijf hoorde. "Je zal er vast nog wel last van hebben". Nee hoor gaat prima, ik sta stijf van de oxy en loop met krukken als ik niet 18 uur slaap, gaat echt top. Ik heb echt geen zin om te antwoorden :x

Captain

Berichten: 21376
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 12:44

Een rokende buurman die dus de hele godganse tijd zit te kuchen. En dan niet even goed hoesten, nee van die net-niet-kuchjes waardoor ik me zit op te vreten in de tuin en maar weer naar binnen ben gegaan.

Waar is dat hutje op de hei? :')

Avalanche

Berichten: 15988
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 12:50

Dat net-niet hoesten is ook bloedirritant om te hebben trouwens :') Ik heb weleens druk op mijn keel gegeven om even een goede hoest te triggeren en dan ben ik er van af :')
CupCakes_ schreef:
Mijn vriend.

Hij heeft dus als hij behoorlijk gezopen heeft wegrakingen. Welke waarschijnlijk van de diabetes komen, maar dat heeft hij nooit laten onderzoeken. Man wat heeft die jongen mij werk gegeven vannacht. Nu ben ik als verpleegkundige heel wat gewend, maar zòveel wegrakingen in een nacht heb ik nog maar weinig gezien.

En die jongen wil absoluut niet onder ogen zien dat hij die suiker waarschijnlijk heeft. Mannen... |o

Dit moet je niet accepteren hoor :(:) aandacht vragen is een ding maar dit is echt alle perken te buiten |o


MarlindeRooz schreef:
Bij stap 13 van Ikea bed in elkaar zetten erachter komen dat je stap 4 verkeerd hebt gedaan ofzo. Kan alles weer uit elkaar. _O-

_O- _O- _O-

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33795
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 12:52

Heeft ons gewoon een half uur extra gekost hè. _O-

beegee
Berichten: 950
Geregistreerd: 12-02-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 12:56

Beginnende blaasontsteking, meteen weer heeelemaal chagrijnig. Durf niet naar stal te gaan omdat ik om de minuut moet plassen. Echt irri.

Alja

Berichten: 25599
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 13:09

MarlindeRooz schreef:
Heeft ons gewoon een half uur extra gekost hè. _O-

Zijn Ikea dingen in elkaar zetten zowiezo niet funest voor je relatie?

xSagan
Berichten: 664
Geregistreerd: 27-08-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 13:28

In glas gestapt met blote voet waarvan ik dacht dat alles opgezogen was en dat ik knetter gek word van wc drang en misselijkheid door spanningen. De stappen die ik nodig heb om mijn leven wat anders in te richten gaan zo traag….

M_D_H
Berichten: 17478
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 13:28

JustMe8484 schreef:
Festival zo'n 5km verderop, hemelsbreed. Wat een takke herrie. Dreun zo ongeveer mijn bed uit. Over een uur is het af. Maar hoedan komt die muziek zover?

En verbrand vanmiddag toen ik uit lunchen was.

Emporium?

Eapy

Berichten: 1731
Geregistreerd: 22-05-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 13:41

beegee schreef:
Beginnende blaasontsteking, meteen weer heeelemaal chagrijnig. Durf niet naar stal te gaan omdat ik om de minuut moet plassen. Echt irri.


D-mannose van de Holland&Barrett werkt super goed bij beginnende blaasontsteking!

luuntje

Berichten: 13973
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 14:14

Takke herrie van een paar huizen verder.
Zet je radio zacht of zet er. Koptelefoon op.

Zebrastreep

Berichten: 9758
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 14:22

Ik wou wat eerder naar mijn werk maar ik zit nu zo lekker dat ik helemaal geen zin meer heb.

Had ik maar een vroege dienst |(

Marcella

Berichten: 36723
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 15:28

Je bevrijd een ekster uit een net en je krijgt een blauwe plek als dankjewel.

JustMe8484
Berichten: 1947
Geregistreerd: 22-11-10
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 16:06

M_D_H schreef:
JustMe8484 schreef:
Festival zo'n 5km verderop, hemelsbreed. Wat een takke herrie. Dreun zo ongeveer mijn bed uit. Over een uur is het af. Maar hoedan komt die muziek zover?

En verbrand vanmiddag toen ik uit lunchen was.

Emporium?


Free your mind

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 16:37

De hele week al verschrikkelijk slecht geslapen, gisteren behoorlijk actief geweest, maar nog steeds zo ontzettend ruk geslapen dat ik nu allemaal voortekenen begin te krijgen van migraine... Ik zit nu echt te wachten tot het door zet

Alja

Berichten: 25599
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-23 17:00

Argh Agradi wil niet dat ik geld uitgeef :(