Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lolacabana

Berichten: 3357
Geregistreerd: 05-08-09
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 21:19

Heb je al zin in je date Marocje?
edit: is pas volgend weekend bedenk ik me nu..

miss_lizje schreef:
Neverland schreef:
Miss_lizje wat heb je nu afgesproken met je date? Vandaag om 16:00 of toch wandelen in het weekend? :)


Dat we het weer nog even aankijken en we vanavond beslissen of het zaterdag of zondag wordt.

Omdat m'n ma moest invallen vandaag op het werk moet ik vanuit mijn werk naar stal. Dus dat gaat hem niet meer worden.

Volgens mij wordt het wel goed weer dit weekend, veel plezier!

Marocje
Berichten: 5606
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 22:08

Heel veel zin, maar idd volgende week pas :\

daffodil

Berichten: 10442
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 12:13

Dacht gisteravond ff swipen en heb er een aantal naar rechts geswiped en allemaal werd het een match dus nu heb ik er ineens 7 staan. En nog eentje op Paiq van dichtbij. Ik heb het er maar druk mee.

Ik word steeds selectiever, zat er eentje op paiq te vragen of ik soms geen zin had om te typen. Ik m weggeklikt en dan kun je een afscheidsboodschap meesturen dus ik gestuurd nee geen zin om me te verantwoorden als ik net online ben. Ik haat dat als ze gaan lopen opjutten.

Needje

Berichten: 19201
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 17:05

Ok. Zou vandaag date hebben. Voor het eerst.
Zegt ie I have to take a rain check for the coffee. We have to reschedule.
Eh. Ok. Hoezo?
En nu heeft ie de match opgeheven. :+
Waarom weken moeite doen voor een date en dan zo afhaken?! :')
Nou ja. Hoef ik ook geen Engels meer te banketstaaf. Daaaag!

Marocje
Berichten: 5606
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 20:26

Naja zeg? Das vaag! Maar idd beter, geen Engels meer banketstaaf :Y)

miss_lizje

Berichten: 6262
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 20:34

Wat een DRAMA date had ik!

:')
Leuke buitenkant, maar die binnenkant...
Hij liep alleen maar over zijn ex te praten, vond paarden leuk maar zou mijn paard wel even opvoeden. Zei dat hij soms rookte maar stak er in nog geen uur wel 4 op en vertelde mij doodleuk dat mijn werk onzin is en dat ik wordt betaald om leugens te verspreiden.
Je hoeft echt geen Nobelprijswinnaar te zijn, maar de onzin die hij uitkraamde was echt niveau "niet alle 24 in het kratje".
Het constant onderbreken als ik eindelijk aan het woord kwam deed mij te veel aan mijn ex denken en ik kreeg er gelijk verkeerde kriebels van.

Ik denk ook niet dat hij mijn subtiele antwoord betreft een volgende date heeft begrepen. Nu dus maar de 'hier bleef het bij, succes ermee' bericht sturen.

Exitium

Berichten: 7144
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 20:38

Klinkt gezellig :')

Needje

Berichten: 19201
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 20:55

Oh dear.
Extra blij dat mijn date niet doorging. Hahaha

Lynnepinny

Berichten: 2706
Geregistreerd: 14-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 20:56

Oh nee, wat erg _O- Je kon van tevoren tijdens chatten ook niet helemaal inschatten dat dit eraan zat te komen?

Ik heb voor volgende week ook weer een wandeling ingeplanned met iemand. Zin an :D

miss_lizje

Berichten: 6262
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 21:02

Lynnepinny schreef:
Oh nee, wat erg _O- Je kon van tevoren tijdens chatten ook niet helemaal inschatten dat dit eraan zat te komen?

Ik heb voor volgende week ook weer een wandeling ingeplanned met iemand. Zin an :D


Normaal gesproken kan ik iemand al redelijk screenen via chat. Maar daar deed hij zich een stuk slimmer voor dan dat hij in het echt dus was. Nogmaals, je hoeft echt geen Albert Einstein te zijn, maar ik kreeg er een schooljuf gevoel bij en daar heb ik gewoon geen zin in.
Maar dat continu praten over zijn ex, dat werd ik na een kwartier al beu.

Urielle

Berichten: 50072
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 21:44

miss_lizje schreef:
Wat een DRAMA date had ik!

:')

Zo jammer dat je geen reviews kunt geven

Imaginaerum
Berichten: 3710
Geregistreerd: 24-05-08
Woonplaats: Regio Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 22:01

Oh miss_lizje, ik benijd je dag niet. :')

daffodil

Berichten: 10442
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 14:32

Oh jemig wat een drama hahaha.

Ik had dus ineens mega veel matches maar...er zit 1 hele leuke tussen, inmiddels ook al overgestapt naar de whatsapp. Hij komt nog redelijk uit de buurt ook!

Ik spreek sowieso niet af met iemand als ik niet zijn telefoonnummer heb.

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 14:56

miss_lizje schreef:
Wat een DRAMA date had ik!

:')
Leuke buitenkant, maar die binnenkant...
Hij liep alleen maar over zijn ex te praten, vond paarden leuk maar zou mijn paard wel even opvoeden. Zei dat hij soms rookte maar stak er in nog geen uur wel 4 op en vertelde mij doodleuk dat mijn werk onzin is en dat ik wordt betaald om leugens te verspreiden.
Je hoeft echt geen Nobelprijswinnaar te zijn, maar de onzin die hij uitkraamde was echt niveau "niet alle 24 in het kratje".
Het constant onderbreken als ik eindelijk aan het woord kwam deed mij te veel aan mijn ex denken en ik kreeg er gelijk verkeerde kriebels van.

Ik denk ook niet dat hij mijn subtiele antwoord betreft een volgende date heeft begrepen. Nu dus maar de 'hier bleef het bij, succes ermee' bericht sturen.


Dat zijn van die dates waardoor je denkt laat maar... Maar het bevestigd ook dat je weet wat je wilt; niet dit exemplaar :D

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 15:39

miss_lizje schreef:
Wat een DRAMA date had ik!

:')
Leuke buitenkant, maar die binnenkant...
Hij liep alleen maar over zijn ex te praten, vond paarden leuk maar zou mijn paard wel even opvoeden. Zei dat hij soms rookte maar stak er in nog geen uur wel 4 op en vertelde mij doodleuk dat mijn werk onzin is en dat ik wordt betaald om leugens te verspreiden.
Je hoeft echt geen Nobelprijswinnaar te zijn, maar de onzin die hij uitkraamde was echt niveau "niet alle 24 in het kratje".
Het constant onderbreken als ik eindelijk aan het woord kwam deed mij te veel aan mijn ex denken en ik kreeg er gelijk verkeerde kriebels van.

Ik denk ook niet dat hij mijn subtiele antwoord betreft een volgende date heeft begrepen. Nu dus maar de 'hier bleef het bij, succes ermee' bericht sturen.


Toch jammer dat het niet was gaan regenen..... :')

ReadTheRulez
Berichten: 1430
Geregistreerd: 20-11-10
Woonplaats: friesland

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 23:28

Ik heb wel een interessante match, maar hij heeft me toch spelfouten... zijn stopwoordje is Ja en hij noemt me loiverd :')

Lynnepinny

Berichten: 2706
Geregistreerd: 14-03-10

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 23:52

Dan zou het bij mij al snel klaar zijn :Y) Meneer moet wel een beetje ABN kunnen typen.

F_Orumster

Berichten: 15320
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 00:06

ReadTheRulez schreef:
Ik heb wel een interessante match, maar hij heeft me toch spelfouten... zijn stopwoordje is Ja en hij noemt me loiverd :')

Echte Grunneger ja

ReadTheRulez
Berichten: 1430
Geregistreerd: 20-11-10
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 00:37

Lynnepinny schreef:
Dan zou het bij mij al snel klaar zijn :Y) Meneer moet wel een beetje ABN kunnen typen.



Ik merk dat ik hem erdoor wil afwijzen maar ben me ook bewust dat het dus wel een leuk persoon kan zijn.


F.orumster, een groninger ja :')

davinci2412

Berichten: 1638
Geregistreerd: 07-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 09:57

ReadTheRulez schreef:
Lynnepinny schreef:
Dan zou het bij mij al snel klaar zijn :Y) Meneer moet wel een beetje ABN kunnen typen.



Ik merk dat ik hem erdoor wil afwijzen maar ben me ook bewust dat het dus wel een leuk persoon kan zijn.


F.orumster, een groninger ja :')


Ik ben ook echt heel dyslectisch, dus ben me bewust dat ik regelmatig schrijffouten maak. Meestal is dat een van de eerste dingen die ik vertel aan mn match. Ik zou er zelf ook moeite mee hebben als mensen steeds spelfouten maken :')

daffodil

Berichten: 10442
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 10:00

Als iemand dat me meldt, heb ik er al minder moeite mee maar als ik in iemands profiel al zoiets zie staan, haak ik gelijk af. Ook bij een man die hihi typt, echt niet te doen.....

Ik heb gewoon woensdag een afspraak staan, zin in!

davinci2412

Berichten: 1638
Geregistreerd: 07-11-12

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 10:03

hihi ben ik ook echt allergisch voor.. krijg ik gelijk de kriebels van

Ik had gisteren een leuke match. Helaas blijkt nu dat ze in Spanje woont :')

daffodil

Berichten: 10442
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 10:05

Ik had er nog een amerikaan tussenzitten. Kon ik niet zien vanuit het profiel maar goed hij begon in het Engels. Op zich geen punt maar ik dacht wel ik vraag even waarvandaan. Wisselend tussen Groningen en Virginia, das me allebei te ver!

Lau07
Moderator

Berichten: 1567
Geregistreerd: 10-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 10:06

Nou... Ik had dit weekend iets. Ik was al ongeveer een week aan het praten met iemand op Paiq. Vrij oppervlakkig, want ik had het best druk en had niet veel tijd voor of behoefte aan diepgaande gesprekken. Dus zondagochtend vraagt hij wat ik ging doen. Ik vertelde dat ik met de hond naar het strand zou gaan. Zegt ie ineens: Oké, leuk! Ik kom ook met de hond. Ik zag dat berichtje pas toen ik al op het strand was, anders had ik er nooit naartoe gegaan, ik vond het nogal heftig. Ik heb ook tegen hem gezegd dat ik niet zo van zijn actie gediend was :o Gelukkig was het niet zo'n groot strand en waren er veel mensen aanwezig. Achteraf ben ik blij dat ik hem heb gezien, want hij zag er veel ouder uit en bleek dus 38 te zijn i.p.v. 25 zoals zijn profiel aangaf! Ik maakte er een grapje over om het aan te kaarten en toen kwam het er schoorvoetend uit. Wat een flapdrol zeg. :o

Gini
Berichten: 17907
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 10:07

ReadTheRulez schreef:
Lynnepinny schreef:
Dan zou het bij mij al snel klaar zijn :Y) Meneer moet wel een beetje ABN kunnen typen.



Ik merk dat ik hem erdoor wil afwijzen maar ben me ook bewust dat het dus wel een leuk persoon kan zijn.


F.orumster, een groninger ja :')


Leer hem eerst wat kennen, dan merk je vanzelf wel of het een te grote trigger voor je is. Laat je niet te erg beïnvloeden door andere meningen hierin. Dan kom je nooit aan een lief. :D