[HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mavelle

Berichten: 4747
Geregistreerd: 30-03-08
Woonplaats: VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 10:38

Blijkbaar inderdaad, want Chiave is een fantastische moeder :) Durf te wedden dat haar kind als volwassene geen mensen met flubberbuiken uitlacht en kinderen afzeikt. Met dit soort gedrag ben je zelf als volwassene ook niet al te geslaagd. Wat dat betreft hadden jullie ouders in de opvoeding nog een voorbeeld kunnen nemen aan sommige tienermoeders.

beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 10:45

Berdien schreef:
Ze hebben alleen maar liefde nodig, toch?

Jot,en als je daar zelf geen tijd of zin voor hebt zorg je dat een ander het doet.Wat dat betreft zijn het net puppy's.

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 10:46

Chiave schreef:
Geeft niks hoor. Toen ik op mijn achttiende mijn zoontje kreeg, was ik in de zwangerschap ruim 20 kilo afgevallen. 'Zo'n meid van 17 uit ons dorp' kan dat misschien ook wel.


Waarom reageer je eigenlijk op mij als je niet eens bewust kinderloos bent of daar over mee kan praten op een normale manier?

Mars

Berichten: 33266
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 10:56

Mavelle schreef:
Blijkbaar inderdaad, want Chiave is een fantastische moeder :) Durf te wedden dat haar kind als volwassene geen mensen met flubberbuiken uitlacht en kinderen afzeikt. Met dit soort gedrag ben je zelf als volwassene ook niet al te geslaagd. Wat dat betreft hadden jullie ouders in de opvoeding nog een voorbeeld kunnen nemen aan sommige tienermoeders.


Lees even de titel van dit topic. Het boeit ons hier niks wat een geweldige moeders jullie allemaal zijn en hoe fantastisch opgevoed jullie kinderen. Powerlevelen daarover mag in het ‘hoera zwanger’ of ‘hoera kinderen’ topic :j

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 11:04

Goddammit, het is weer mamabrigade tijd, het heeft lang geduurd maar ze kunnen het gewoon níet laten...

Mars

Berichten: 33266
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 11:05

Het zal de tijd van het jaar zijn ofzo :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 11:21

Mavelle schreef:
Blijkbaar inderdaad, want Chiave is een fantastische moeder :) Durf te wedden dat haar kind als volwassene geen mensen met flubberbuiken uitlacht en kinderen afzeikt. Met dit soort gedrag ben je zelf als volwassene ook niet al te geslaagd. Wat dat betreft hadden jullie ouders in de opvoeding nog een voorbeeld kunnen nemen aan sommige tienermoeders.



Afbeelding

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 11:38

_O- _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 12:20

Toch mooi dat sommige mensen de gave hebben om exact te weten hoe een ander persoon irl is. Op basis van een topic waar je weet dat meningen extra overdreven opgeschreven worden. Echt knap <3

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 12:50

Ik vind wel dat Mavelle iets zinnigs zegt. Kun je haar wel op de 'mamabrigade' gooien want dat is makkelijker dan inhoudelijk reageren natuurlijk.

Mars

Berichten: 33266
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 13:08

Over mamabrigade gesproken, buurtkind Deeeehmijèèèn heeft blijkbaar een hoverboard gekregen van Sint. Na een bijna-schedelfractuur is hij er zo te horen klaar mee en nu zijn er een stuk of 3 moekes op Crocs/Uggs aan het proberen ermee door de straat te rijden :') Heerlijk vermaak voor de zaterdagmiddag wel.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 13:13

Zie je? :')

Schemerdier

Berichten: 5891
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: België

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 13:16

Oh bah ik wist echt niet dat pasgeboren babies er zo uitzagen :oo Ze zien eruit alsof ze al twee dagen overleden zijn... Die kleur!
En wat is die witte/gelige... substantie die aan hen kleeft?
Ben eigenlijk best wel gedesillusioneerd.. Hoe wil je dat ding vrijwillig aan je borst leggen de eerst minuut? :')

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 13:20

Schemerdier schreef:
Oh bah ik wist echt niet dat pasgeboren babies er zo uitzagen :oo Ze zien eruit alsof ze al twee dagen overleden zijn... Die kleur!
En wat is die witte/gelige... substantie die aan hen kleeft?
Ben eigenlijk best wel gedesillusioneerd.. Hoe wil je dat ding vrijwillig aan je borst leggen de eerst minuut? :')


Vernix, het trekt vrijwel meteen in de huid dus je ziet er na een half uur niks meer van.

Mars

Berichten: 33266
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 13:21

Schemerdier schreef:
En wat is die witte/gelige... substantie die aan hen kleeft?
)


Waarschijnlijk meegeleverde boter om de placenta in te bakken voor moeders die deze graag op willen eten naderhand :9

Schemerdier

Berichten: 5891
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: België

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 13:31

Oh dus je moet hem niet grondig schoonschrobben eerst? Dat was wel mijn eerste gedachte :+

Berdien

Berichten: 64523
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 14:06

Mavelle schreef:
Blijkbaar inderdaad, want Chiave is een fantastische moeder :) Durf te wedden dat haar kind als volwassene geen mensen met flubberbuiken uitlacht en kinderen afzeikt. Met dit soort gedrag ben je zelf als volwassene ook niet al te geslaagd. Wat dat betreft hadden jullie ouders in de opvoeding nog een voorbeeld kunnen nemen aan sommige tienermoeders.


Joh, ga je lekker? Volgens mij lacht niemand hier mensen met flubberbuiken uit. Maar mensen zijn ook niet halleluja over een lichaam na een bevalling? Mág dat? En over het algemeen zijn mensen in een 'bewust kinderloos' niet altijd even enthousiast over kinderen nee. Gek he. En goedopgevoeden kinderen worden over het algemeen hier ook niet afgezeken. Wel de niet opgevoede exemplaren die vooral voor hun omgeving een stoorzender vormen. Dus kom niet aan met opmerkingen over onze eigen ouders, want dat gaat echt helemaal nergens over.

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 14:10

MarcoBorsato schreef:
Ik vind wel dat Mavelle iets zinnigs zegt. Kun je haar wel op de 'mamabrigade' gooien want dat is makkelijker dan inhoudelijk reageren natuurlijk.


Ik vind vermelden dat Chiave een geweldige moeder is niet per se zinnig. Niet in dit topic althans.

Iedereen weet ondertussen wel dat je de opmerkingen hier met een korreltje zout moet nemen toch?

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 15:18

Shaggy09 schreef:
MarcoBorsato schreef:
Ik vind wel dat Mavelle iets zinnigs zegt. Kun je haar wel op de 'mamabrigade' gooien want dat is makkelijker dan inhoudelijk reageren natuurlijk.


Ik vind vermelden dat Chiave een geweldige moeder is niet per se zinnig. Niet in dit topic althans.

Iedereen weet ondertussen wel dat je de opmerkingen hier met een korreltje zout moet nemen toch?


Dan haal je iets uit de context.

Maar is dat zo, dat korreltje zout? Weet je dat zeker?

Palmera

Berichten: 9459
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 15:25

Al is het niet met een korreltje zout. Dit is een bewust kinderloos topic. Dus vervolgens (goed) moederschap aan te prijzen is gewoon niet op zijn plek.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 15:29

Ik vind het wel leuk hoor, als je provoceert kun je een reactie verwachten.

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 15:36

Och, ik ben heel bewust kinderloos en idd
Pak zout is wel aan te raden
Maar soms denk ik bij sommige berichten in dit topic ook van ”nou nou nou, das wel een beetje ...over het het randje “ :=
Meestal reageer ik er dan gewoon niet op
Soms ook wel
Maar goed, het is en blijft een topic op een forum
Allicht dat er af en toe iemand binnenvalt , ook mensen die echt helemaal niets met het topic onderwerp hebben

Maar als echt oermama is dit gewoon geen chill topic
Mijd het dan gewoon , beter voor de algehele sfeer

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 15:49

Tijd voor Gummbah

Afbeelding

Mars

Berichten: 33266
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 16:07

Sonja_vR schreef:
Och, ik ben heel bewust kinderloos en idd
Pak zout is wel aan te raden
Maar soms denk ik bij sommige berichten in dit topic ook van ”nou nou nou, das wel een beetje ...over het het randje “ :=
Meestal reageer ik er dan gewoon niet op
Soms ook wel
Maar goed, het is en blijft een topic op een forum
Allicht dat er af en toe iemand binnenvalt , ook mensen die echt helemaal niets met het topic onderwerp hebben

Maar als echt oermama is dit gewoon geen chill topic
Mijd het dan gewoon , beter voor de algehele sfeer


Helemaal eens!

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 17:09

Oh een topic naar mijn hart dit! Toen ik zelf kind was had ik al een hekel aan andere kinderen, is nog niks veranderd. Vanaf het moment dat ik kon praten zei ik al dat ik nooit kinderen wou en dat is nog steeds zo. Ze mogen van mij de hele boel er wel uit halen, ook omdat ik onwijs veel menstrueer (lees: al maanden achter elkaar met soms 1 of 2 dagen niet)
Helaas kom je daar op 20 jarige leeftijd niet voor in aanmerking want Je EiErStOkKeN gAaN EcHt nOg WeL RaMmEleN. My ass :+