Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fem

Berichten: 12513
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 07:26

Elodie schreef:
Leuk! Degene met wie je een match was op de speeddate avond Fem? :D

Ik was toevallig een dag daarvoor via dezelfde organisatie op speeddate geweest, ook in Utrecht. Dat was een lesbische speeddate avond. Was echt 1 groot kippenhok en ik heb zoveel mensen gesproken dat ik achteraf van de meesten niet meer wist welke naam bij welke persoon hoorde. :') Je hebt op zo'n avond dubbel zoveel gesprekjes als een speeddate avond met zowel mannen als vrouwen natuurlijk.

Afgelopen week heb ik afgesproken met iemand die ik daar heb gesproken en dat was erg leuk, volgende week hebben we weer afgesproken :)



Wat superleuk Elodie.
Ja, ik vond het ook een groot kippenhok en was aan het einde van de avond dan ook zwaar verzadigd van de (leuke) gesprekken. Op een gegeven moment merkte ik gewoon dat ik doodmoe was. hahaha.. :')

Nee, mijn date is niet via de speeddate, daar heb ik gewoon helemaal niets meer van gehoord.
Maar dat is niet erg, anders had ik mijn huidige date misschien niet ontmoet.

Mijn huidige date kan ik via Instagram. We volgende elkaar al iets van 2 jaar op basis van elkaars fotografie. Eerst bleef het op meestal bij een reactie of een like op elkaars foto's, maar nu raakte we echt in gesprek.

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 07:49

Ben al een tijdje gewoon aan het meelezen.. Zo leuk om iedereen zijn avonturen te lezen!
Wil toch ook even mijn ei kwijt :')
Ik zit hier nu in Alabama, omringd door ‘white trash’’ :') en iets langer dan een maand geleden dan toch eens op date gegaan met 1 iemand uit mijn 500 matches lol
Het klikt echt enorm goed.. en tja, we zijn eens een weekend 2 nachten bij elkaar geweest en uiteraard.. seks gehad. Toen hij terug naar huis ging kreeg ik een beetje een raar gevoel bij de manier waarop hij was weggegaan dus de volgende dag stuurde ik dan ook een bericht. Hij denkt veel te veel over dingen en kreeg echt een heel lang bericht terug waarbij hij basically zei ‘unfortunately you’ve met me at a weird time in my life’ en ‘i’m not ready for emotional commitment’
Daar gaan we weer.. sindsdien hebben we elkaar alweer vaak gezien en nam hij altijd initiatief om af te spreken, heel fijn. Maar dus het is een beetje dubbel? er niet echt iets meer gebeurd tussen ons maar we waren altijd publiek etc dus jah.. Ik vind hem echt heel moeilijk in te schatten. Volgend weekend komt 1 van zijn beste vriendinnen tijdens fall break en hij wil graag iets doen samen, ik heb zelfs zijn moeder ontmoet deze week toen ze hier slechts voor een paar dagen was.. hij grapte ook nog hoe ik stiekem bij hem kon komen wonen als zijn huisgenoten (coworkers) verhuizen enzenz.
Ik probeer zelf een beetje afstand te nemen nu maar ik heb het gevoel dat ik dit niet ga volhouden :+
Pff daten is ingewikkeld deze tijd, het maakt mij zooo onzeker

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 08:20

Ik heb een keer een plaatje gezien met de tekst: if he likes you, you will know. If he doesn't, you will be confused.

En als ik terug kijk in mijn datingsfase klopt dit helemaal.

Als hij zegt geen relatie te willen dan moet je hem geloven. Denk dat het voor hem meer fwb is.

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 09:06

MarlindeRooz schreef:
Iemand op tinder heeft als Anthem een liedje dat ik word by word ken. (Lemon tree).
Dus ik stuur hem de eerste regel.(I’m sitting here in the boring room) En hij zegt letterlijk: “so?”.

_O- jammer weer


Oh echt! Wat een misser hahha

Suzanne F.

Berichten: 49236
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 10:51

MarlindeRooz schreef:
Iemand op tinder heeft als Anthem een liedje dat ik word by word ken. (Lemon tree).
Dus ik stuur hem de eerste regel.(I’m sitting here in the boring room) En hij zegt letterlijk: “so?”.

_O- jammer weer


Pff daar knap ik al meteen op af. Zelfde als: On a dark desert highway...
Of: Is this the real life....
En zeker als je hem als Anthem hebt is het helemaal triest. Ik vind het ook altijd zo triest als ze echt algemene ontwikkeling missen zoals geen kennis over de 2e Wereldoorlog of over een stukje staatsinrichting of met aardrijkskunde topo enorm blunderen omdat ze niet weten waar ze op de wereldkaart zijn als ze in Spanje zitten ofzo. Niet iedereen heeft alle kennis in huis maar als ze echt dom overkomen dan hoeft het al niet meer.

Zinzi_jewel

Berichten: 8810
Geregistreerd: 24-01-08
Woonplaats: In het mooie zuiden !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 10:54

nenahdm schreef:
Ben al een tijdje gewoon aan het meelezen.. Zo leuk om iedereen zijn avonturen te lezen!
Wil toch ook even mijn ei kwijt :')
Ik zit hier nu in Alabama, omringd door ‘white trash’’ :') en iets langer dan een maand geleden dan toch eens op date gegaan met 1 iemand uit mijn 500 matches lol
Het klikt echt enorm goed.. en tja, we zijn eens een weekend 2 nachten bij elkaar geweest en uiteraard.. seks gehad. Toen hij terug naar huis ging kreeg ik een beetje een raar gevoel bij de manier waarop hij was weggegaan dus de volgende dag stuurde ik dan ook een bericht. Hij denkt veel te veel over dingen en kreeg echt een heel lang bericht terug waarbij hij basically zei ‘unfortunately you’ve met me at a weird time in my life’ en ‘i’m not ready for emotional commitment’
Daar gaan we weer.. sindsdien hebben we elkaar alweer vaak gezien en nam hij altijd initiatief om af te spreken, heel fijn. Maar dus het is een beetje dubbel? er niet echt iets meer gebeurd tussen ons maar we waren altijd publiek etc dus jah.. Ik vind hem echt heel moeilijk in te schatten. Volgend weekend komt 1 van zijn beste vriendinnen tijdens fall break en hij wil graag iets doen samen, ik heb zelfs zijn moeder ontmoet deze week toen ze hier slechts voor een paar dagen was.. hij grapte ook nog hoe ik stiekem bij hem kon komen wonen als zijn huisgenoten (coworkers) verhuizen enzenz.
Ik probeer zelf een beetje afstand te nemen nu maar ik heb het gevoel dat ik dit niet ga volhouden :+
Pff daten is ingewikkeld deze tijd, het maakt mij zooo onzeker


Lastig zulke dingen.
Zit ook in zoiets
Maar t voelt verder wel super goed allemaal .
Heb bedacht niette veel erover na te denken en te zien waar t heen gaat .
Dat is t beste
Als je dat zelf ook wilt tenminste
Gewoon zien...

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 11:01

nenahdm schreef:
Ben al een tijdje gewoon aan het meelezen.. Zo leuk om iedereen zijn avonturen te lezen!
Wil toch ook even mijn ei kwijt :')
Ik zit hier nu in Alabama, omringd door ‘white trash’’ :') en iets langer dan een maand geleden dan toch eens op date gegaan met 1 iemand uit mijn 500 matches lol
Het klikt echt enorm goed.. en tja, we zijn eens een weekend 2 nachten bij elkaar geweest en uiteraard.. seks gehad. Toen hij terug naar huis ging kreeg ik een beetje een raar gevoel bij de manier waarop hij was weggegaan dus de volgende dag stuurde ik dan ook een bericht. Hij denkt veel te veel over dingen en kreeg echt een heel lang bericht terug waarbij hij basically zei ‘unfortunately you’ve met me at a weird time in my life’ en ‘i’m not ready for emotional commitment’
Daar gaan we weer.. sindsdien hebben we elkaar alweer vaak gezien en nam hij altijd initiatief om af te spreken, heel fijn. Maar dus het is een beetje dubbel? er niet echt iets meer gebeurd tussen ons maar we waren altijd publiek etc dus jah.. Ik vind hem echt heel moeilijk in te schatten. Volgend weekend komt 1 van zijn beste vriendinnen tijdens fall break en hij wil graag iets doen samen, ik heb zelfs zijn moeder ontmoet deze week toen ze hier slechts voor een paar dagen was.. hij grapte ook nog hoe ik stiekem bij hem kon komen wonen als zijn huisgenoten (coworkers) verhuizen enzenz.
Ik probeer zelf een beetje afstand te nemen nu maar ik heb het gevoel dat ik dit niet ga volhouden :+
Pff daten is ingewikkeld deze tijd, het maakt mij zooo onzeker


Hij kan jou wel heel leuk gezelschap vinden maar meer hoeft het niet te worden.

Als dat jou op de lange termijn ongelukkig maakt stop dan nu.

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 11:03

Soms is het het beste om niet alles een naampje te geven en gewoon te genieten.
Maar als het op het punt komt dat jij jezelf niet meer prettig eronder voelt, praat dan met elkaar en schep duidelijkheid.
En respecteer elkaars keuze.
Als hij geen echte relatie wilt (al klinkt het bijna alsof jullie dat gewoon wel hebben, maar hij het geen label kan geven) en jij je zo niet prettig voelt dan zou ik er mee stoppen.

Oke zelfde als MB zegt dus hahha ;)

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 11:06

Er is daarna niks meer tussen hen gebeurd Silly, dat klinkt voor mij niet als een relatie hebben maar gewoon vriendschap.

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 11:48

MarcoBorsato schreef:
Er is daarna niks meer tussen hen gebeurd Silly, dat klinkt voor mij niet als een relatie hebben maar gewoon vriendschap.


Tja ik doe ook niet echt iets in public haha
Dus dat zegt niets, maar ik snap je punt wel ja.
Dan had hij waarschijnlijk wel meer initiatief getoond om eens alleen te zijn.

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 11:53

Yonker schreef:
Ik heb ook wel eens dat het goed voelde en super liep en dan toch uiteindelijk klapte... je kan er toch niks over zeggen is mijn ervaring :=

Meh momenteel helemaal geen leuke gesprekken of iets in die trant.. waar zijn de leuke mannen :+


Die zijn allemaal al bezet Yonker. -O-

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 12:02

Silly1972 schreef:
MarcoBorsato schreef:
Er is daarna niks meer tussen hen gebeurd Silly, dat klinkt voor mij niet als een relatie hebben maar gewoon vriendschap.


Tja ik doe ook niet echt iets in public haha
Dus dat zegt niets, maar ik snap je punt wel ja.
Dan had hij waarschijnlijk wel meer initiatief getoond om eens alleen te zijn.


Ja, deze jongen is gewoon echt duidelijk geweest. Niet toe aan een relatie/ niet verliefd genoeg.

Nummus schreef:
Die zijn allemaal al bezet Yonker. -O-


Alles kan stuk <<)

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 15:41

Mja gewoon zien wat er gebeurd.. maar ik wil er zelf gewoon niet aan toegeven nu om weer intiem te zijn met elkaar maar ik weet dat dat heel moeilijk gaat zijn := als dat dan toch gebeurd gaat het hoe dan ook foute boel zijn want fwb bestaat gewoon niet :')
Om eerlijk te zijn weet ik ook niet wat in voel voor hem, maar hoe kan dat ook na zo’n korte tijd? Tegenwoordig moet alles ook zo snel gaan
Initiatief om alleen te zijn is niet bepaald gemakkelijk, woon nog ‘thuis’ en zijn plaats is net te ver weg om mij te komen ophalen en afzetten (want ik heb geen rijbewijs :+ )

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 10:24

MarcoBorsato schreef:
Nummus schreef:
Die zijn allemaal al bezet Yonker. -O-


Alles kan stuk <<)


Oja, dat is een goed idee :j :')

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 15:18

_O- :') Tja... ik vind 't alleen heel gemeen om zoiets expres te saboteren helaas.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 23:34

Even een update: Gisteravond weer op date gegaan en erg blij dat ik 't nog een kans heb gegeven; was echt heel leuk en gezellig. :j Hebben ook verder niet meer gesproken over "het incident" ofzo, geen gezeur enzo.

Peelie

Berichten: 13418
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 11:02

Hier is het sinds gisteren "officieel" flow en ik zijn vriendje en vriendinnetje. Klinkt zo lekker klef en puberaal, but i love it <3

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 11:03

Heerlijk toch! Geniet er van (best een beetje jaloers haha)

Captain

Berichten: 21384
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 11:19

Gefeliciteerd, wat leuk! :D *\o/*

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 11:20

Leuk Peelie! :D Lijkt me heerlijk! :)

Fem

Berichten: 12513
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 11:22

Super Peelie! Geniet er van! <3

Peelie

Berichten: 13418
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 11:53

Heel onwennig is het, maar ik voel me net een verliefde puber. Echt walgelijk :')

Ik had er eigenlijk ook niet echt meer op gerekend en het vooral bij hem neergelegd. Hij was zelf ook echt de puber aan het uithangen toen hij het vroeg en hij is net 32. Dus we zaten met zn twee lekker ongemakkelijk verliefd puberaal te doen :D en dan ken je elkaar inmiddels al 4 maanden :Y)

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 12:09

Gefeliciteerd! :D En ach walgelijk puberaal doen hoort er een beetje bij, ik heb 't vijftigers nog zien doen (mijn vader :') Dat was raar). :+

Peelie

Berichten: 13418
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 12:13

Nummus schreef:
Gefeliciteerd! :D En ach walgelijk puberaal doen hoort er een beetje bij, ik heb 't vijftigers nog zien doen (mijn vader :') Dat was raar). :+

Haha. Daar kan ik me wat bij voorstellen dat dat raar is :') ach, wij schelen 4.5 jaar. Ik ben, in zijn ogen, een broekie. Dus ik vind dat ik best wel een beetje puberaal mag doen :') haha.

Mijn buurvrouw van 50 was vorig jaar ook verliefd. Heel bijzonder gezicht, maar wel mooi! Ik vind het juist een mooi idee dat dat zelfs op die leeftijd nog kan!

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 12:18

ik ben 47 en ik kan niet wachten tot ik weer lekker puberaal verliefd kan doen :D hahaha