Welke dingen doe jij die niet mogen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Welke dingen doe jij die niet mogen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 13:51

Ik heb op mijn laatste vakantie nog een handdoekensetje meegenomen.. :=

Deoro

Berichten: 399
Geregistreerd: 14-05-17

Re: Welke dingen doe jij die niet mogen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 13:54

Qua stelen ben ik echt een watje haha, als ik 50 cent in een winkelkarretje vind vraag ik iedereen die bij zijn auto staat of hij het in het karretje is vergeten. Voel me dan trouwens wel echt een loser :j

vanLotje
Berichten: 2012
Geregistreerd: 08-03-10
Woonplaats: De Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 13:55

friendly schreef:
Ik heb op mijn laatste vakantie nog een handdoekensetje meegenomen.. :=


Hahaha you monster, you *\o/*

Ik breng nog n gevonden kwartje terug naar de Kassa :D


Naja mogen, mogen, het mag wel maar mensen kijken vaak raar als ik (45, puike baan, boven modaal inkomen) zeg makkelijk 2 gram weed per dag weg te roken. Elke dag. Yup.

Heerst toch een andere zienswijze op blowers, ik pas niet echt in het stoner plaatje :D

Verder ben ik een uiterst braaf hendrikje..Nog nooit nergens ook maar n boete voor gekregen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 13:57

friendly schreef:
Zou denk ik wel een tijdsbestek aanduiden waarin ze dit moeten doen. Straks hopen ze dat je t alsnog vergeet...


Idd. Ooit als we weer een keer langskomen.. ja daag.. binnen een week en gewoon zeggen dat je anders aangifte doet.

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 13:58

Het is een hobby van mij en één van mijn beste vriendinnen... Leegstaande gebouwen/werven betreden waar je eigenlijk niet binnen mag. :+
Vaak gaat het dan om nieuwbouw (die nog niet af is), bouwwerven of 'afgesloten' paden. Note dat we niks stuk maken en eigenlijk vooral wat rondkijken en foto's maken.

Of kijken of de deuren open staan van bijvoorbeeld het openbaar zwembad.
*trekt deur open* Ik tegen vriendin; "Volgens mij is dat een alarm?"
Vriendin; "Nee, dat is de wind gewoon joh." (Het klonk ook wel als wind of een soort 'afzuigsysteem', wel op het 'ritme' van een alarm)
*vriendin trekt deur opnieuw open*
Zij; "Ok fiets, dat is inderdaad een alarm." *zet het op lopen*

:')

Het gaat trouwens puur gewoon om de 'thrill' van de deur open te trekken, om te kijken of het gaat. We zouden nooit zomaar binnen gaan om eender wat uit te steken.
Een beetje een nutteloze hobby misschien maar hé. :') (Snap ook niet waarom die deur openstaat om 1u 's nachts)

Verder ben ik echt wel een seutje, fiets ik nooit door het rood en vind ik het erg ongemakkelijk als mijn vriendin toch oversteken bij een rood licht, ook al staan er geen auto's. :+

@Deoro; zijn dat vaste klanten of? :)
Laatst bijgewerkt door DezeNaam op 25-08-19 14:01, in het totaal 2 keer bewerkt

daantjuhhh

Berichten: 26871
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 13:58

Ik ben echt roomser dan de paus. (Geworden)

In mijn jeugd deed ik alles wat God verboden heeft. Ik heb zelfs aan joy-riding gedaan.

Tegenwoordig ben ik echt über braaf.
Ik rijd niet door rood. Mijn tel staat op offline tijdens auto rijden. Ik zit altijd nuchter achter het stuur. Ik rij alleen wel altijd 10 tot 20 km te hard.

Stelen heb ik nooit gedaan. Durf dat echt niet.
Maar vind het ook stom. Zowel illegaal downloaden als fysieke spullen in de winkel. Even kwalijk.

Ik doe niet aan verboden middelen.

Deoro

Berichten: 399
Geregistreerd: 14-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 13:59

dees_daan schreef:
friendly schreef:
Zou denk ik wel een tijdsbestek aanduiden waarin ze dit moeten doen. Straks hopen ze dat je t alsnog vergeet...


Idd. Ooit als we weer een keer langskomen.. ja daag.. binnen een week en gewoon zeggen dat je anders aangifte doet.



Ik heb gevraagd wanneer en ook antwoord gekregen: normaal zullen we dat morgen doen. Zo niet zal ik ze nog een bericht sturen.

Deoro

Berichten: 399
Geregistreerd: 14-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 14:01

DezeNaam schreef:
Het is een hobby van mij en één van mijn beste vriendinnen... Leegstaande gebouwen/werven betreden waar je eigenlijk niet binnen mag. :+
Vaak gaat het dan om nieuwbouw (die nog niet af is), bouwwerven of 'afgesloten' paden. Note dat we niks stuk maken en eigenlijk vooral wat rondkijken en foto's maken.

Of kijken of de deuren open staan van bijvoorbeeld het openbaar zwembad.
*trekt deur open* Ik tegen vriendin; "Volgens mij is dat een alarm?"
Vriendin; "Nee, dat is de wind gewoon joh." (Het klonk ook wel als wind of een soort 'afzuigsysteem', wel op het 'ritme' van een alarm)
*vriendin trekt deur opnieuw open*
Zij; "Ok fiets, dat is inderdaad een alarm." *zet het op lopen*

:')

Het gaat trouwens puur gewoon om de 'thrill' van de deur open te trekken, om te kijken of het gaat. We zouden nooit zomaar binnen gaan om eender wat uit te steken.
Een beetje een nutteloze hobby misschien maar hé. :') (Snap ook niet waarom die deur openstaat om 1u 's nachts)

@Deoro; zijn dat vaste klanten of? :)



Ik herkende ze niet in ieder geval, maar er zat een groep te eten en die kende er 1 van (en die bleek bevriend met de Facebookpagina van de zaak).

Ps ik ben echt een mietje haha en dat van jullie zou ik nooit durven maar snap de kick haha!
Laatst bijgewerkt door Deoro op 25-08-19 14:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 14:01

Ik vind dat ze maar vage antwoorden geven Deoro. Hoe moeilijk is het nu om straight to the point te zijn...

Booooo
Berichten: 6509
Geregistreerd: 26-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 14:06

Hondenpoep niet opruimen.. :+
Hond poept absoluut niet op de stoep of iets dergelijks, anders wel uiteraard.

Amber_anne

Berichten: 6919
Geregistreerd: 09-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 14:08

daantjuhhh schreef:
Ik ben echt roomser dan de paus. (Geworden)

In mijn jeugd deed ik alles wat God verboden heeft. Ik heb zelfs aan joy-riding gedaan.

Tegenwoordig ben ik echt über braaf.
Ik rijd niet door rood. Mijn tel staat op offline tijdens auto rijden. Ik zit altijd nuchter achter het stuur. Ik rij alleen wel altijd 10 tot 20 km te hard.

Stelen heb ik nooit gedaan. Durf dat echt niet.
Maar vind het ook stom. Zowel illegaal downloaden als fysieke spullen in de winkel. Even kwalijk.

Ik doe niet aan verboden middelen.



Maar wacht bij joyriding steel je gewoon iemands auto....

blokje

Berichten: 7916
Geregistreerd: 24-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 14:11

Joyriding is te jong auto rijden. Waarschijnlijk met een auto van vrienden of van je ouder 'geleend' is dus niet direct stelen

Ik heb ook wel eens auto gereden onder de 18 niet op de openbare weg wel op een parkeerplaats.

Westhof

Berichten: 2905
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 14:13

Pony nooit officieel over laten zetten op mijn naam. Hij is voor het stamboek dus een “spookpaard”. Vind het zo stom dat je dan meteen lid moet worden van het stamboek. Heb gewoon zelf m’n gegevens in zijn paspoort geschreven :evaw:

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 14:15

Shae schreef:
Ik heb veel meer pennen dan ik nodig heb en ik heb ze lang niet allemaal zelf gekocht. In m'n handtas alleen liggen er al 5 of 6. :')



+ voor aanstekers. :o

Jester_

Berichten: 12264
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-19 14:18

Hahah ik wil het best zeggen hoor

Ik gebruik wel een drugs, dingen gejat, ik stap wel eens met een wijntje teveel op achter het stuur (klein stukje en dan heb ik er echt 1 teveel op, niet dronken), ik sla gerust iemand als hij mij niet aanstaat, mijn hond loopt altijd los en die poept ook overal, ik app achter het stuur, rij standaard te hard, ik scan rustig eeen paar boodschappen niet

Ik kan denk ik nog wel doorgaan :D

Ik vind het vooral leuk om te zien e wat voor de een echt al not done is en waarbij een ander zich al slecht voelt

elnienjo

Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 14:19

Deoro schreef:
Ik heb net antwoord gekregen en ik weet niet of het per ongeluk was of niet, ik zou dan toch in ieder geval anders reageren denk ik. Voelde me wel banketstaaf dat bericht te sturen, maar ben blij dat jullie zeggen dat het kan haha.


[ [url=m/9PeLeM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Als het serieus was bedoeld dan zouden ze wel op je bankrekening storten.

daantjuhhh

Berichten: 26871
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 14:19

Amber_anne schreef:
daantjuhhh schreef:
Ik ben echt roomser dan de paus. (Geworden)

In mijn jeugd deed ik alles wat God verboden heeft. Ik heb zelfs aan joy-riding gedaan.

Tegenwoordig ben ik echt über braaf.
Ik rijd niet door rood. Mijn tel staat op offline tijdens auto rijden. Ik zit altijd nuchter achter het stuur. Ik rij alleen wel altijd 10 tot 20 km te hard.

Stelen heb ik nooit gedaan. Durf dat echt niet.
Maar vind het ook stom. Zowel illegaal downloaden als fysieke spullen in de winkel. Even kwalijk.

Ik doe niet aan verboden middelen.



Maar wacht bij joyriding steel je gewoon iemands auto....

Oh dan was het geen joy riding.

Ik dacht dat dat rijden onder de 18 zonder rijbewijs was. Degene waar de auto van was zat naast mij. Haha

Was wel op de openbare weg. Ongeveer 15 km snachts. Van het huis van een vriendin naar mijn huis. Zij zou mij wegbrengen. Maar ik heb mijzelf dus weggebracht
Laatst bijgewerkt door daantjuhhh op 25-08-19 14:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Century

Berichten: 5969
Geregistreerd: 19-10-09
Woonplaats: Uden (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 14:20

blokje schreef:
Joyriding is te jong auto rijden. Waarschijnlijk met een auto van vrienden of van je ouder 'geleend' is dus niet direct stelen

Ik heb ook wel eens auto gereden onder de 18 niet op de openbare weg wel op een parkeerplaats.


Nee, joyriden is een auto van iemand 'lenen' en daar in rijden. Heeft niets met leeftijd te maken.

Century

Berichten: 5969
Geregistreerd: 19-10-09
Woonplaats: Uden (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 14:23

Jester_ schreef:
Hahah ik wil het best zeggen hoor

Ik gebruik wel een drugs, dingen gejat, ik stap wel eens met een wijntje teveel op achter het stuur (klein stukje en dan heb ik er echt 1 teveel op, niet dronken), ik sla gerust iemand als hij mij niet aanstaat, mijn hond loopt altijd los en die poept ook overal, ik app achter het stuur, rij standaard te hard, ik scan rustig eeen paar boodschappen niet

Ik kan denk ik nog wel doorgaan :D

Ik vind het vooral leuk om te zien e wat voor de een echt al not done is en waarbij een ander zich al slecht voelt


Ik vind het toch altijd een beetje jammer als men zo onvoorzichtig is in het verkeer en daar anderen mee in gevaar brengt. Als je alleen jezelf er mee hebt moet je het zelf weten, maar bewust met alcohol en append achter het stuur... ik hoop oprecht dat er nooit iemand gewond gaat raken.

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 14:23

Century schreef:
Jester_ schreef:
Hahah ik wil het best zeggen hoor

Ik gebruik wel een drugs, dingen gejat, ik stap wel eens met een wijntje teveel op achter het stuur (klein stukje en dan heb ik er echt 1 teveel op, niet dronken), ik sla gerust iemand als hij mij niet aanstaat, mijn hond loopt altijd los en die poept ook overal, ik app achter het stuur, rij standaard te hard, ik scan rustig eeen paar boodschappen niet

Ik kan denk ik nog wel doorgaan :D

Ik vind het vooral leuk om te zien e wat voor de een echt al not done is en waarbij een ander zich al slecht voelt


Ik vind het toch altijd een beetje jammer als men zo onvoorzichtig is in het verkeer en daar anderen mee in gevaar brengt. Als je alleen jezelf er mee hebt moet je het zelf weten, maar bewust met alcohol en append achter het stuur... ik hoop oprecht dat er nooit iemand gewond gaat raken.


Dit inderdaad. :n Dat je dingen steelt, of dingen doet die niet mogen tot daaraan toe... Maar gedrag waarbij je anderen in gevaar kan brengen vind ik echt niet oké.

Wat moet ik me voorstellen bij "Ik sla gerust iemand als hij mij niet aanstaat" tho? :+

Isabel

Berichten: 2269
Geregistreerd: 10-03-13
Woonplaats: Someren

Re: Welke dingen doe jij die niet mogen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 14:25

Ik heb wel eens gereden zonder dat ik mijn rijbewijs heb, vervolgens aangehouden door de politie EN GELOGEN DAT IK MIJN RIJBEWIJS WEL HAD. Thank god dat ik het niet hoefde te laten zien. Ik scheet bijna in mijn broek.

Blue_Monday
Berichten: 581
Geregistreerd: 28-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 14:27

Denk je echt dat die nog terug passeren? Rekeningnr geven en over laten maken. Niet akkoord gaan met zon flut antwoord.

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 14:28

Century schreef:
Ik vind het toch altijd een beetje jammer als men zo onvoorzichtig is in het verkeer en daar anderen mee in gevaar brengt. Als je alleen jezelf er mee hebt moet je het zelf weten, maar bewust met alcohol en append achter het stuur... ik hoop oprecht dat er nooit iemand gewond gaat raken.


Zijn van die mensen die denken "Maar dat zal mij nooit gebeuren!" totdat het wel gebeurt en ze wel iemand aanrijden of zelfs doodrijden.

Shae
Berichten: 1373
Geregistreerd: 05-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 14:29

Oh ik vind hondenpoep niet opruimen zo smerig. Hier hebben we ook perkjes en parken die vooral met dit hete weer echt zo stinken.

Century

Berichten: 5969
Geregistreerd: 19-10-09
Woonplaats: Uden (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 14:31

Whale schreef:
Century schreef:
Ik vind het toch altijd een beetje jammer als men zo onvoorzichtig is in het verkeer en daar anderen mee in gevaar brengt. Als je alleen jezelf er mee hebt moet je het zelf weten, maar bewust met alcohol en append achter het stuur... ik hoop oprecht dat er nooit iemand gewond gaat raken.


Zijn van die mensen die denken "Maar dat zal mij nooit gebeuren!" totdat het wel gebeurt en ze wel iemand aanrijden of zelfs doodrijden.


En probeer dan nog maar eens met jezelf te leven en in de spiegel te kunnen kijken.
Helaas worden gevaar en risico's gewoon makkelijk onderschat, en ben je in het verkeer heel erg afhankelijk van het gedrag en verantwoordelijkheidsgevoel van je medeweggebruikers.