Welke dingen doe jij die niet mogen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
elnienjo

Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Re: Welke dingen doe jij die niet mogen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 10:03

Ik download gratis muziek via youtube ipv voor een of ander abonnement te betalen.

elnienjo

Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 10:04

MyChoice schreef:
elnienjo schreef:
Ik draag vrijwel nooit m'n autogordel omdat ik niet tegen dat wurggevoel in mijn nek kan. Als ik 'm een enkele keer draag dan doe ik m'n buitenste arm er overheen.

Ik rij vaak wat te hard, niet extreem hard, maar hard genoeg mocht er zo'n sneaky camera ergens achter 'n boom staan flitsen.


Dan beter ook de airbag uitzetten. Als je namelijk zonder gordel op je airbag klapt dan breek je je nek. Ding is erop berekend je vanaf de afstand die de gordel toelaat op te vangen. Zonder gordel klap je helemaal naar voren, door de snelheid van de airbag klapt je hoofd zo hard achterover dat je nek als een twijgje breekt.

https://www.dumpert.nl/mediabase/742262 ... je_om.html

Dat wist ik niet. Is wel een mooie snelle dood dan in elk geval. Beter dan half dood uit zo'n wrak gehaald worden.

PureSG

Berichten: 4644
Geregistreerd: 24-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 10:06

Jolien87 schreef:
Ik ben echt een goody two-shoes.
Ik durf nog nieteens mijn pink onder de weegschaal te schuiven als ik groente of fruit afweeg in de supermarkt.



Idem hier :)
Als tiener zijnde ooit eens 'medeplichtig' (ik wist niet dat ze aan het stelen was) geweest aan een meisje waar ik mee was die probeerde iets te stelen, daar ben ik toentertijd zo enorm van geschrokken dat ik 3 weken overstuur ben geweest en de vriendschap meteen over was :D

Er is toen overigens geen politie, niets bijgehaald door de winkel, alleen onze ouders en mijn ouders waren nog lief voor me ook, omdat ik zo geschrokken was :')

Ik durf nog niet eens aan de verkeerde kant van de weg te fietsen. Ook wacht ik altijd netjes voor een rood stoplicht, ook als er niemand anders rijdt, en loop ik altijd op de stoep en anders in de berm.

Het meest illegale wat ik doe of ooit gedaan heb, is een wat zwaardere rechtervoet hebben, maar nooit meer dan 15km.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 10:08

Morganlefay schreef:
Anne_GTI schreef:
ik heb mijn VOG nodig dus ik zwijg :')
Lijkt me ook niet handig om dit soort informatie op internet te zetten.

VOG gaat over in in aanraking zijn geweest met justitie incluis veroordeling.
Zelf ben ik redekijk netjes. Braaf absoluut niet.
Graai nog steeds zaadjes en stukjes plant uit tuinen.Als ik een mooie (stoep)tegel zie liggen gaat ie ook mee. Lege statiegeld flessen. Probeer ook altijd retourbonnen uit.


Wat moet je met één stoep tegel vraag ik mij af?

Mavelle

Berichten: 4747
Geregistreerd: 30-03-08
Woonplaats: VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 10:12

Ik maak wel eens een pak rijstwafels ofzo open in de supermarkt om er eentje aan mn dochter te geven. Pak wordt naderhand wel afgerekend, maar als ik het open voordat ik het betaald heb heb ik soms toch een beetje het gevoel dat mn moeder over mn schouder mee kijkt en me verfoeid :=

En dit topic is om te laten zien dat je niet roomser dan de paus bent en dan wordt er iemand afgebrand om stelen in de Ikea. Winkels beroven van hun inkomsten mag niet, maar artiesten/acteurs en productiebedrijven beroven van hun inkomsten door illegaal te streamen is blijkbaar sociaal meer geaccepteerd.

Reina_Lucia
Berichten: 274
Geregistreerd: 19-12-18
Woonplaats: Onder een steen

Re: Welke dingen doe jij die niet mogen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 10:18

Pff ik fiets wel eens door rood, ik app of snap wel op de fiets. En Oohja ik rijd wel eens zonder cap :') nu weet ik dat ik hier veel commentaar op ga krijgen

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 10:20

Aangezien de ruiterwegen hier inderdaad in een cirkel lopen en daarbij ook nog eens totaal niet onderhouden worden (geen zand, eerder brokken asfalt en puin, joepie!) ontwijk ik die ook gewoon. Maar hier in BE heb ik eigenlijk nooit geweten dat dat niet mag. Veldwegen zijn veldwegen. Er is wel een bos waar overal "halt, geen doorgang" staat, maar dan kom je gewoon op dat pad een boswachter tegen en doe je een gezellig babbeltje in een cirkeltje met een wandelaar en de boswachter over paden en paarden :')

Tja... vooral muziek via youtube. Films niet echt, daar weet ik te weinig van. Ik krijg al stress als ik iets dat ik leen van iemand niet in absoluut perfecte staat kan teruggeven (zoals een bosmaaier, omdat de mesjes slijten). Ik zeg altijd dat ik goody two shoes haat, maar ik ben zelf zo iemand :')

F_inley

Berichten: 6403
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 10:22

Ik rij op plekken met mijn menwagen waar het niet mag O:)

elnienjo

Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 10:22

Salinero123 schreef:
Pff ik fiets wel eens door rood, ik app of snap wel op de fiets. En Oohja ik rijd wel eens zonder cap :') nu weet ik dat ik hier veel commentaar op ga krijgen

Ik reed altijd zonder cap, behalve op wedstrijd of als ik 'n paard ging zadelmak maken. In mijn jeugd reed vrijwel niemand met cap, zeker niet op buitenritten.

Molfre

Berichten: 2635
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Aarhus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 10:25

Wauw, ik voel me nu echt heel erg braaf. Het enige dat ik wel eens wil doen is met mijn paard van het ruiterpad afdwalen voor een kortere route, of over het fietspad, waar uitgebreid staat aangegeven dat het verboden voor paarden is.

Stelen (hoe klein ook) kan ik dus echt niet, voordat ik er aan denk slaat mijn geweten al op hol. Ik heb wel eens een groot katten krab kasteel bij het vuil weggehaald, maar dat staat daar toch al om te worden opgehaald.

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 10:25

En betreft de stoeptegel hoe neem je die onopvallend mee? Ik leer nog wat bij hier, tegen de tijd dat dit topic doodbloed zijn we allemaal volleerde mini criminelen! :oo

Reina_Lucia
Berichten: 274
Geregistreerd: 19-12-18
Woonplaats: Onder een steen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 10:25

elnienjo schreef:
Salinero123 schreef:
Pff ik fiets wel eens door rood, ik app of snap wel op de fiets. En Oohja ik rijd wel eens zonder cap :') nu weet ik dat ik hier veel commentaar op ga krijgen

Ik reed altijd zonder cap, behalve op wedstrijd of als ik 'n paard ging zadelmak maken. In mijn jeugd reed vrijwel niemand met cap, zeker niet op buitenritten.


Tja maar tegenwoordig is dat vloeken in de kerk. Ik snap dat ook niet omdat het toch echt iemands eigen keuze is.

Reina_Lucia
Berichten: 274
Geregistreerd: 19-12-18
Woonplaats: Onder een steen

Re: Welke dingen doe jij die niet mogen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 10:26

En Oohja hier zijn geen ruiterpaden dus ik rijd over maar gewoon
:P

elnienjo

Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 10:29

Ik heb jonge amerikaanse eikenbomen (dunnetjes van ca 3 meter hoog) uit het bos gehaald (gaan uitgraven en achter in de auto gegooid) om in mijn eigen tuin te planten. Deze jongens zijn inmiddels een meter of 15 hoog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 10:30

Ben benieuwd wat werkgevers van dit topic vinden als ze zien dat bokker x sollicitant is ;)

Ik ben qua regels braaf. Vroeger als kleine meid wel eens kauwgompjes uit het kauwgompotje van mijn broer gepakt. Toen hij merktte dat de kauwgom wel erg snel op was schrok ik behoorlijk... ;)
Mijn geweten slaat snel op hol ;)

BigOne
Berichten: 38263
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 10:31

Gas geven en nog net(niet) door oranje, te hard rijden wanneer er geen kip op de weg is, leugens om bestwil vertellen maar nooit iets dat andere mensen/winkels kan benadelen.
Wanneer ik iemand zie jatten in welke winkel dan ook geef ik altijd een seintje naar personeel.

Deoro

Berichten: 399
Geregistreerd: 14-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 10:33

Ik rijd vaak iets te hard en voor mijn werk moet ik aan huis leveren en sta ik weleens met mijn alarmlichten waar het niet mag, omdat het gewoon niet mogelijk is bij elke bestelling een paar honderd meter verderop te parkeren. Zoek wel altijd een plekje waar ik zo min mogelijk in de weg sta en word zenuwachtig als het lang duurt voor een klant de deur open doet (en je wil niet weten voor wat ik soms word uitgemaakt of zogenaamd bijna hard aangereden enzo).

Ah ja en ik veegde weleens het hooi op de grond voor de buurstal de mijne in, maar voelde me dan altijd schuldig dus dat doe ik niet meer.

Flying_Angel

Berichten: 15716
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Welke dingen doe jij die niet mogen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 10:43

Het gratis upgrade-kaartje naar eersteklas bij NS de hele vakantie gebruiken. Uitwisbare pen gebruiken en steeds de datum veranderen. :+

Rakkie123
Berichten: 1158
Geregistreerd: 28-07-19
Woonplaats: Nabij Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 10:51

Amber_anne schreef:



Heerlijk!

Ik rij soms een stukje zwart met de trein, als het lukt.
Laat de hond los lopen, als we naar de auto lopen.

Niet verboden maar erg leuk.
Mijn guilty pleasure met mijn kleine oude barrels (automaat' , links bij een rood stoplicht naast een vette mercedes staan en dan de kickdowwn in bij het optrekken naar 80, 100 of 120 en dan keurig naar de rechterhelft.

Deoro

Berichten: 399
Geregistreerd: 14-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 10:54

Rakkie123 schreef:
Amber_anne schreef:


Heerlijk!

Ik rij soms een stukje zwart met de trein, als het lukt.
Laat de hond los lopen, als we naar de auto lopen.

Niet verboden maar erg leuk.
Mijn guilty pleasure met mijn kleine oude barrels (automaat' , links bij een rood stoplicht naast een vette mercedes staan en dan de kickdowwn in bij het optrekken naar 80, 100 of 120 en dan keurig naar de rechterhelft.



Haha ik doe dat altijd als er een dikke wagen links naast me gaat staan en er verder niemand is. Dan staat hij daar dus omdat hij denkt sneller te zijn. Mijne trekt heel snel op en daar maak ik in zo'n geval altijd graag gebruik van :j
Laatst bijgewerkt door Mjetterd op 23-09-23 13:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Quote verwijderd

Luca03

Berichten: 2608
Geregistreerd: 31-08-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 10:54

Ik reed wel eens aan de verkeerde kant van de weg (met de fiets) maar toen werd ik aangereden kreeg ik bijna een boete omdat ik dus aan de verkeerde kant van de weg fietste. Dus dat doe ik ook niet meer.

Ik eet wel eens bramen van een bramenstruik die door het tuinhek heen groeit.
Mijn vorige hondje liep vrijwel altijd los.

Op mijn vorige stal gebruikte ik wel eens hooi zonder het op te schrijven (omdat ik om de zoveel weken voor de staleigenaar zijn paarden zorgde en ik er niks voor terug kreeg :+ )

Heb ook wel eens gespiekt op een examen, chemische formules op mijn markeerstift geschreven met potlood.

Oh en ik rijd ook wel eens te snel. Maar enkel op wegen die ik erg goed ken en nooit meer dan 10km/u te veel.

Silenna

Berichten: 2986
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 10:56

Laatst met mijn vriend op vakantie geweest en heerlijk 2 dagen bij het zwembad gelegen... Van een ander resort. _O-
Ons hotel had geen zwembad en ja, je moet wat he :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110693
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 10:57

Honden los in het bos waar het niet mag vind ik wel erg vervelend.
Laatst zijn er hier nog twee jonge reekalfjes gedood door honden die volgens de eigenaar altijd goed luisterden. Blijkbaar toch niet dus.
Ook een dassenburcht helemaal kapot gegraven en de dassen verjaagd. Loslopen doen ze maar op de plekken waar het hoort.
Daar mogen ze van mij wel flink op handhaven.

Edit: Ik heb vaak mijn legitimatie niet bij me.
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 25-08-19 11:01, in het totaal 3 keer bewerkt

Reina_Lucia
Berichten: 274
Geregistreerd: 19-12-18
Woonplaats: Onder een steen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 10:58

Een paard zonder paspoort vervoeren gebeurt bij mij ook wel eens :')

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 11:02

Ik vertel leugens en ik hoop daarmee onschuldige burgers te doden :j

Soms doden ze dan vervolgens mij maar de hoop is dat ze dat niet doen.