Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 21:56

Nummus schreef:
Date was prima, was direct op m'n gemak met hem en dat is voorwaarde 1 want anders komen er natuurlijk nooit vlinders.


*\o/* More details please! - komt er een vervolg? Vind je hem aantrekkelijk?

Ik ga wss aspreken met iemand waar ik nu 2 weken contact mee heb via whatsapp. Hoe en wat moeten we nog even checken. Ben niet zeker of ik hem echt aantrekkelijk vind, maar met chatten is er wel echt een klik.

Voor mij is accent and manier van praten echt super belangrijk. Het geeft de doorslag of ik iemand aantrekkelijk vind of niet.

Zelf ben ik een Belg die in NL woont, dus ik waarschuw ze wel altijd op voorhand.... :') Stel je voor dat ze me horen praten op de eesrte date, en al meteen afknappen.

StableDoor

Berichten: 1683
Geregistreerd: 23-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 21:57

Echt, een Antwerps accent <3 Ik heb dus niks met Nederlandse accenten, ik heb ook nooit een Nederlander gedate (ben zelf wel Nederlands) om die reden, ik kan het echt een enorme turnoff vinden :+

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 21:59

Wat grappig - ik ben Belg en heb niets met Belgische accenten. Sterker nog - ben altijd een beetje teleurgesteld als 1 van mijn matches toch een Belg is (woont niet super ver van de grens dus is altijd mogelijk)

xJolien

Berichten: 4551
Geregistreerd: 12-12-06
Woonplaats: Spanje

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 22:05

Ha wat grappig. Dat heb ik dus met Friezen. Vind ik zo'n afknapper! Klinkt alsof ze constant nét teveel articuleren :') Brabants daarentegen val ik direct voor <3

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33795
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 22:09

Ik had dus 4 jaar terug een FWB en daar heb ik nu weer contact mee. Nog niet afgesproken nog... maar heb er niet zo veel zin in dat het serieus wordt. En hij kwam er wel mee dat hij dat wel zag zitten lol. :+
En zag vandaag een foto van hem op FB voorbijkomen. Wel even 20 - 30 kilo zwaarder dan toen. :=
En ik val heeeel erg op hele dunne kerels. _O-

daffodil

Berichten: 10442
Geregistreerd: 12-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 22:10

xJolien schreef:
Ha wat grappig. Dat heb ik dus met Friezen. Vind ik zo'n afknapper! Klinkt alsof ze constant nét teveel articuleren :') Brabants daarentegen val ik direct voor <3


Ha das de mijne....wel een verwesterde dus ik hoor het alleen als ie goed moe is en dan mompelt ie en dat versta ik sowieso niet dus dan hoef ik niet te luisteren hahaha, dus ik heb er geen last van!

Oh jemig MarlindeRooz, ja dat snap ik, zou ik ook een afknapper vinden. De eerste date die ik had bleek ook dik 20 kilo zwaarder te zijn dan op zijn foto's. Dus ik zeg nog, oh zijn die foto's heel oud? Ja dus......vond ie heel normaal, maar goed ik dus niet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 22:11

xJolien schreef:
Ha wat grappig. Dat heb ik dus met Friezen. Vind ik zo'n afknapper! Klinkt alsof ze constant nét teveel articuleren :') Brabants daarentegen val ik direct voor <3


Wij zeggen niet voor niks paspoort mee als we naar Friesland moeten :+ ik vind het vooral irritant dat ze maar denken dat iedereen het verstaat :n

Oeii marlinde, das veel!

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33795
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 22:11

Tenminste dat gok ik aan de hand van de foto’s... :=

Elodie
Berichten: 102
Geregistreerd: 02-09-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 22:22

Oei, waarom doen mensen zichzelf dat aan, foto's die niet recent en ver van de werkelijkheid zijn op tinder gebruiken. Je wil een representatief doch eerlijk beeld geven lijkt me :')
Een héle dunne man zou voor mij juist weer een afknapper zijn trouwens haha.

Ik ga ook afspreken met een tinderdate van de week.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 22:23

Ik vind skinny ook niet mooi, voel ik me zo gigantisch :+

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 22:24

Welcome Elodie trouwens :) is dit je eerste date met deze kerel?

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33795
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 22:28

Ja geen idee, ben zelf ook niet dun maar gewoon normaal. Maar vind slanke mannen gewoon sexy. Afwijking in mijn hoofd ofzo. _O-

Elodie
Berichten: 102
Geregistreerd: 02-09-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 22:54

Bedankt! :) Eerste date met deze jongen inderdaad.

Ik zag een paar bladzijden terug iemand iets zeggen over FWB's en een vicieuze cirkel. Nou, ik bevind me in die cirkel |(
Heb nooit negatieve ervaringen gehad, ik vind het leuk en gezellig om te daten en heb leuke interessante mensen ontmoet via Tinder. Maar het komt allemaal niet veel verder dan tijdelijke (oppervlakkige) gezelligheid.
Weet zelf ook niet zo goed wat ik wil, het ene moment denk ik, ik wil iemand ontmoeten waarbij ik direct denk; JA! En het andere moment vind ik het weer heel fijn om vrijblijvend en ongedwongen af te kunnen spreken zonder verwachtingen etc.

Ik bedoelde met héel dun wel mager, niet slank. :') Vind het zelf wel fijn als iemand een beetje sportief en actief is omdat ik dat zelf ook ben. Kan er wel op afknappen als iemand een superstrak lijf en bijbehorend leefpatroon heeft, ondanks dat ik het wel bewonderingswaardig vind. Voel me daar dan ongemakkelijk bij omdat ik zelf niet hypersportief en gezond leef denk ik haha.

Luca03

Berichten: 2608
Geregistreerd: 31-08-13
Woonplaats: België

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 23:02

Ik voel me hier ten zeerste benadeeld door m'n zachte G!!!!! :')
Hebben jullie dan ook iets tegen een franse R? ;( _O-

Elodie
Berichten: 102
Geregistreerd: 02-09-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 23:07

Luca03 schreef:
Ik voel me hier ten zeerste benadeeld door m'n zachte G!!!!! :')
Hebben jullie dan ook iets tegen een franse R? ;( _O-

Ik praat ook met een zachte G!

Hoe klinkt de franse R? Ik ken alleen de Gooische rollende R.

Peelie

Berichten: 13418
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 23:32

Gooische R present!

Ik vind zelf wat slankere mannen ook veel leuker dan een die aangezet is. Toch hoeven ze voor mij echt niet helemaal droog te zijn. Liever niet zelfs.

Een van mijn potentiële tinderdates had fotos uit 2015, toen hij er nog een stuk liever uit zag :') we zouden zondag samen gaan dansen, maar verrassing.... helemaal niks meer van hem gehoord....

Ik wordt een beetje moe van mannen waar ik constand het gesprek op gang moet houden. Hebben jullie dat ook? Dat ik een gespreksstarter ben, betekend niet dat ik het gesprek ook aan de gang moet houden.

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 23:35

Vervolg is zeker mogelijk, ik vind hem ook wel aantrekkelijk. Liep gewoon met een goed uitziende man naast me, toch wel iets om trots op te kunnen zijn. :) En het klikte ook gewoon wel goed. Nog geen vlinders, maar dat gaat bij mij nooit meteen.

Alleen wat ik écht jammer vind is dat ik bv echt wel een enorme nerd ben en hij echt het tegenovergestelde. Dus ik kan al m'n loze memes enzo ook niet bij 'm kwijt. Verder vind ik het hebben van gemeenschappelijke hobby's niet zo belangrijk maar ik hoop niet dat ik dat vervelend ga vinden. Zou zonde zijn.

Beste vriendin zegt "Dat krijgen we er evt. nog wel in" dus wie weet. _O-

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 00:18

Hier begonnen er velen wel snel over seks. Best een belediging, dacht dat ik er juist wel serieus uit zag :')

Heb gigantisch veel vermakelijke oude screen shots nog, geweldige tijd, tinder :D

Gevalletje that escalated quickly! (Ik reageerde niet op hem, sorryyy :o )
Afbeelding

En over dickpicks gesproken, mannen sturen ze inderdaad ECHT zomaar _O-
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Geryon op 11-06-19 00:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 00:23

Denk dat het echt niks te maken heeft met hoe je er uit ziet en welke mannen je swiped.

Geryon, probeert die vent het serieus bijna een jaar later opnieuw? _O-

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 00:25

Oh nee sorry beetje onduidelijk, is een oude screen shot! _O-

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 02:38

Ik was vroeger DE persoon om Nederlandse accenten belachelijk te maken en erover te zagen tegen vrienden hoe irritant ik dat accent wel niet vond en nu ben ik zelf samen met een Nederlander... :’) Gelukkig heeft ze geen harde G (en nee ze is niet van Limburg xp).

Verder versta ik Antwerpse mensen vaak echt slecht. :+ Ik weet niet of de twee mensen op mijn kot representatief zijn maar ik moet soms zo vaak opnieuw vragen wat ze zeggen dat het awkward wordt.. :’)
Ik vind het Gents accent wel mooi. <3 Zolang ze ABN praten want anders versta ik er niks van. :’) Ooit had ik ook een Nederlander ontmoet die een cool accent had maar ik ben vergeten waar ze vandaan kwam. :+

xLeoniee

Berichten: 2427
Geregistreerd: 16-01-12
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 03:35

Geryon schreef:
Hier begonnen er velen wel snel over seks. Best een belediging, dacht dat ik er juist wel serieus uit zag :')

Heb gigantisch veel vermakelijke oude screen shots nog, geweldige tijd, tinder :D

Gevalletje that escalated quickly! (Ik reageerde niet op hem, sorryyy :o )
[ [url=m/YfVGGu.png]Afbeelding[/url] ]

En over dickpicks gesproken, mannen sturen ze inderdaad ECHT zomaar _O-
[ [url=m/q0FVNI.png]Afbeelding[/url] ]


Vet braaf de naam boven zwart gemaakt, maar inmiddels allemaal op de hoogte dat ie Gijs heet _O-
Sorry kon t niet laten haha!

Maar Ooooh my God ik ben echt zwaar allergisch voor dat soort berichten :r

Hier inmiddels is t weer een beetje gezellig met beste vriend van.. m'n vorige bericht was van dat t toch niet handig was en nu toch wel weer kriebels :') waaaaaarom is ie zo lief _O-

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 10:11

Haha helaas, ik heb een harde G. Maar Brabanders spreken de R ook haast uit als een G dus wat is 't verschil. ;)

En poeh die berichten Geryon... _O-

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 10:12

LL wat is er met je potentieel relatie kerel? Was dat hem toch niet?

Wat versta je onder een tropische verrassing? ;)

listiglistje

Berichten: 14403
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 11:04

gribaldi schreef:
LL wat is er met je potentieel relatie kerel? Was dat hem toch niet?

Wat versta je onder een tropische verrassing? ;)


Een met een kleurtje en exotisch haar :P

Jawel, dat loopt nog :D Maar beide drukke week gehad en hij zat dit weekend met zijn ouders in Groningen.
En vandaag moest hij lesgeven in Amsterdam en daarna teamuitje.
Dus even rust, wel iedere dag even geappt. Wordt vervolgt... ik zie wel hoe dat loopt.

Gisteren mijn ex FWB mee helpen verhuizen, samen met zijn zoon. was een heel gezellig dagje :)
(en ondanks het fijne weekend zijn we gewoon echt hele goede vrienden, hij wil nu meer... maar ik zie hem nog steeds niet als relatiemateriaal,
ondanks dat alles goed klikt.... en nee MB, hij flikt mij niets (ik ben eerder de schuldige de laatste tijd :o , maar ik ben daar (te) eerlijk over naar hem).
Ik wil gewoon in de toekomst wel een serieuze relatie,ik weet wat ik wil en zoek in iemand, daarom date ik andere mannen en dat mag want ik ben gewoon single!
Dat heel veel mannen issues hebben, daar kan ik niets aan doen, die komen we hier wel meer tegen en ik dus ook :')