Daar ligt het zadel dan heel mooi op zolder

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
goldyc

Berichten: 754
Geregistreerd: 31-10-20

Re: Daar ligt het zadel dan heel mooi op zolder

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-24 18:21

Wat fijn dat je in het belang van je paard kiest om het rijden te laten voor wat het is. En wat een foto's, wat een mooie combinatie zijn jullie. Het plezier springt er gewoon vanaf.

Ik denk dat je je fotoshoots niet per sé op hoeft te geven hoor, er is ook héél veel mogelijk naast het paard. Je hoeft niet per sé op hem te gaan zitten om hem (en jezelf) mooi uit te dossen of om een mooie foto te maken. Ik zou het ook snappen als je daar echt helemaal geen zin in hebt, en het hoeft natuurlijk ook niet, maar een vriendschap met een paard stopt gelukkig niet op het moment waarop het zadel op zolder moet. Wie weet wat de toekomst jullie nog brengt.

Henrike5

Berichten: 775
Geregistreerd: 26-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-24 18:56

coco4life, Dankje wel goede beetje te snel getypt denk ik maar helaas niet meer aan te passen..

Goldyc dankje wel, zeker niet ik heb inderdaad ook meer dan genoeg mooie fotos ernaast en die gaan misschien ook vast komen maar ik maakte al het tuig ook zelf dat heeft nu geen meerwaarde meer.
Gelukkig eindigd de vriendschap zeker niet als het zadel naar zolder gaat, mijn vorige pony hebben we ook nog tot aan haar dood (7 jaar pensioen) thuis gehouden en mee geknuffeld en dat mag hij ook zeker. Aan pensioen is hij gelukkig nog lang niet toe, we blijven leuke dingen doen waar we allebei vrolijk van worden op welke manier dan ook :D

goldyc

Berichten: 754
Geregistreerd: 31-10-20

Re: Daar ligt het zadel dan heel mooi op zolder

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-24 19:03

Je kan je paard nog mooi aankleden met mooi tuig zonder er niet op gaat zitten, mijn zadel hangt ook op zolder, maar ik tut mijn paard elk jaar met kerst toch ook gewoon op hoor }> .( Gelukkig vindt ze dat wel lollig :')) . Ik denk dat je hoofdstellen ook prachtig zouden zijn als je naast het paard staat, bijvoorbeeld. Ik wist niet dat je je tuig zelf maakte, het is stuk voor stuk echt prachtig!
Ik ben er zeker van dat plezier maken jullie nog wel gaat lukken :D

Henrike5

Berichten: 775
Geregistreerd: 26-02-13

Re: Daar ligt het zadel dan heel mooi op zolder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-24 19:49

haha heerlijk toch met kerst het ideale moment er voor :D dat gaat hier ook vast gebeuren maar voor een outfit wat extra tuig er bij maken zoals eerder doe ik nu niet meer dat is mij te veel werk

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Re: Daar ligt het zadel dan heel mooi op zolder

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-24 21:29

Een geweldige combinatie zijn jullie,
Verdrietig dat je niet meer samen rijdend op pad kan.
Maar wat fijn dat je ook geniet van het aangespannen rijden en vanaf de grond
Jullie zijn een plaatje samen letterlijk

AbleToDream

Berichten: 778
Geregistreerd: 16-09-12
Woonplaats: BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-24 09:42

Aah Henrike, wat naar nieuws.. Maar ik ben er 1000% van overtuigd dat jullie ondanks je niet meer met hem zal rijden nog steeds nieuwe en leuke manieren zal vinden om even epic fotoshoots te blijven doen!
Ik kijk uit naar al jullie toekomstige nieuwe avonturen alvast!

Henrike5

Berichten: 775
Geregistreerd: 26-02-13

Re: Daar ligt het zadel dan heel mooi op zolder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-24 11:07

Fabske super lief dankje wel!


Abletodream ja dat komt zeker goed :D