Yes! We did it! Ons Lichte Tour debuut!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
manubres

Berichten: 2785
Geregistreerd: 17-11-08
Woonplaats: Drenthe

Re: Yes! We did it! Ons Lichte Tour debuut!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 15:41

Van harte! *\o/* Lekker achterbeen!

Mirjam79

Berichten: 1726
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Noardburgum

Re: Yes! We did it! Ons Lichte Tour debuut!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 15:49

Super leuk, je straalt helemaal van trots! Wat je zeker mag zijn!!!

martinev

Berichten: 2589
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: Soest

Re: Yes! We did it! Ons Lichte Tour debuut!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-23 18:19

Ik vind het zo onwijs leuk, die reacties van jullie allemaal, heel erg bedankt voor de complimenten! Ik vind het gaaf om te horen dat jullie vinden dat ik vriendelijk en sympathiek rijd, dat vind ik heel belangrijk en daar probeer ik ook echt heel hard mijn best voor te doen dus is het tof als het anderen opvalt!

Balance, wat tof dat jouw moeder dat ook gedaan heeft!! Heel speciaal!

Polo, wat leuk die herkenning, nu ben ik wel benieuwd naar jouw 'deels volbloed'! Ik cross nu niet echt met haar, al kan ik het niet laten als we in het bos langs het crossterreintje komen wat hindernissen te springen. Ik wil het zeker wel weer gaan doen, maar nu heb ik eigenlijk te weinig tijd om twee dingen echt goed te doen. En serieus crossen wil ik niet doen zonder er niet goed voor getraind te hebben, dat kost nu teveel tijd helaas!

Padoertje, ah tof dat je dat zo zegt, heel leuk! En je slaat de spijker op zijn kop voor wat betreft beter moet, we gaan weer lekker verder puzzelen en trainen!

Dorine, ook jij hebt inderdaad helemaal gelijk, goed gezien! Ze is zo lenig en gaat daardoor zo makkelijk scheef, dat is een groot aandachtspunt. En keertwendingen is echt een dingetje van mij, ik vind ze altijd lastig, op elk paard.

Wildgirl, ah, wat leuk om te horen, dank je!

Manubres, ja dat heeft ze inderdaad! Best knap met haar vrij lange en steile 'volbloed' achterbeen!

R_Alexanderr
Berichten: 447
Geregistreerd: 17-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 23:01

Gefeliciteerd, heb je nog zien rijden ik had ook LT gestart die dag. Netjes gereden, met een mooie merrie! Ik vond het jureren sowieso erg strak die dag dus die volgende keer word het sowieso 60%+ *\o/*

pien_2010

Berichten: 43499
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Yes! We did it! Ons Lichte Tour debuut!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 23:21

Wat een leuk topic. Je slipjas is zo tof gemaakt. Fantastisch en jij rijdt super netjes. Heel erg goed gedaan.
Je brede grijns zegt alles!!

Zonnetje81
Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Yes! We did it! Ons Lichte Tour debuut!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 23:55

Super tof! Ik doe het je nu niet meer na!

Misschien ook nog wat puntjes op tact, afdruk en kracht laten liggen. Ik zie hier en daar wat haperingen in het achterbeen en dan weer hele fijne vloeiende stukken. Ik heb niet alles gekeken. Dus lekker doorwerken en dan heb je zo die 60% te pakken!

En het was ook geen lekker weer zo te zien!

pol013

Berichten: 9010
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Omg breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 09:28

@martinev Ik heb een Herald3. Er staat een topic in mijn onderschrift. Wij zijn nog laaaaang niet zo ver als jullie hoor. Starten L1. Had haar ook helemaal niet gekocht als dressuurpaard maar heb het gevoel dat ze me daarin heel erg gaat meevallen. Wij doen wel 'alles tegelijk' en dat is inderdaad best een uitdaging en dan gaat het ook best langzaam (en dat is prima)

Maar als je er zelf een hebt ga je die volbloed dingetjes wel herkennen bij andere paarden. Stijlere achterbeen waar ze wel verdomd handig me zijn. Dat voorbeentje. Dat lichte halsje.

DemiSisa

Berichten: 1044
Geregistreerd: 10-02-15

Re: Yes! We did it! Ons Lichte Tour debuut!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 09:39

Wat onwijs gaaf zeg, mogen startten met slipjas op ie eigen gefokte en zelf opgeleidde paard! Mag je super trots op zijn :D

Dorine92
Berichten: 5339
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 09:48

martinev schreef:
Dorine, ook jij hebt inderdaad helemaal gelijk, goed gezien! Ze is zo lenig en gaat daardoor zo makkelijk scheef, dat is een groot aandachtspunt. En keertwendingen is echt een dingetje van mij, ik vind ze altijd lastig, op elk paard.

Oh je bent niet de enige. Ik zie 80% van de ruiters ermee worstelen

neile

Berichten: 2015
Geregistreerd: 09-01-10

Re: Yes! We did it! Ons Lichte Tour debuut!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 20:07

Heerlijk om je zo enthousiast te zien, dit is voor mij dan ook écht de schoonheid van de paardensport. Zo hoort het te gaan. Heel veel succes verder samen!!

Punz

Berichten: 8576
Geregistreerd: 04-03-10

Re: Yes! We did it! Ons Lichte Tour debuut!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 20:54

Wat een heerlijk topic.
Heel erg gefeliciteerd met je debuut TS, en die punten gaan vanzelf wel komen. Dit is al zó fijn!

Bananenvla

Berichten: 14
Geregistreerd: 08-12-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 23:37

Knap hoor !!