Pasador - op set bij Whitestar, als Amerigo en meer!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pjotrg

Berichten: 1158
Geregistreerd: 30-06-06
Woonplaats: La Malachère (da's ergens in het oosten van Frankrijk)

Re: Pasador - op set bij Whitestar, als Amerigo en meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 15:50

Als ervaren oud-goedheiligman word ik erg blij van zo'n plaatje van de optocht. Lekker gemoedelijk zonder dranghekken. Dat vraagt inderdaad ook wel om een zeer brave Amerigo. Gave avonturen allemaal!
Dat je nog maar veel mag genieten met dit superpaard.

webster543

Berichten: 3430
Geregistreerd: 06-08-07
Woonplaats: België

Re: Pasador - op set bij Whitestar, als Amerigo en meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 17:22

Wat een heerlijk paard en fantastisch topic. Evenveel plezier in 2020 gewenst.

Hilli

Berichten: 22948
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Re: Pasador - op set bij Whitestar, als Amerigo en meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 17:26

Gaaf paard! Wat voor een lichtjes heb je op zijn bandages als hij Amerigo speelt en hoe maak je ze vast?

Niniane

Berichten: 6437
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 20:43

Wat een heerlijk en prachtig paard om te zien. <3 Moet vast een genot zijn om hem te mogen hebben in je leven.

Vernon

Berichten: 733
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Fochteloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-19 23:25

Oh, wat gaaf! Hij staat bij uitgelicht! <3

Iedereen heel erg bedankt voor de reacties! <3

Tica_81, haha, klopt. Hij krijgt nooit aaitjes (en snoepjes haha) genoeg! :D Het is echt een knuffelpaard en vind iedereen lief haha!
Bellatrix en Macs, dankjewel!
Saskiaojan, Ja, jullie hebben ook altijd zoveel lol! Jullie doen ook altijd veel verschillende en leuke dingen! <3 En je weet nooit of Prada nog een filmster wordt. Tot zondag! {:)
Anniek22, Electra63, miereneter, dankjewel!
Yavanna, Pasador kan wel liggen, maar dit was een ander paard van Media Horses international. Ja, het is zo fijn om gewoon vanalles te kunnen doen. <3
pien_2010, haha, heel leuk om te horen, dankjewel!
MandyL, dankjewel! Nou, Pasador kan ook best wel eens druk doen of ergens van schrikken, het is en blijft een paard. Vooral onder het zadel wil hij heel graag werken. O:) Maar ook al vind hij iets eng, dan blijft hij nog altijd bij je. En hij is dan ook wel snel overtuigd dat het prima is. En dat maakt hem zeker een gouden paard. <3
Roosch, EdkingEnzo, Castellon, Oscar, 92smartie92, dankjewel!
Toverbal, ja, absoluut! Vind het ook echt super bijzonder dat we dit allemaal mogen en kunnen doen. Hij wordt heel soms wel eens herkent op wedstrijd of ergens anders. 'He, is dat het paard van bokt? Of uit de Penny?' Best wel grappig haha :D
sas66, dankjewel!
Jojoleinee, ow, wat grappig om te horen! Ja, heel dichtbij :+ Haha, ja, helaas kun je ze dat dan niet vertellen. :')
Prinslover, dankjewel! Haha, ja, die foto vind ik ook echt super! Laat wel zien hoe braaf hij is :D
Autumnn, dankjewel!
pjotrg, wat leuk om te horen! Ja, ik vind dit ook wel een hele leuke intocht om te doen. Vergt wel wat mensen eromheen hebben staan, omdat de kinderen ook ineens onder het paard kunnen staan. En dan is hij heel braaf, maar hij verzet ook wel eens een been. :+ Maar het maakt het ook heel mooi voor iedereen. Dankjewel!
webster543, Niniane, dankjewel!
Hilli, dankjewel! Dit zijn rode lint achtige dingen met led verlichting op batterij. Is eigenlijk kerstverlichting en had ik bij de Action weg haha :D Ik had er dikke rode bandages onder, dan het lint erom heen en dan zette ik ze vast met veiligheidsspelden in het meest oppervlakkige laagje van de bandage. Moet je wel een paard hebben die zijn been absoluut niet beweegt. :+ Bleef super zitten en gelukkig staat Pasador goed stil haha!

Het is pagina 2!
En ik heb nog wel meer leuke foto's. Dus ik plaats er gewoon nog een paar haha! :D

Afbeelding

Pasador was ook te zien in Het Jeugdjournaal! Was ik helemaal vergeten te noemen. :):)
Dit is de link naar de aflevering. https://jeugdjournaal.nl/uitzending/437 ... rnaal.html

Afbeelding

Hij heeft stiekem best wel lange manen, maar op een of andere manier vallen ze nooit op op de foto's haha! Als George dubbel moest hij in de knotten, en dat viel met die lengte nog niet mee. Maar ik ging het zeker niet afknippen! }:)

Afbeelding

Een fietsbruggetje kan ook prima. :D

Afbeelding

En er liep ook een mini-amerigo mee bij de in- en uittocht. Pony komt uit hetzelfde dorp als ons haha! Zo'n leuk stel samen! <3

fransje23

Berichten: 15355
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 23:32

Hij is toch wel geweldig he!
Hoop dat mijn Joya ooit ook zo veelzijdig wordt.

happypaardje

Berichten: 1600
Geregistreerd: 02-09-07

Re: Pasador - op set bij Whitestar, als Amerigo en meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 11:40

Superleuk om te zien, jullie topics zijn altijd weer een genot. Bedankt dat je jullie avonturen met ons deelt! :)

xMvGV
Berichten: 140
Geregistreerd: 30-01-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 18:14

Dat is nog eens een veelzijdig paard! Wat een heerlijk topic! En wat een hoogtepunten achter elkaar om samen mee te maken! :j

Marilu
Berichten: 1246
Geregistreerd: 22-09-15
Woonplaats: ergens in België

Re: Pasador - op set bij Whitestar, als Amerigo en meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 21:26

Wauw, wat een stoer en braaf paard (en ook nog eens mooi !) !

miriammiddel

Berichten: 279
Geregistreerd: 18-10-08
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 21:39

Wat een leuke ervaring zeg en wat een braaf dier!

Ik herken je paardje en je zus haha. Heb ze voorbij zien komen op de zandvlakte tijdens de ADT!
Die gouden jas viel mij enorm op :Y) Grappig om je dan ineens hier voorbij zien komen.

MissJeanny

Berichten: 1643
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: fochteloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 09:39

Dat was daar ook een beetje de bedoeling O:) :D
Missie geslaagd dus haha, normaal draag ik hem andersom :D

Lys_PPA

Berichten: 1340
Geregistreerd: 30-09-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 09:51

Heerlijk zo'n braaf paard! Je houdt m ook zo mooi wit ;)

En die mini-amerigo <3 te schattig

pjotrg

Berichten: 1158
Geregistreerd: 30-06-06
Woonplaats: La Malachère (da's ergens in het oosten van Frankrijk)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 12:02

Lys_PPA schreef:
Heerlijk zo'n braaf paard! Je houdt m ook zo mooi wit ;)

En die mini-amerigo <3 te schattig


Dat heefts ze van Sinterklaas geleerd. Met BaarWit. Kijk maar naar de laatste aflevering van het Sinterklaasjournaal van dit jaar. *\o/* *\o/*

Vernon

Berichten: 733
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Fochteloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-19 23:39

Erg slecht van mij! De laatste heb ik helemaal niet beantwoord :oo Sorry!! -O-
Het was beetje chaos druk... Iedereen heel erg bedankt voor de reacties! <3

fransje23, dankjewel! En dat moet zeker lukken! +:)+
happypaardje, xMvGV, Marilu, dankjewel! <3
miriammiddel, oh wat grappig! Ja, die jas viel wel op haha! :D dankjewel!
Lys_PPA, haha, nou :') Dat is echt heel veel wassen, scheren en nog veel meer wassen. En beetje bluffen :+ Vooral die staart kan ik me erg aan storen... |o Hij is koning zichzelf viesmaken, dus beetje jammer dat hij wit is haha! :D En ja, die is echt te schattig! <3
pjotrg, haha ja, absoluut! :') *\o/*