We did it!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Muronia

Berichten: 19565
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

We did it!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-19 08:22

Ongeveer een maand geleden schreef ik dit topic: [RIJ-ITP] Go for it! en nu mag ik zeggen: "We did it!"

Nadat ik me weer had herpakt zijn we afgelopen weekend voor het eerst weer gestart en hadden ons L1 debuut.

Foto's van mn les, nog voordat we gestart zijn:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik begon helaas met mijn oude bekende zenuwen-probleem, waarschijnlijk omdat het een tijdje was geleden en ook omdat de situatie nu toch opeens wel heel anders is thuis. Natuurlijk ging er in de inrijbak ook iets mis bij een andere combinatie waarbij de amazone van haar paard viel en ik nog wat meer van de leg af raakte. Ik heb daardoor zelf mijn eerste proef heerlijk verpest -O- maar gelukkig had ik tussen beide proeven door even een momentje tijd om mezelf een hele flinke schop onder mn kont te geven en even te resetten. Dat lukte en de tweede proef ging zoals de eerste ook had kunnen gaan :') .

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Met onze eerste mooie winstpunt (190 punten), een derde prijs en een heel fijn gevoel gingen we weer naar huis. Supertrots op mijn eigen 4-jarige fokproduct. Wij kunnen dit, en nog belangrijker, we hebben er samen lol in!

Afbeelding


Deze week even weer tijd voor wat afwisseling en andere leuke dingen gehad, want het moet natuurlijk allemaal wel leuk blijven

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nu, op naar de komende tijd. Eens zien wat het ons gaat brengen :D

Kimmsel

Berichten: 812
Geregistreerd: 10-02-10
Woonplaats: Wieringerwaard

Re: We did it!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 08:25

Daar mag je best trots op zijn hoor! Ziet er super uit. Die stomme zenuwen zijn nergens hoed voor natuurlijk, jullie gaan hartstikke lekker zo.

En afwisseling is altijd goed. ;-)

kiwiwitje

Berichten: 20112
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 08:26

Gefeliciteerd!

vooral de beelden tijdens de les word ik heel blij van! Wat heb je haar daar lekker aan het lopen zeg!!

Berdien

Berichten: 64522
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: We did it!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 08:38

Je ziet de spanning wel wat terug in de foto's, maar je hebt het hartstikke goed gedaan! Je mag er echt heel erg trots op zijn, jullie zijn zo lekker aan de gang! Fijn dat je, ondanks je thuissituatie, toch nog zo lekker aan het rijden kunt.

Anoniem

Re: We did it!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 09:28

Lekker bezig! Gefeliciteerd met je punten! Lekkere opsteker toch? Ik vind het er fijn uitzien. +:)+

BigOne
Berichten: 38269
Geregistreerd: 03-08-09

Re: We did it!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 10:20

Ik ben fan van jouw paard, zo’n leukerd. Natuurlijk kan er nog veel verbeterd worden. Ruiters zijn vaak hun eigen grootste vijand maar komt wel goed.

thequeensmum
Berichten: 3533
Geregistreerd: 20-08-12

Re: We did it!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 10:48

Gefeliciteerd en wat een prachtig paard heb je, Thea de tank. Nog maar 4 jaar? Dat belooft wat

mala26

Berichten: 5003
Geregistreerd: 05-02-13

Re: We did it!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 11:20

Wat goed zeg! Gefeliciteerd

Paardenfann4
Berichten: 1345
Geregistreerd: 15-08-17
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 11:22

Wat een mooie foto's! Gefeliciteerd met je winstpunt. Goed van jou dat je er weer voor gaat, sterkte nog met alles en succes met je mooie paard.

Muronia

Berichten: 19565
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: We did it!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-19 15:04

Dank jullie wel hoor! Ja, ik zie de spanning er ook wel in, ik denk dat het weer beter wordt als we weer wat meer in het ritme komen ermee.

Prrrr
Moderatorrrr

Berichten: 30230
Geregistreerd: 08-10-05

Re: We did it!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 15:39

Fijn dat je jezelf tussendoor hebt kunnen resetten en dat er dan ineens toch zo'n mooi winstpunt uitkomt. Dat is pure winst - los van het feit dat het gewoon fijn is dat je dit met je eigen fokproduct kan doen :)

Lekkere opsteker!

Anoniemk2
Berichten: 1487
Geregistreerd: 14-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 18:58

Ik vind jullie oprecht verbetert als combinatie. Je zit nu zelf al wat trotser op je paard en dat maakt het plaatje compleet. De spanning is logies, maar met meer km in de benen komt dat vanzelf goed :)

Autumnn

Berichten: 8040
Geregistreerd: 26-03-10

Re: We did it!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 21:33

Wat ben jij onwijs veranderd in je rijden, super! Je benen zijn nu een stuk netter en rechter waardoor jij ook een stuk rechterop zit. Ik vind je een leuk en positief mens, top hoe je met alles omgaat (zowel thuis als met alle kritiek hier). Je merrie loopt echt heerlijk zo, ga zo door! *\o/*

Ellen_ov

Berichten: 1317
Geregistreerd: 12-01-17

Re: We did it!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 10:09

Wauw wat een plaatje, bij elk topic lijkt ze steeds meer uit te zwaren!

Gefeliciteerd met het behaalde resultaat *\o/*

eva1969

Berichten: 4036
Geregistreerd: 01-04-06

Re: We did it!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 10:25

Super gedaan en knap dat je jezelf zo kon herpakken! Gefeliciteerd!!

loez

Berichten: 11073
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: We did it!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 12:16

Gefeliciteerd! Een topper ben je! Fijn dat je ondanks alles nog lekker kunt genieten van je knappe paarden!

hesterve

Berichten: 1926
Geregistreerd: 14-10-05
Woonplaats: scherpenzeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 18:48

Wat een progressie hebben jullie doorgemaakt zeg! Je hebt je paard fijn aan t lopen. Lekker zo doorrijden en trainen en wat wedstrijden meepakken want die zenuwen zijn overbodig hoor :j

pien_2010

Berichten: 43335
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 18:53

Ziet er goed uit Muronia. Goede progressie maak je.

Muwalis

Berichten: 28
Geregistreerd: 24-12-16
Woonplaats: horst

Re: We did it!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 19:14

Ziet er goed uit, mooie Combinatie gefeliceteert met de verdiende punten :)

Muronia

Berichten: 19565
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: We did it!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-19 23:26

Jeetje, wat een hoop leuke een liever reacties. Dank jullie wel daarvoor! Fijn om te horen dat we vooruit gaan. Het is ook oprecht zo'n leuk paard om mee te werken. Ze wil graag leren en ze doet haar best erg. Dat probeer ik ook te doen :j

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: We did it!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 17:58

Verrassend! Ik had eigenlijk een ander paard verwacht, maar deze is ook leuk ;)
Vind het ook opvallend dat je zoveel progressie geboekt hebt. De laatste jaren was het voor mijn gevoel vooral 'veel van hetzelfde' en bleef je wat hangen in je ontwikkeling, maar dit ziet er veel beter uit. Zal dat dan toch met je nieuwe ervaringen met die andere leukerd te maken hebben? :))

Muronia

Berichten: 19565
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: We did it!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-19 00:42

Mo, dank je wel <3 . Misschien dat het met hem te maken heeft, maar mn instructeur helpt me ook flink om uit mijn comfortzone te durven komen en meer te doen in plaats van te denken. Ik heb helaas sinds de zomer niet meer op Flo gezeten door de omstandigheden die er nu spelen, maar het mooie nieuws is dat Flo over een paar weekjes bij mij komt wonen en dan kunnen we pas echt aan de slag samen!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 09:25

Oh wow, dat is wel heel goed nieuws! En het is je ook heel erg gegund na alle misere van de laatste tijd. Echt heel gaaf voor je +:)+

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: We did it!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 09:28

Wat gaan jullie goed, gefeliciteerd met het mooie resultaat!!

Muronia

Berichten: 19565
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: We did it!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-19 14:06

Dank jullie wel hoor!

Ik kan me erg op hem verheugen Mo, zal zo fijn zijn om gewoon thuis met hem aan het werk te kunnen. Zowel onder het zadel als aan de hand. Ik denk dat hij wel blij gaat zijn met nieuwe vriendinnetjes ook.