2018 een aar vol verassingen met bob

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Equitisme

Berichten: 9
Geregistreerd: 07-12-18

2018 een aar vol verassingen met bob

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-18 03:16

WAUW wat was dit een jaar zeg...

01/2018
in januari had ik mij en mij verzorgpony bob opgegeven voor een koudbloeden wedstrijd dit leek achteraf geen goed plan te zijn maar ja dat kan je nooit van tevoren weten. soms moet je iets doe en danig harden gaan oefenen om het doel te behalen ik heb met de eigenaar van bob doelen gesteld bob was niet de perfecte les ons dus we gingen kijken of deze doelen te behalen waren ;)

02/2018
februari heb ik druk door geoefend maar toen mijn beste vriendinnetjes langs kwamen om foto's te maken was het alles behalen serieus rijden *\o/* veder heb ik wat grondwerk gedaan dit had ik nodig zodat ik met hem buiten kon wandelen.

03/2018
maart was een aparte maand ik heb veel grondwerk gedaan en ben uiteindelijk een keertje naar buten gaan wandelen en dat ging echt mega goed. ik had het best druk met school dus was alles mijn verzorg dagen er

04/2018
in april was ik zelf niet zo fit ik had wat kleine dingen op school (kom ik later op terug) ik was hierdoor minder actief met de paardjes maar was er wel het was een groten uitweg i kon door 100% mezelf zijn. ik ben ook begonnen met western rijden iets mega nieuw maar mega gaaf

05/2018
mei was de maand waarin ik veel heb gedaan ik was alles behalen goed in me vel maar praten met de staleigenaar hielp me echt ik had meerderen keren gezocht dat het zo genoeg was ik het probleem moest laten voor wat het was en door gaan maar het lukten maar niet. gelukkig waren de paarden en de liegen mensen me om me te steunen ik ben ze er nog steeds mega dankbaar om <3

06/2018
ik was nog steeds niet fit het ging met pieken en dalen maar ik moest wel naar school de paardjes waren echt mijn steun en ben met bob een paar keer buiten geweest in het weekend was ik standaar alle dagen bij de paardjes en leefde ik me helemaal uit.

07/2018
juli was de denk ik slechtste maand van heel het jaar ik at slecht had geen energie en voelden me wanhopig ik ben in die maand misschien 8/9 dagen op school geweest toen ik eigelijk vakantie had was ik zo blij als of er 1000 kg van me schouders viel. ik heb die maand ook een shoot gehad met Dali's fotografie en WAUW wat een foto's zeg dat zetten mij aan het denken dat ik ook een camera had en wat wou proberen.

08/2018
het was vakantie *\o/* ik heb tm de 14 veel leuke dingen gedaan ik heb het fotograveren weer opgepakt thessaengelsfotografie een passie die naast de paarden erg groot is en iets waarin in zeker nog in wil groeien. in Denemarken heb ik wat gave foto's kunnen maken. ik voelden me na 3 maanden eindelijk weer helemaal top en fit tot he bericht kwam dat bob toch niet goed was voor de lessen dat was logisch hij is nooit de makkelijkste geweest hahah. 1000 gedachtens gingen door me hoofd school ging weer beginnen en hoe ging ik dit doen _O- . me moeder was gelijk om maar me vader die wist het nog niet helemaal.

09/2018
school was begonnen veel beter dan vorig jaar maar de vragen rond om bob waren niet beantwoord ik kon blijven denken en denken tot ik in slaap viel. maar nadat ik mijn vader om had kon ik me geluk niet meer op als bob goed gekeurd zou worden zou die van ons worden. die maand heb ik vooral met bob gesprongen iets wat we beiden heel leuk vinden.

10/2018
bob werd gekeurd en wow wat was ik zenuwachtig maar ja hoor hij werd goed gekeurd ik was het gelukkigste meisje in de wereld die dag kwam Eliza ook foto's maken en ik heb. geen worden hoe trots ik was op die pony <3

11/2018
ik begon het fotogarven heel serieus te nemen starten me eigen Facebook insta en begon een professionele lens aan te schaffen bob had het lekker rustig ik deed me ding maar was mega druk met school fotografie ect ect wel heb ik wat gave foto kunnen maken. ook heb ik Eliza op bob zet toen ik me voet had gekneusd

12/2018
december was een rare maand ik ben niet veel op stal geweest en heb besloten wegens bepaalden reden bob te verhuizen ik heb 2 top jaren gehad op mij ouden stal zo veel mogen leren doen ik zou het voor geen goud willen missen alleen ik wou meer een bos dat die lekker op een wei kon staan het was een lastige en moeilijke keuzen achter af was het de beste keuzen ik eik heb gemaakt dit jaar maar ik liet wel iets heel mooi achter. ik koest de eersten dagen even wennen maar was al snel op me plaats bob had een vriendinnetje waarmee die samen op de wei staat ik heb een mega buiten bak en een binnenbad zit aan het bos maar ik mis het ouden soms wel het was compleet anders dan nu maar ik heb echt een compleet ander paar ik kan alleen naar buiten zonder stakingen ik kan heb ik het bos hebben en hij loopt achter me aan het is zo veel rustiger geworden. december was een moeilijken maand maar ik wil iedereen bedanken van me ouden stal die me geholpen heeft en van me nieuwe stal die me met een warm hart ontvangen hebben.


2018 wat een raar Jaar een jaar waarvan ik niet had gedacht dat de zo zou lopen een jaar wat ik eigelijk graag wil vergeten maar toch ook weer niet.

De Qoute; 'However dark and scary the world might be right now there will be light.' pasten heel erg bij dit jaar

Ik wil iedereen bedanken die mij gesteund hebben en geholpen hebben aardig waren er er gewoon waren bedanken voor alles.

Op na een fris en beter 2019!

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Re: 2018 een aar vol verassingen met bob

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 06:57

Ik heb getemd want ik zie geen foto' s,

Equitisme

Berichten: 9
Geregistreerd: 07-12-18

Re: 2018 een aar vol verassingen met bob

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-18 12:30

ja ik zie het heb hem opnieuw geplaatst met foto's

PaysBas

Berichten: 4997
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Somewhere

Re: 2018 een aar vol verassingen met bob

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 20:25

Misschien de titel ook aanpassen? Jaar ipv aar

Lous

Berichten: 24247
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 21:25

Aangezien dit topic niet voldoet aan de richtlijnen van EJL-ITP plaats ik hierbij een slotje.