Van scharminkel naar beginnende bodybuilder

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jesss_amigo

Berichten: 1809
Geregistreerd: 26-02-12
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-18 10:52

Queelens schreef:
Weet je zeker dat er niet iemand 's nachts de stal binnen is geslopen om het paard om te wisselen? _O-
Die is inderdaad aardig goed bijgekomen in een relatief korte tijd, zoals een voorganger al zei misschien iets te goed bijgekomen zelfs :P

Maar leuk paard en voor zo'n jonge leeftijd ziet het er nog hartstikke goed uit. Nieuwe stal met een betere bodem zal ook wel goed doen. Mijn ervaring is dat ze dan toch wat makkelijker balans vinden en daardoor ook stabieler worden in het lopen en de aanleuning. Succes!


Ja daar hoop ik ook op inderdaad! Sta echt te popelen om te verhuizen :):) maar eerst nog even netjes de maand afmaken hier. Nu is het momenteel ook erg warm. Dus veel rijden doe ik nu ook niet. Kleine vakantie kan ook zeker geen kwaad bij die jonkies :)

Meike_koomen
Berichten: 4
Geregistreerd: 08-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 11:28

Ten eerste wat een leuk paard om te zien en wat word hij al knap! zou hem zelf iets slanker houden ivm de groei. Ben heel benieuw hoe hij er over een paar jaartjes uit ziet :D <3

suikermeisje

Berichten: 8351
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Re: Van scharminkel naar beginnende bodybuilder

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 18:46

Wauw wat een verschil. Toch vind ik het beeld wel ontspannen, inderdaad wel wat te rond maar liever zo dan dat weggedrukte in onderhals en rug. Om dat weer correct te krijgen is zo lastig.

Ellen_ov

Berichten: 1322
Geregistreerd: 12-01-17

Re: Van scharminkel naar beginnende bodybuilder

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 10:53

Wauw, wat een plaatje, ben benieuwd hoe die er over een paar jaar eruit ziet :) tuurlijk heeft het nog wat tijd nodig maar je mag ook best trots zijn hoor!

Lynnieej
Berichten: 113
Geregistreerd: 08-04-10

Re: Van scharminkel naar beginnende bodybuilder

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 13:58

Wat een verschil! Ik vind hem erg gaaf geworden nu hij wat meer body heeft! :D
Ga zo door!

EQFix

Berichten: 38
Geregistreerd: 02-08-18

Re: Van scharminkel naar beginnende bodybuilder

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 12:44

Goed werk geleverd! Mag je al heel tevreden mee zijn :)