Eston (Everdale x Wup) bitloos in training

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elitedeux

Berichten: 692
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 10:42

Ik vind jullie altijd zo'n prachtige combinatie! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 10:58

Heel eerlijk? Ik vind het persoonlijk geen mooie foto's en eigenlijk al helemaal niet als visite plaatje voor een merk (?), vind je houding als je er op zit echt storend en vind vooral van de 4 foto's dat je er naast staat de foto links onder niet mooi in mijn ogen trek je ook een beetje teveel een duckface voor iemand die echt model staat voor een merk, daarnaast zie ik op die foto links onder dus je ogen niet, door het licht, je paard er naast of misschien te donkere/veel oog make up? En ook omdat je wat naar onderen kijkt gaat het dubbelop, vind ik persoonlijk dan tegenvallen. Maar dat is echt volledig mijn mening en mijn "smaak".
Als jij en het merk er maar blij mee zijn! Je hebt wel een prachtig paard en rijd heel vriendelijk! :D

Mer1980

Berichten: 18880
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Eston (Everdale x Wup) bitloos in training

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 11:13

Een lekker wijf op een bloedgeil paard ;) meer kan ik er niet over zeggen. Het is een 'in the picture' topic geen rijles topic dus daar ga ik verder niet op in! :D

Nessie

Berichten: 8591
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-17 11:29

Dank jullie wel!

@Annet_Dottie: Het merk (en ik) zijn er blij mee, ik werk al enkele jaren als professioneel model voor onder andere designers, (internationale) magazines en (web)shops, styling en makeup wisselt natuurlijk altijd :j Het merk heeft mij (en Anoek als fotografe) ook weer gevraagd voor de komende (zomer)collectie!

lideli

Berichten: 2447
Geregistreerd: 21-03-10

Re: Eston (Everdale x Wup) bitloos in training

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 13:13

Gave foto's TS!

En wat leuk dat jij en de fotografe ook de (zomer)collectie mogen gaan doen :))

EvelienKiss

Berichten: 941
Geregistreerd: 20-11-09
Woonplaats: Midden-Nederland

Re: Eston (Everdale x Wup) bitloos in training

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 13:23

Wauauauauw wat een gave foto’s! Welk merk hoofdstel heb je? Is het een sidepull?

Nessie

Berichten: 8591
Geregistreerd: 29-03-05

Re: Eston (Everdale x Wup) bitloos in training

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-17 13:32

Dank jullie wel!

@Evelienkiss: Het is een F.R.A. Pardoes, sidepull inderdaad. Is een fijn en vriendelijk bitloos hoofdstel :)

AvanKol

Berichten: 958
Geregistreerd: 05-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 13:35

Jeetje en wie zie ik weer op de voorpagina? :') *\o/*
Het was een gave shoot en ik was weer zeer jaloers op je gave sponsorspul!! :+ En super inderdaad dat we voor de voorjaarscollectie weer aan de slag mogen!! <3


lideli schreef:
Gave foto's TS!

En wat leuk dat jij en de fotografe ook de (zomer)collectie mogen gaan doen :))


En tof dat we binnenkort de rollen een keer omdraaien. Dat wordt wat :')

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 13:38

Jullie zijn een erg leuke combinatie!
Ik vind het wel heel jammer dat het merk/promotie niet van de foto’s springt.
Het zijn mooie foto’s maar als je er niet bij had gezegd dat je een merk promoot had ik het niet geweten. Ik zou daar persoonlijk wel wat creatiever in gaan zijn. Ook zou ik qua poses wat variëren ik zie bij de stand foto’s vooral je zijkant. Maar bijv een keer van de voorkant pakken. Of dat je hem opzadelt ofz. Iig wat beweeglijker en dat je het product in een “realistischere” omgeving ziet.

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Re: Eston (Everdale x Wup) bitloos in training

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 13:45

Jullie zijn echt heel erg leuk samen! Ik vind de portretfoto's echt prachtig :j
Omg die 'wij stijgen op' :')
En verder ben ik heeeeel jaloers op jouw prachtige figuur :o

Nessie

Berichten: 8591
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-17 13:47

Dank jullie wel! :D

@Anoek: Komt goed! Jij en Ramira kunnen dat :D

@Laura: Dit is maar een kleine selectie, het merk heeft uiteraard ook van de voor en achterkant en andere opstellingen ontvangen. Aangezien ik een RIJDEN ITP topic plaats (welke tevens niet voor de promotie van het merk is, dat is uitsluitend op Social Media aangezien je op Bokt geen reclame hoort te maken), ga ik hier geen hele collectie aan portretfoto's neerzetten :+ Vandaar ook 'een idee' waar het over ging :j Het merk gaf aan dat het exact was wat ze hadden gehoopt en ze zijn gelukkig erg blij met ons (Eston, Anoek en mijzelf :D )

AvanKol

Berichten: 958
Geregistreerd: 05-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 14:31

Nessie schreef:
Dank jullie wel! :D

@Anoek: Komt goed! Jij en Ramira kunnen dat :D

@Laura: Dit is maar een kleine selectie, het merk heeft uiteraard ook van de voor en achterkant en andere opstellingen ontvangen. Aangezien ik een RIJDEN ITP topic plaats (welke tevens niet voor de promotie van het merk is, dat is uitsluitend op Social Media aangezien je op Bokt geen reclame hoort te maken), ga ik hier geen hele collectie aan portretfoto's neerzetten :+ Vandaar ook 'een idee' waar het over ging :j Het merk gaf aan dat het exact was wat ze hadden gehoopt en ze zijn gelukkig erg blij met ons (Eston, Anoek en mijzelf :D )


Nou dat moeten we nog zien :') jij hebt makkelijk praten met publicaties in NY ed _/-\o_ jij schut al die poses zo uit je mouw :')
Het is op Bokt even zoeken wat je kan plaatsen inderdaad. Gelukkig hebben we toffe serie met diverse foto's geschoten waar ze erg tevreden over waren. :D

Lisa_WB

Berichten: 820
Geregistreerd: 07-06-13
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 14:48

Oh wat een gave foto’s (weer)! <3
Ik vind jullie een ontzettend mooie combi, ben echt fan :j

AstraGirlie

Berichten: 3578
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Waardamme, België

Re: Eston (Everdale x Wup) bitloos in training

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 16:12

Prachtige foto's en rijden ziet er ook heel vriendelijk uit, super dat je bitloos rijdt, kunnen velen een voorbeeld aan volgen! Alleen lijk je idd een beetje achterover te kantelen en zo achter de beweging te komen, probeer je een voor te stellen dat je hoofd aan een elastiek hangt aan het plafond en je loodrecht naar beneden hangt, dan ontspan je al veel meer vanuit je 'center' :)

Kabayo

Berichten: 14057
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 16:15

AstraGirlie schreef:
Prachtige foto's en rijden ziet er ook heel vriendelijk uit, super dat je bitloos rijdt, kunnen velen een voorbeeld aan volgen! Alleen lijk je idd een beetje achterover te kantelen en zo achter de beweging te komen, probeer je een voor te stellen dat je hoofd aan een elastiek hangt aan het plafond en je loodrecht naar beneden hangt, dan ontspan je al veel meer vanuit je 'center' :)

Hoezo?

Nessie

Berichten: 8591
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-17 16:41

@Anoek: Komt goed, de maten heb je de poses dril ik je wel doorheen :P

@Lisa: Dankjewel!

@Astragirlie: Dankjewel ook voor de tip!

@Kabayo: Kunnen we die discussie aub niet in het topic hier starten *\o/* Was al blij dat het niet meer over mijn haarelastiekje ging, komt het volgende weer aan :D Ook met bit kun je uiteraard vriendelijk rijden, ik vind mijn paarden persoonlijk zelf wel heel fijn op het bitloze hoofdstel reageren :j

dresjoepie

Berichten: 2521
Geregistreerd: 23-11-13

Re: Eston (Everdale x Wup) bitloos in training

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 16:54

Ik vind je paard echt prachtig <3 Zo fijn dat die ook gwn hengst kan blijven! Ik wil je alleen aanraden om te investeren in zitlessen! Op sommige foto s zit je echt naast je paard zo zonde doet niet alleen af aan het plaatje Maar je zit je paard er ook mee in de weg! 2x per week zitles voor een mnd zou denk ik heel goed zijn voor jullie :o

Willemiens

Berichten: 946
Geregistreerd: 10-10-16
Woonplaats: Julemanden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 17:19

Lau schreef:
Jullie zijn een erg leuke combinatie!
Ik vind het wel heel jammer dat het merk/promotie niet van de foto’s springt.
Het zijn mooie foto’s maar als je er niet bij had gezegd dat je een merk promoot had ik het niet geweten. Ik zou daar persoonlijk wel wat creatiever in gaan zijn. Ook zou ik qua poses wat variëren ik zie bij de stand foto’s vooral je zijkant. Maar bijv een keer van de voorkant pakken. Of dat je hem opzadelt ofz. Iig wat beweeglijker en dat je het product in een “realistischere” omgeving ziet.


Mee eens, ook vind ik de foto's op de kleding relatief donker. Zo hangt bijv ook je haar voor het logo en kan ik eigenlijk niet eens lezen wat er staat en zelf zie ik nog steeds niet weten om welke merk het gaat.

Verder zou ik ook kiezen om je haar vast te doen en wellicht wel in een lage knot en make-up wat meer naturel en frisser. Maar dat is natuurlijk ook persoonlijk.

DarkCupid
Berichten: 729
Geregistreerd: 22-06-17
Woonplaats: MAARSBERGEN

Re: Eston (Everdale x Wup) bitloos in training

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 17:26

Ik vind het erg leuke fotos. Tja, je houding is zo te zien wel echt een werkpuntje maarja, denk dat het wel vaak genoeg gezecht is nu!

Erg gaaf paard wel hoor! En loopt zo te zien erg fijn op dit hoofdstel

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Re: Eston (Everdale x Wup) bitloos in training

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 18:30

je zadel helt achterover, daarom zit jij achterover en steek je je benen naar voren.
Je paard veranderd snel vooral als ze jong zijn en nu in de winter.

Stiekje in je haar is gezegd... :P

en na het commentaar:
heul gaaf peerd, mooie combi met hoog kwijl gehalte :D

Sanora
Berichten: 51
Geregistreerd: 30-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 21:36

Leuke combinatie zijn jullie. Je houding zou nog beter kunnen, maar daar is al genoeg over gezegd.

dresjoepie schreef:
Ik vind je paard echt prachtig <3 Zo fijn dat die ook gwn hengst kan blijven! Ik wil je alleen aanraden om te investeren in zitlessen! Op sommige foto s zit je echt naast je paard zo zonde doet niet alleen af aan het plaatje Maar je zit je paard er ook mee in de weg! 2x per week zitles voor een mnd zou denk ik heel goed zijn voor jullie :o


Mag ik vragen waarom je het zo fijn vindt dat hij hengst kan blijven? Persoonlijk zie ik daar alleen maar de nadelen van in. Wat zijn volgens jou de voordelen?

Cinnepin

Berichten: 8939
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 22:07

Prachtig paard.

Als ik heel eerlijk ben had ik niet door dat je een merk naar voren brengt. Bij de foto's waar je er naast staat, vooral links onder, heb ik meer het idee dat je vooral je zelf showt. Zo met de kont naar achter en tieten naar voren vind ik geen houding voor een paardenmerk eigenlijk. :=

cobiie

Berichten: 7308
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 22:13

Er is toch reeds gezegd dat de geplaatste foto's niet per definitie de foto's voor de sponsor zijn?
Waar maakt iedereen zich druk over? :')

Eston is een heerlijk dier, hopelijk maak je nog vaker een topic aan. :P

NinaCharlie

Berichten: 3181
Geregistreerd: 15-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 22:14

Cinnepin schreef:
Prachtig paard.

Als ik heel eerlijk ben had ik niet door dat je een merk naar voren brengt. Bij de foto's waar je er naast staat, vooral links onder, heb ik meer het idee dat je vooral je zelf showt. Zo met de kont naar achter en tieten naar voren vind ik geen houding voor een paardenmerk eigenlijk. :=


Stukje van TS:

@Laura: Dit is maar een kleine selectie, het merk heeft uiteraard ook van de voor en achterkant en andere opstellingen ontvangen. Aangezien ik een RIJDEN ITP topic plaats (welke tevens niet voor de promotie van het merk is, dat is uitsluitend op Social Media aangezien je op Bokt geen reclame hoort te maken), ga ik hier geen hele collectie aan portretfoto's neerzetten :+ Vandaar ook 'een idee' waar het over ging :j Het merk gaf aan dat het exact was wat ze hadden gehoopt en ze zijn gelukkig erg blij met ons (Eston, Anoek en mijzelf :D )

-

Dus. Verder mag dat lijf er prima wezen!

debberley

Berichten: 40
Geregistreerd: 18-02-14
Woonplaats: Oud Gastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 22:23

Nessie schreef:
Dankjewel! En Haha dat is alleen maar een kwestie van veel sporten (squats, donkey kickbacks, lunges) en goed eten. Was een stuk platter vroeger.


Knap dat je dat volhoudt in combinatie met paardrijden. _/-\o_
Ik deed ook veel fitness maar nu ik weer rijdt doe ik hardlopen er bij. Goed voor je conditie maar niet voor ronde billen :D