Eston (Everdale x Wup) bitloos in training

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cinnepin

Berichten: 8939
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: Eston (Everdale x Wup) bitloos in training

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 21:02

Als het alleen om het rijden was gegaan, had je het ook alleen bij rijfoto's gelaten en had je ook niet gezegd dat het voor een fotoshoot was voor een bepaald merk. Dus je wilde daar wel degelijk reacties op. En als je er dan stand foto's bij plaatst is het niet raar daar reacties op te krijgen, je zet ze er zelf neer toch? Als we allemaal hadden gezegd van oooh wat ben je mooi, ooh wat ben je knap, ooooh weet ik veel, had je dan ook gezegd dat het alleen om de rijfoto's ging? Ik krijg echt het idee dat je dus alleen aah en wauw reacties had verwacht. Maar goed, ik ga er verder niet om discuseren. :)

Nessie

Berichten: 8591
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-17 21:04

Het staat op rijden in the picture dus ja. Kom op meid, anders had ik toch wel een heel itp topic geopend met al die portretten :D Heb er nog meer die ik ook mooi vond hoor :j . Ik heb in een subforum besproken toen ik hiervoor was benaderd, dus ja ik vond het wel leuk om er iets van te tonen.

Majabeestje
Berichten: 3809
Geregistreerd: 07-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 21:19

Wat verschrikkelijk :') Iedereen mag ook ineens wat vinden en wil dat maar al te graag verkondigen.
Vraag me dan altijd af of diezelfde mensen dat ook zouden doen als ze naast je staan ipv veilig achter hun schermpje zitten.
Je hoéft niet alles te zeggen he.
Maar nee, je plaatst ze zelf dus vraag je er ook om.. >;)
Het ergste vind ik nog dat vrouwen onderling daar het meest zuur in zijn.

Achterom
Berichten: 23042
Geregistreerd: 28-09-04

Re: Eston (Everdale x Wup) bitloos in training

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 21:28

Hahaha, bokt is jaloers :D :D :D

Volgens mij zouden we er allemaal gewoon zo willen uitzien als jij en dan ook nog een keer zo'n gaaf paard onder je kont hebben. Ik vind het leuk om te zien, je mag best trots zijn. Zo te lezen werk je er ook nog eens hard voor, gaaf!

Nessie

Berichten: 8591
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-17 21:30

Majabeestje schreef:
Wat verschrikkelijk :') Iedereen mag ook ineens wat vinden en wil dat maar al te graag verkondigen.
Vraag me dan altijd af of diezelfde mensen dat ook zouden doen als ze naast je staan ipv veilig achter hun schermpje zitten.
Je hoéft niet alles te zeggen he.
Maar nee, je plaatst ze zelf dus vraag je er ook om.. >;)
Het ergste vind ik nog dat vrouwen onderling daar het meest zuur in zijn.


Dat blijkt van niet, als je een profiel gaat aanmaken op Bokt om dingen te zeggen, terwijl je me persoonlijk kent / bij me op stal staat.

Dankjewel Wendy, was eigenlijk gewoon trots op mijn paard en ik vond de foto's leuk. Soms gebeurd dat he :P

Achterom
Berichten: 23042
Geregistreerd: 28-09-04

Re: Eston (Everdale x Wup) bitloos in training

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 21:46

Ja, soms gebeurt dat. Ik krijg meteen ook al een PB dat ik dit niet had mogen zeggen. Wat een trieste bedoening zeg :')

miezelke

Berichten: 1320
Geregistreerd: 11-08-11
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 22:01

Waauw, prachtige vrouw op een prachtig paard! Mag je terecht trots op zijn!

En gooi al die jaloerse azijnpissers maar overboord ;)

Schemerdier

Berichten: 5891
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: België

Re: Eston (Everdale x Wup) bitloos in training

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 22:05

Wauw deze reacties had ik echt niet verwacht... Wat een jaloezie blijkbaar! Commentaar dat ze een uitgroei heeft, dat ze geen haarrekker draagt, of dat de foto's niet reclamewaardig zouden zijn serieus? :+

Mooi paard! Wat me wel opviel is dat jij zei dat je stijgbeugels korter waren dan normaal, maar ik vind ze nu al redelijk lang. Kan het niet zijn dat je je benen wat afsteekt omdat je onbewust je beugels aan het opzoeken bent en daardoor ook wat meer gaat hangen?

Suzanne F.

Berichten: 49287
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 22:09

Oh Eston wordt steeds mooier! Hij was als veulentje al zo knap. En ik ben echt jaloers op jouw lichaam hoor, pffff. Dat ziet er geweldig uit. Rijtechnisch mag er qua houding inderdaad nog wel wat verbeterd worden maar dat gaf je zelf ook al aan.

Laat je zijn moeder nog een keer dekken?

Mer1980

Berichten: 18880
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Eston (Everdale x Wup) bitloos in training

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 22:21

Voor sommige mensen hier geldt: Spreken is zilver, maar zwijgen is goud waard! Je mag een mening hebben, maar is het nu echt nodig om een negatieve mening neer te zetten omdat je dat persé wil omdat je nu eenmaal het recht hebt om een mening te geven? Je kan ook gewoon op het rode kruisje drukken.

sanowa

Berichten: 899
Geregistreerd: 12-07-10
Woonplaats: Wilp.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 22:43

Wauw Margot wat een prachtige foto's! En super gaaf paardje.

Nessie

Berichten: 8591
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-17 22:56

Dank jullie wel voor de lieve reacties!

@Wendy; Serieus? Dat is wel heel erg..

@Damned: Voor mijn gevoel is dit dus springlengte, bij wijze van spreke :P Ik kan het altijd eens proberen met een wat kortere beugel.

@Suzanne: We willen het zeker nog wel eens doen. Al heb ik helaas nu bij Vegas gezien dat het ook mis kan gaan en jonge dieren kwetsbaar zijn.. :( Dat heeft me wel een beetje 'angstiger' gemaakt voor fokken.


@Mer1980; Dat denk ik ook altijd.. Ik snap 100 procent dat ik rijtechnisch commentaar krijg, want mijn houding is niet ok. Maar straks hoor ik nog dat mijn teennagels niet bij mijn dekje matchen ofzo :+

@sanowa: Dankjewel!

Chiave

Berichten: 5491
Geregistreerd: 19-03-12

Re: Eston (Everdale x Wup) bitloos in training

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 23:01

Prachtige foto's, TS! Verder geen klap verstand van paardrijden, maar de foto's vind ik er goed uitzien. Je bent een prachtige vrouw, met een prachtig paard onder d'r kont! :D

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 23:04

Hahahaha stel je toch voor dat je met losse haren op een paard stapt! Dat kan écht niet hoor :')

Wat een gave bok blijft het toch. Over je houding is al genoeg gezegd, verder vind ik het er heel netjes uit zien!

Cinnepin schreef:
Als het alleen om het rijden was gegaan, had je het ook alleen bij rijfoto's gelaten en had je ook niet gezegd dat het voor een fotoshoot was voor een bepaald merk. Dus je wilde daar wel degelijk reacties op. En als je er dan stand foto's bij plaatst is het niet raar daar reacties op te krijgen, je zet ze er zelf neer toch? Als we allemaal hadden gezegd van oooh wat ben je mooi, ooh wat ben je knap, ooooh weet ik veel, had je dan ook gezegd dat het alleen om de rijfoto's ging? Ik krijg echt het idee dat je dus alleen aah en wauw reacties had verwacht. Maar goed, ik ga er verder niet om discuseren. :)


Zo, ga je weer lekker? Bijna elke keer dat ik je in een topic tegenkom is het met een zure reactie. Tip: niet alles wat je denkt hoef je ook daadwerkelijk uit te typen. Liever niet zelfs :D
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 12-12-17 23:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Memories

Berichten: 2632
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 23:05

Bokkers kunnen echt niks hebben blijkbaar, mijn hemel wat een afgunst 8)7

Mooie vrouw, prachtig paard en het rijden ziet er rustig en vriendelijk uit. Houding mag nog een eind aan gesleuteld worden maar zo te horen ben je je daar bewust van en mee bezig, super :D Heel mooi! En eindelijk eens iemand die ook lekker met los haar rijdt. Die suffe staartjes altijd :+

Silenna

Berichten: 2986
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 23:07

Ik heb je foto's al langs zien komen maar ik vind ze echt heel gaaf! Zowel je paard als de promotiefoto's (die inderdaad perfect passen bij het merk :j )

Ik heb ook vrij lang haar, tot mijn taille en los rijdt het lekkerste. Geen getik tegen mn rug. :D
Zeikerds zul je altijd hebben maar dit zijn naar mijn mening gewoon echt mooie foto's!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 23:15

Nessie schreef:
@Mer1980; Dat denk ik ook altijd.. Ik snap 100 procent dat ik rijtechnisch commentaar krijg, want mijn houding is niet ok. Maar straks hoor ik nog dat mijn teennagels niet bij mijn dekje matchen ofzo :+

@sanowa: Dankjewel!



Ik zeg 'schoenen en sokken uit en laat maar even zien of het kan ' :D

Stoere bok om te rijden heel gaaf dier!

Rivano

Berichten: 2285
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Brazilië

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 23:15

Als het niet zo triest was geweest, had ik het hilarisch gevonden.
Fascinerend. Je zou er een sociale studie van kunnen maken hoe sommige mensen hier reageren en het ook nog eens openlijk verantwoorden voor zichzelf/voor anderen. Vooral als je het vergelijkt met andere RIJ-ITP topics en wat daar dan wel niet allemaal mis mee zou moeten zijn. De titel van haar topic is: Eston bitloos in training. Er stond niet als titel: 'Ik als topmodel voor promotieshoot door professionele fotograaf'. Ze legt ook uit in het topic waarom deze fotos in het topic staan in relatie tot de shoot zelf.
En ik begrijp dat iedereen er een mening over heeft, en dat mag, zelf zou ik ook een lijstje aan 'mode-shoot dingen' kunnen opnoemen die ik anders zou doen, maar mis de toegevoegde waarde daarvan voor een training RIJ-ITP. De titel past de content, en dat was juist iets waar een ander topic op afgebrand werd.

En waarom mag ze niet vol trots over haar werk als model praten, mag dat alleen als je een beroep hebt waar het niet om je uiterlijk gaat? Als ze 10x had geschreven dat ze een succesvolle loopbaan heeft als bloemist, had ze niet zoveel commentaar gehad. Maar was gevraagd voor een bloemisten-clinic.

Als haarkleur, haarelastiekje en of de fotos goed van kleur zijn het ergste is wat ze kunnen zeggen over je trainings RIJ-ITP topic op een jong paard, dan valt het allemaal wel mee. Zou je eigenlijk tegenwoordig best blij mee mogen zijn hoor, TS. :+

Wat ik me eigenlijk het meeste afvroeg is waar die kleding van gemaakt is. :D Lijkt vanaf de fotos (op mijn laptop) net rubber/matte latex, maar dat zal wel niet. (Dat zou me eerder bij mij twijfels opwekken dan je haar...)

DreamGuide

Berichten: 2016
Geregistreerd: 10-08-14

Re: Eston (Everdale x Wup) bitloos in training

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 23:19

Wauw! Knappe amazone op een knap paard! Ik vind het rijden er ook erg vriendelijk uitzien! En ach, houding kan aan worden gewerkt, meerderheid van de ruiters zit als een krant op hun paard volgens mij (inclusief mezelf), zolang je vriendelijk rijdt lijkt dat me verreweg het belangrijkste!

Hele mooie foto's ook! Ik had het merk even opgezocht, maar vrees dat die 'strakke' kleding niks voor mij is, daar wordt ik veel te onzeker in. :')
Jou staat het wel prachtig!

Palmera

Berichten: 9466
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Re: Eston (Everdale x Wup) bitloos in training

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 00:34

Dankzij een linkje in een ander topic ben ik hier terecht gekomen. En daar ben ik blij mee!

Wat is er mis met wat glamour te paard? Zorgvuldig aangebrachte make-up, wapperende haren en een afgetraind lichaam in een outfit die we echt niet allemaal zonder schaamte kunnen aantrekken! Tel daar een prachtig paard bij op, en ik zie eindelijk eens wat anders!

Waarom mag het alleen een allerhande verkleedpartij (elfjes, ridders, sinterklaas; wél te paard natuurlijk) óf een serieuze ruiter in een 100% geschikte outfit zijn?

Wat is er mis mee dat TS trots is op haar lichaam, haar paard en hun gezamelijke modellenjob? Als ze postbode was geweest was het wel goed geweest?

Hou nou toch eens op met zeiken. Zoek en zaag toch niet overal op door.

Als TS de wedstrijdring in wil zal ze zich vast aan de daar geldende regels houden, net als iedereen.

@Ts: mijn enorme dank en een diepe _/-\o_ voor deze schitterende foto's!

Silenna

Berichten: 2986
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 00:40

Palmera schreef:
Dankzij een linkje in een ander topic ben ik hier terecht gekomen. En daar ben ik blij mee!

Wat is er mis met wat glamour te paard? Zorgvuldig aangebrachte make-up, wapperende haren en een afgetraind lichaam in een outfit die we echt niet allemaal zonder schaamte kunnen aantrekken! Tel daar een prachtig paard bij op, en ik zie eindelijk eens wat anders!

Waarom mag het alleen een allerhande verkleedpartij (elfjes, ridders, sinterklaas; wél te paard natuurlijk) óf een serieuze ruiter in een 100% geschikte outfit zijn?

Wat is er mis mee dat TS trots is op haar lichaam, haar paard en hun gezamelijke modellenjob? Als ze postbode was geweest was het wel goed geweest?

Hou nou toch eens op met zeiken. Zoek en zaag toch niet overal op door.

Als TS de wedstrijdring in wil zal ze zich vast aan de daar geldende regels houden, net als iedereen.

@Ts: mijn enorme dank en een diepe _/-\o_ voor deze schitterende foto's!


Amen _/-\o_

Electra63

Berichten: 17853
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 00:44

Prachtig paard.... die mag je zo bij me afleveren! :D
En TS ook jij ziet er goed uit en geweldig hoe je reageert +:)+
Paardenmeisjes zijn vaak niet aardig ;)

Nessie

Berichten: 8591
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-17 10:12

Bedankt voor jullie reacties :)

De set is van een soort wielrenner/sportkleding stof. Het zit in ieder geval erg fijn, ik rijd altijd met rijleggings of broekleggings.


Op wedstrijd gedragen we ons braaf hoor :D . Hier nog met bit, maar ga hem ook bitloos uitbrengen. Knotje, laarzen, jasje, misschien is dit meer Bokt proof :P
Afbeelding

En ach ik denk ook weleens oeps als ik combinaties, paarden of amazones zie.. Maar ik heb geleerd als je niks aardigs te zeggen hebt... Hou het dan voor je. Op rijtechnische tips na uiteraard, het staat op een paardenforum op een rijgedeelte.

nps
Berichten: 1986
Geregistreerd: 12-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 10:21

Cinnepin schreef:
Wat mij opvalt, je schreeuwt van de daken dat je model bent. Ok je mag daar best trots op zijn als je er blij mee bent. Maar als er dan kritiek wordt gegeven ga je flauw doen van bokt vindt dit en bokst vindt dat. Er zijn nou eenmaal mensen die niet alles ooh en aah vinden. Ik ken het modellen wereld wel een beetje..en dat is zeker niet allemaal oeh en aah. Soms vind ik je wat arrogant over komen...


Bokt is niet echt de opdrachtgever van deze shoot, en als de opdrachtgever er blij mee is en zijzelf ook, en je krijgt daarnaast gewoon modellenwerk omdat de business je kennelijk goed vind, wie ben jij dan om er nog iets van te vinden? Ik vind het niet echt arrogant om niets te doen met de kritiek van de gemiddelde internetwildvreemde, slim juist. En zonder de leuke humor in de reacties wordt dit al helemaal een beetje treurig, niet? Ik kom je ook vaker tegen, erg benieuwd naar een rijtopic van jou!

Over de foto's shoot, ik geef het toe. Ik ben jaloers. Ik wil ook wel zo rondrijden met zo'n lijf op zo'n gave zwarte hengst :'). Helaas hou ik van eten en niet van sporten en heb ik een zwarte tuigermerrie ipv een zwarte hengst. De fotoshoot niks mis mee, jammer dat het wat donker weer was. Ik vind jullie een hele gave combinatie, supersympathiek en vind je topics altijdmooi om te zien. Voor het volgende topic trouwens wel graag je uitgroei bijwerken, je haar vast in een parelnetje en het merk duidelijker in beeld ;). Ohja, en graag rijden op een regenboog, kan dat ook?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41685
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 10:24

Nessie schreef:
Bedankt voor jullie reacties :)

De set is van een soort wielrenner/sportkleding stof. Het zit in ieder geval erg fijn, ik rijd altijd met rijleggings of broekleggings.


Op wedstrijd gedragen we ons braaf hoor :D . Hier nog met bit, maar ga hem ook bitloos uitbrengen. Knotje, laarzen, jasje, misschien is dit meer Bokt proof :P
[ Afbeelding ]

En ach ik denk ook weleens oeps als ik combinaties, paarden of amazones zie.. Maar ik heb geleerd als je niks aardigs te zeggen hebt... Hou het dan voor je. Op rijtechnische tips na uiteraard, het staat op een paardenforum op een rijgedeelte.
Draagt het ook als een legging? Dat zou ik wel fijn vinden namelijk, stevige stof dat net zo mooi aansluit. En hoe zit t met afzakken :o ?