Na lange tijd aan het werk.

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sammert
Berichten: 421
Geregistreerd: 20-07-06
Woonplaats: Avenhorn

Na lange tijd aan het werk.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-09 09:29

Hallo,

Wings staat nu al 5 weken stil. We gaan beetje door het leven met blessures van beide. Hij heeft 1 dag kreupel gelopen dus heb hem rust gegeven want hij had ook een hele lelijke wond. De dag dat hij kreupel liep ging ik in de middag naar een andere stal toe waar ik ook rij , en het niet zo best is gelopen. Ik ben om ver gelopen met een behoorlijke zwaar zwaar gekneusde schouder en me slijmbeurs had ook een flinke optater gehad. Dus fijn , hele tijd uit de race. Ik heb een vriendin gevraagt om te rijden afgelopen zondag 5 april. En dat ging super ! Ik ben zelf ontzettend ziek, en eigenlijk onverantwoord te gaan rijden, Ook nog altijd die zwaar gekneusde schouder. Maar het was zo prachtig weer, ik kon het niet laten om op me ventje te stappen.

Dus hierbij foto's met mij erop. Ik zit dus ook gewoon met schoenen en een joggingsbroek. Mijn houding is niet je-van-het. Maja ziek is ziek.. Mijn voeten dat is verre weg van goed.

Hij is wat aan de dikke kant, maar wat wil je ? bijna niets doen en altijd op het land staan. Straks trainen we het er gewoon weer af.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tot ziens :+