pre merrie goya @ work in het zonnetje!

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
immii_clarr

Berichten: 791
Geregistreerd: 16-08-07
Woonplaats: Zuiderwoude

pre merrie goya @ work in het zonnetje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-09 16:34

Vond dat het wel weer eens tijd werd voor wat foto's van goya!
Goya is een pre merrie die eind mei 4 word, en steeds meer schimmel begint te worden!
Helaas werken haar beentjes niet echt mee, waardoor het rijden niet altijd even soepel gaat. Klein deel van hoe het ongeveer zit staat in mijn profiel, pb staat altijd open voor vragen!
Ze gaat de laatste tijd echt super vooruit! waar ik heel erg blij mee ben en wat dan weer een beetje moed geeft om door te gaan.

nou hier komen dan de foto's! vond dat ze nog aardig braaf was vandaag aangezien ze sinds deze week de zomer een beetje in der hoofd heeft en hengstig is..
helaas zijn de foto's wat onduidelijk, maar ja toch een beetje een indruk van hoe het nu gaat!
Ik had van te voren al even een beetje losgereden in de binnenbak zodat de ergste drukte een beetje weg was, en toen lekker naar buiten gegaan om foto's te maken.

1.stappen
Afbeelding
2.madam was erg vrolijk!
Afbeelding
3.stap
Afbeelding
4.beetje ver weg
Afbeelding
5.drafje
Afbeelding
6.draven, gelukkig komt er steeds meer ontspanning.
Afbeelding
7.
Afbeelding
8.
Afbeelding
9.in galop stijgt ze op! vind het ook erg moeilijk om dan op m'n kont te blijven zitten.
Afbeelding
10.hihi dat voorbeentje!
Afbeelding
11.nog een galopje
Afbeelding
12.en als laatste nog eventjes mijn zusje die haar ging uitstappen.
Afbeelding

ze probeert de laatste tijd steeds meer aan m'n rechterteugel te ontkomen, en heb het idee dat ze wat last heeft van haar gebit, maar gelukkig komt over 2 weken de tandarts! dus hopen dat die hier de oorzaak van kan vinden!

commentaar altijd welkom, maar hou het een beetje vriendelijk! ze moet nog veel leren en het is voor haar toch allemaal een beetje moeilijk, maar ze doet haar best en ze begint steeds beter te lopen!

vilouma

Berichten: 1017
Geregistreerd: 01-11-08
Woonplaats: West-Brabant

Re: pre merrie goya @ work in het zonnetje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 16:36

wat een leuk ding!
lekker rusitg aan doen ze is nog maar 3 en het gaat al aardig de goede richting op!
aan het hoofdje kan je wel zien dat ze in de verkleur periode zit ja :+

moonprayer

Berichten: 2394
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 16:37

hi wat een leukie,
van de foto's kan ik nie tzoveel opbouwende kritiek geven, je bent soms erg klein }:0

wel heb ik het idee dat ze nog moeite heeft met de balans, dat ze zeg maar wat binnendoor valt
in de bocht om haar evenwicht te behouden.
je kan dat oefenen door veel rechte lijnen te rijden en "rechte hoeken" bijvoorbeeld.
ook veel op de binnenhoefslag. zo'n balans probleempje heb je niet zo heel snel in de gaten in zo'n
fijne grote bak omdat je nooit bijna de bocht nie tom komt :Y)

maar verder ziet het er wel fijn uit hoor

immii_clarr

Berichten: 791
Geregistreerd: 16-08-07
Woonplaats: Zuiderwoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-09 16:43

moonprayer schreef:
hi wat een leukie,
van de foto's kan ik nie tzoveel opbouwende kritiek geven, je bent soms erg klein }:0

wel heb ik het idee dat ze nog moeite heeft met de balans, dat ze zeg maar wat binnendoor valt
in de bocht om haar evenwicht te behouden.
je kan dat oefenen door veel rechte lijnen te rijden en "rechte hoeken" bijvoorbeeld.
ook veel op de binnenhoefslag. zo'n balans probleempje heb je niet zo heel snel in de gaten in zo'n
fijne grote bak omdat je nooit bijna de bocht nie tom komt :Y)

maar verder ziet het er wel fijn uit hoor


klopt ze gooit zichzelf vaak een beetje naar binnen in de bochten, ben bezig dit probleem een beetje op telossen, ik moet er zelf meer aan gaan rijden, ik ben vaak te terughoudend. als ik les heb word ik hier ook inderdaad veel op gewezen! maar dankjewel!

sunnymay

Berichten: 822
Geregistreerd: 26-04-04
Woonplaats: Purmerend

Re: pre merrie goya @ work in het zonnetje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 19:27

He Claris! Wat jammer dat ze zo klein zijn de foto's :-(
Kan nu niet zo veel zien...
Je fotograaf had beter in het midden kunnen staan op 2-3 meter van je af.
Kan er niet veel van zeggen. Had ik graag gewilt!
Ik zie wel aan haar oortjes dat ze plezier heeft!
Die zie ik op de foto continue naar voren staan.
Echt schattig!

dirtchick

Berichten: 258
Geregistreerd: 29-03-09

Re: pre merrie goya @ work in het zonnetje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 19:31

Zo ver je het kunt zien werken jullie hard aan teamwork, helaas zijn de foto's te klein om een duidelijk beeld te krijgen. Wel een mooie kleur zeg! Succes verder

immii_clarr

Berichten: 791
Geregistreerd: 16-08-07
Woonplaats: Zuiderwoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-09 11:13

sunnymay schreef:
He Claris! Wat jammer dat ze zo klein zijn de foto's :-(
Kan nu niet zo veel zien...
Je fotograaf had beter in het midden kunnen staan op 2-3 meter van je af.
Kan er niet veel van zeggen. Had ik graag gewilt!
Ik zie wel aan haar oortjes dat ze plezier heeft!
Die zie ik op de foto continue naar voren staan.
Echt schattig!

jah ik vind het ook jammer dat de foto's zo klein zijn! hihi, binnenkort ga ik weer foto's maken;) en dan hoop ik duidelijkere foto's te hebben! ;) het probleem is dan dat ze de fotograaf waarschijnlijk intressanter vind dan mij.. hihi! maar ze heeft inderdaad veel plezier! ze is eigenlijk altijd wel vrolijk, soms een beetje te vrolijk, dan is ze erg lastig te rijden.

dirtchick schreef:
Zo ver je het kunt zien werken jullie hard aan teamwork, helaas zijn de foto's te klein om een duidelijk beeld te krijgen. Wel een mooie kleur zeg! Succes verder

dankjewel! ze is niet altijd even makkelijk, maar het gaat allemaal steeds beter!