Talisman & ik @ work

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Jelske

Berichten: 1326
Geregistreerd: 18-05-07
Woonplaats: Arnhem

Talisman & ik @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-09 13:38

Heeey,

Nu was het voor mij toch al weer een tijdje geleden dat ik een HAW topic heb gemaakt, maarja ik rij dan ook niet zo vaak meer paard. Afgelopen weekend ben ik weer eens bij Christa (Amrah @ bokt) langs geweest en heb even van de mogelijkheid gebruik gemaakt, en post hier dus de foto's.
Het zijn veel stapfoto's eigenlijk, heb ook veel gestapt. Mijn geschiedenis met paarden is niet rooskleurig, en sinds een paar maandjes komt mijn vertrouwen tijdens het rijden al meer en meer terug. En ook kwalitatief gaat het rijden beter en beter.
Ik rijd wel eens vaker op Talisman, maar dit is nog niet eens 1x in de maand. Als ik de rug van die paar 7x in het jaar voel dan is het toch wel veel, dus houd hier rekening mee ;)

Over het niveau, tja basis/B lijkt me vooral een geschikte benaming. Geen fratsen, gewoon voorwaarts actief, en ontspannen.
Wat ik nu meer en meer onder de knie begin te krijgen en waar we vooral aan werken is de aanleuning en dan vooral die behouden en mooi contact blijven houden zonder minder actief te worden.
Nou dat was het wel zo'n beetje :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

http://i276.photobucket.com/albums/kk16 ... C07064.jpg

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

[img]//i276.photobucket.com/albums/kk16/Chakkie17/DSC07086.jpg[/img]