Gladstone @ work

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Misty2001

Berichten: 478
Geregistreerd: 12-10-08

Gladstone @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 15:10

heey,

gisteren heb ik even gereden, hij was wat vervelend en hangerig, en de foto's zijn jammergenoeg ook niet mooi geworden,
maar ik zou graag commentaar willen van mij mag het hard aankomen dan dringt het beter tot mij binnen,
ik zal zelf ook wel een beetje commentaar geven, maar veel plezier met kijken.

Afbeelding
1) net iets te ver achterover met mijn schouders.

Afbeelding
2) draai met mijn benen altijd naar buiten met springen :(

Afbeelding
3) teugels te los, benen weer verdraaid

Afbeelding
4) beugels een gaatje langer, naar voren kijken,

Afbeelding
5) mijn been niet zo draaien en handen niet vast zetten.

bedankt voor het kijken, de volgende keer komen er meer en duidelijker foto's deze waren met mobiel gemaakt.
Meld dit bericht

Femke16

Berichten: 833
Geregistreerd: 14-04-08

Re: Gladstone @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 18:08

je tenen wat meer naar binnen draaien. Je hak tikt constant tegen de buik van je pony met die sporen. Voor de rest moeilijk commentaar te geven omdat je eigenlijk maar één dresuur rij-foto hebt. Want met dat halthouden snap ik niet helemaal wat je wilt laten zien

AmberHeijman

Berichten: 2243
Geregistreerd: 04-09-08
Woonplaats: Hilversum

Re: Gladstone @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 18:22

Leuke foto's!

Dieuwke1986

Berichten: 30
Geregistreerd: 03-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 18:25

Je mag je handen wat meer dragen ..

m1992

Berichten: 4796
Geregistreerd: 17-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 19:39

Femke16 schreef:
je tenen wat meer naar binnen draaien. Je hak tikt constant tegen de buik van je pony met die sporen. Voor de rest moeilijk commentaar te geven omdat je eigenlijk maar één dresuur rij-foto hebt. Want met dat halthouden snap ik niet helemaal wat je wilt laten zien


Vind dit niet helemaal gepast, ik vind dat je dat niet van die ene dressuur rij-foto kunt beoordelen.. ;)

Ik ga mee met jou eigen commentaar en je mag je handen iets meer drager.. ;) En denk idd vooral met het springen om het contact met de mond!

Booooo
Berichten: 6509
Geregistreerd: 26-03-06

Re: Gladstone @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 19:40

Is het de bedoeling dat hij zijn voet optilt met halthouden?

Mikkiej

Berichten: 4201
Geregistreerd: 21-10-04
Woonplaats: Steenwijk

Re: Gladstone @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 20:00

Waarschijnlijk is dat de spaanse pas oid. ;)
Maar verder idd handen meer dragen, het is niet echt te beoordelen aan 1 rij foto.

Misty2001

Berichten: 478
Geregistreerd: 12-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 21:13

Mikkiej schreef:
Waarschijnlijk is dat de spaanse pas oid. ;)
Maar verder idd handen meer dragen, het is niet echt te beoordelen aan 1 rij foto.


bedankt voor je reacties,

en ja die laatste moest de spaanse pas voorstellen :P, maar foto was net te laat geklikt.. paardje deed net zijn beentje weer naar beneden,
en het lijkt heel erg dat ik in zijn buik zit te porren, maar ik hem mijn been bij die dressuur foto alleen maar tegen zijn buikje aan zoals je hoort te klemmen met de kuiten,
door de wintervacht ( super dikke, lange wintervacht ) lijkt het dat ik idd zo zit te porren,

maarja als nog bedankt voor de reacties,
de volgende keer beloof ik meet dressuur foto's te maken,
dit was voor mij de eerste keer om hier neer te zetten,

naja groetjes.

Femke16

Berichten: 833
Geregistreerd: 14-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 22:54

marlinH schreef:
Femke16 schreef:
je tenen wat meer naar binnen draaien. Je hak tikt constant tegen de buik van je pony met die sporen. Voor de rest moeilijk commentaar te geven omdat je eigenlijk maar één dresuur rij-foto hebt. Want met dat halthouden snap ik niet helemaal wat je wilt laten zien


Vind dit niet helemaal gepast, ik vind dat je dat niet van die ene dressuur rij-foto kunt beoordelen.. ;)

Ik ga mee met jou eigen commentaar en je mag je handen iets meer drager.. ;) En denk idd vooral met het springen om het contact met de mond!


Niet gepast? ... je ziet het oa ook bij de foto's waar het paard stil staat en bij het springen. verder rij technisch commentaar is alleen moeilijk te geven voor mij, omdat ik niet de beste springer ben en ik niet snap wat er met die laatste twee foto's bedoelt worden.
Dus ik zelf vind het zeker wel gepast.