Hoe ons jaar slecht begon, maar super eindigde!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
YentlKG

Berichten: 1488
Geregistreerd: 09-10-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 21:02

Liever dit plaatje, een blije pony met een misschien wat stevigere meid, dan een meisje van 50 kg dat elke pas van links naar rechts stuiterd en niet zo'n onafhankelijke houding heeft als jij op deze pony hebt.

Meid, doe waar je zelf zin in hebt. Ik geloof er heilig in dat als jou pony het misschien niet aankon, jij het allang door had gehad. Jullie 2 zijn een leuke combi.......!!!

A_nouk

Berichten: 11634
Geregistreerd: 02-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 21:36

Dani je bent een topper *\o/*
Jullie blijven een geweldig koppel.
Keep up the good work !

Mloei

Berichten: 1774
Geregistreerd: 18-05-07

Re: Hoe ons jaar slecht begon, maar super eindigde!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 19:20

ik word er zelfs een beetje jaloers van ;) Tziet er zo leuk en fijn uit! Toppie!

sunny_l0ve
Berichten: 3641
Geregistreerd: 07-02-07
Woonplaats: ijmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 20:29

Wauw! Ik heb je vorige topics ook even gelezen voor het hele verhaal, en ik vind het super dat je er toch weer op je paard bent gaan zitten! En wie zegt dat je een anorexia patiƫnt moet zijn voor een pony? Als die zijn eigen gewicht kan dragen, val jij reuze mee! Blijf vooral zo doorgaan, en probeer je niks aan te trekken van anderen, hoe moeilijk het ook is.

Ik hoop dat de mensen op dit topic, die de grootste mond over jou hadden, voorlopig even uitgepraat zijn (om het netjes te zeggen). Echt schandalig hoe zo'n topic je de grond in kan boren, het is echt niet normaal meer en ik hoop dat de toezichthouders (ik weet het woord daarvoor niet) van de topics er VEEL beter op gaan letten, want je ziet wat de gevolgen kunnen zijn.

Neroo
Berichten: 10272
Geregistreerd: 16-03-04
Woonplaats: Zuid-oost Brabant

Re: Hoe ons jaar slecht begon, maar super eindigde!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-09 14:00

Onwijs leuke berichtjes weer :D
Dankjewel :+:

NinTaJeer

Berichten: 182
Geregistreerd: 21-12-06

Re: Hoe ons jaar slecht begon, maar super eindigde!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 21:29

Zo te zien heeft de pony er hartstikke veel plezier van en heeft hij geen enkel probleem met je gewicht! Pony's zijn hartstikke sterke beestjes!! :D

Prachtige foto die laatste zeg! Veel plezier nog samen!