Dressuurpaard op familie-buitenrit!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!
Berichten: 6573
Geregistreerd: 28-08-12

Dressuurpaard op familie-buitenrit!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-19 11:52

Afgelopen weekend ben ik samen met mijn moeder, mijn vriend en de 2 honden van mijn ouders op een heerlijke buitenrit geweest! <3 Mijn vriend was zo lief om de camera mee te nemen en wat leuke plaatjes te schieten, dus die wilde ik graag met jullie delen! :j

Het is overigens wel leuk om te vertellen dat mijn paard, Elfina, een ontzettende stresskip en mietje is. Ze is zo ongeveer bang voor alles en ziet overal spoken :Y) De honden kunnen haar echter helemaal niks schelen, die mogen in principe zelfs onder haar door lopen... Wellicht een soort van Oost-Indisch bang ofzo? :')

Ik hoop dat jullie net zo van de foto's genieten als ik van de buitenrit heb genoten! :D We hebben helaas wel wat regen onderweg gehad, maar dat mocht de pret niet drukken.


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Ja, je hebt het goed gezien; geen foto's in het water. Elfina houdt namelijk echt niet van natte voeten :+ De baas overigens ook niet, maar ja, je wilt het toch proberen voor elkaar te krijgen he :Y)

[ img ]

[ img ]


Bedankt voor het kijken! *\o/*

1 april, wat een dag! Of toch een nacht?


Volg ons ook op instagram: @elfinadja! <3


NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!
Berichten: 6573
Geregistreerd: 28-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-19 17:34

Bedankt beide! Haar hoofd is inderdaad echt typisch :') Ik kon proberen wat ik wilde, ze wilde echt niet het water in...

1 april, wat een dag! Of toch een nacht?


Volg ons ook op instagram: @elfinadja! <3

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!
Berichten: 6573
Geregistreerd: 28-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-19 20:31

matespony schreef:
Mooie foto's!


Dankjewel! :D

1 april, wat een dag! Of toch een nacht?


Volg ons ook op instagram: @elfinadja! <3


NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!
Berichten: 6573
Geregistreerd: 28-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-19 15:07

Lindsey_99 schreef:
Volgens mij ben jij niet de enige die genoten heeft ;) Leuke foto's van een lekkere buitenrit!


Ik denk en hoop dat de rest ook genoten heeft inderdaad! :j

1 april, wat een dag! Of toch een nacht?


Volg ons ook op instagram: @elfinadja! <3

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!
Berichten: 6573
Geregistreerd: 28-08-12

Re: Dressuurpaard op familie-buitenrit!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-19 19:10

Bedankt voor alle leuke reacties! :D Ik zag dat we ook in 'Uitgelicht' staan, erg leuk!

@Nouvel: vaker doen is absoluut de bedoeling, maar we moeten toch al snel minimaal 30 minuten met de auto om op een fatsoenlijke buitenrij-plek te komen helaas :( We doen soms vanaf stal wel een rondje, maar langs de weg is toch een stuk minder leuk!

@KahluaB: helaas is ze voor achterwaarts gaan veel te slim :') Het is echt alsof ze ogen in haar achterbenen heeft ofzo, want ze stopt echt precies op het randje voor het water... En als ze wel eens net met haar voetje in het water komt, dan volgt er uiteraard een énorme sprong naar voren :P

@Isapaardje: echt een heel leuk compliment, dat ik lach als ze iets spannend vindt. In het begin heeft het me wel eens gefrustreerd, maar inmiddels heb ik me er gewoon bij neergelegd en vind ik haar eigenlijk gewoon 1 grote clown. Dat is denk ik de beste manier om er mee om te gaan :) En nee, ze is uiteindelijk niet het water in geweest. We hebben op stal wel waterbakken waar ze zo nu en dan wel in wil. Dat is wel echt zo met haar; als het de eerste 5 minuten niet lukt, dan kun je het wel vergeten voor de rest van de dag :Y)

1 april, wat een dag! Of toch een nacht?


Volg ons ook op instagram: @elfinadja! <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers