Longeren met Vanilla Lady! (osmium x dreamstreet )

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
naomi109

Berichten: 320
Geregistreerd: 31-08-08
Woonplaats: Haarlem

Longeren met Vanilla Lady! (osmium x dreamstreet )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 18:55

Wat longeer foto's van Vanilla Lady. Dat was een van de eerste keren dat ik longeerde Haha!. Opmerkingen?

Afbeelding
Even poseren.

Afbeelding
Dan aan het werk

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Dat vind ik een mooie foto!
Afbeelding
Hierbij moet ik even wat vertellen. Naast de longeercirkel is de veulenwei. En die waren héél vrolijk aan het rennen en dollen. Dus daar werd ze een beetje opgefokt van.. ze ging rennen enzo, maar daar zijn geen foto's van gemaakt.
Afbeelding
God god, wat gaat ze toch hard Huilen van het lachen

Graag reacties!

aslo

Berichten: 5220
Geregistreerd: 06-04-08

Re: Longeren met Vanilla Lady! (osmium x dreamstreet )

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 10:10

Tip: als je met een halster longeert, zet de sluiting van de lijn dan vast aan de zijring van het halster. Hierdoor kun je het hoofd wat naar binnen halen, zonder dat het halster scheef gaat zitten.

Puck2008
Berichten: 19
Geregistreerd: 28-11-08

Re: Longeren met Vanilla Lady! (osmium x dreamstreet )

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 18:16

Mooie galop heeft ze! Verder heeft het longeren zoals je het nu doet niet veel zin qua training maar het is een lekkere manier om even te bewegen natuurlijk Ja

Jaimyliefje

Berichten: 5003
Geregistreerd: 03-05-06
Woonplaats: zuid limburg (maar afkomstig uit Eindhoven)

Re: Longeren met Vanilla Lady! (osmium x dreamstreet )

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 20:35

aslo schreef:
Tip: als je met een halster longeert, zet de sluiting van de lijn dan vast aan de zijring van het halster. Hierdoor kun je het hoofd wat naar binnen halen, zonder dat het halster scheef gaat zitten.


Nee hoor, aan de zijkant bevestigen zorgt juist voor druk op de neus. Aan de achterkant bevestigen geeft je vele malen meer te zeggen. Maar het lijkt me niet dat je moet trekken voor stelling? Althans, dat is mij nooit geleerd.

Verder geen commentaar, want veel valt er niet over te zeggen natuurlijk Haha! Gezien je alleen maar een halstertje om hebt Lachen

simodi

Berichten: 8609
Geregistreerd: 21-04-05

Re: Longeren met Vanilla Lady! (osmium x dreamstreet )

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 21:15

Wat mij betreft ziet het er goed uit. De longeerlijn hangt regelmatig mooi los.

Je kunt voorkomen dat het halster zo draait door het iets strakker te zetten, zodat het beter aansluit om het hoofd, dan kan het niet zo erg draaien.
Gebruik ook een halster met een wat stugge binnenkant, bijv suede-achtig, dat is wat stroever dan wanneer je bijv een fleece-gevoerd halster gebruikt. Dat draait juist weer heel erg omdat de binnenkant zo zacht is.