Vrijspringen met Olix van de Mispelaere

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
onbekend0000
Berichten: 108
Geregistreerd: 07-11-17

Vrijspringen met Olix van de Mispelaere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-18 23:04

Hallooo!

Vandaag heb ik mijn kleintje nog eens laten vrijspringen en ik verschoot! Een maand geleden deed hij het zo “slecht”. Als in geen energie, geen zin, niet springen... En nu?! Energie voor 2 en heel hard zijn best doen! Hier wat foto’s, laag begonnen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hij kon zeker hoger, maar dat hoefde niet! Hij wordt in april 4 jaar en ik ben zooo trots op hem en wat we al bereikt hebben. *\o/* <3

Seventeen
Berichten: 1203
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 23:10

Ziet er goed uit! Leuk als afwisseling voor ze!
Het enige wat ik mij afvraag en niet goed kan zien is of er een draf/'galop' balk voor ligt? dit voornamelijk om hem zijn techniek te laten verbeteren en hem in een goede afstand op de sprong te krijgen! Hij mag namelijk meer over de rug springen met de schoft eruit, nu is dit natuurlijk opzich geen probleem voor een 4-jarige, hoef je niet echt te verwachten maar je kunt een juiste en correcte manier van springen natuurlijk wel stimuleren! En het is goed voor ze om lekker laten na te denken, kunt er eventueel ook eentje achter plaatsen! :)

Ziet er goed uit hoor! Ziet er uit alsof je hier veel lol mee gaat beleven als hij zo'n fijn en meewerkend karakter heeft!

onbekend0000
Berichten: 108
Geregistreerd: 07-11-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-18 23:14

Seventeen schreef:
Ziet er goed uit! Leuk als afwisseling voor ze!
Het enige wat ik mij afvraag en niet goed kan zien is of er een draf/'galop' balk voor ligt? dit voornamelijk om hem zijn techniek te laten verbeteren en hem in een goede afstand op de sprong te krijgen! Hij mag namelijk meer over de rug springen met de schoft eruit, nu is dit natuurlijk opzich geen probleem voor een 4-jarige, hoef je niet echt te verwachten maar je kunt een juiste en correcte manier van springen natuurlijk wel stimuleren! En het is goed voor ze om lekker laten na te denken, kunt er eventueel ook eentje achter plaatsen! :)

Ziet er goed uit hoor! Ziet er uit alsof je hier veel lol mee gaat beleven als hij zo'n fijn en meewerkend karakter heeft!


Hoi, er staat met 1 galoppas tussen een kruisje ervoor. Dus het is een dubbeltje zegmaar.

SayaJones

Berichten: 11928
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Almere

Re: Vrijspringen met Olix van de Mispelaere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 11:16