paardenfokdag etten-leur (stal 't sander)

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

paardenfokdag etten-leur (stal 't sander)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-07 17:34

mét fotootjes van deze dag Haha!
Er staat geen © op, maar dat wil nog niet zeggen dat je ze gewoon kan gebruiken als je daar toevallig zin in hebt Knipoog Als je een foto zou willen hebben is een pb'tje alles wat je hoeft te doen!

Anyways, ik vond de fokdag wederom het bekijken waard en heb dan ook ontzettend veel foto's gemaakt. Ik hou zelf meer van stevige paarden en ben ook gek op knollen, maar ik zou wat foto's maken voor angela (naaltje)/ een kennis van haar en dús zijn het allemaal haflingers geworden! Koe

Ik heb de camera pas kort, vandaag was de pérfecte dag om hem uit te testen en dat heb ik dan ook zeker gedaan: hier volgt dus een extreem kleine selectie van ruim 230 foto's

Les images
1. Afbeelding

2. Afbeelding

3. Afbeelding

4. Afbeelding

5. Afbeelding

6. Afbeelding
beetje banketstaaf voor de ruiter, maar de hengst (toch angela Haha!) stond er zo lekker op!

7. Afbeelding

8. Afbeelding

9. Afbeelding

Wat vonden de pony's ervan?
10. Afbeelding

11. Afbeelding

en mijn creatieve geest kon het niet laten Dromen
12. Afbeelding

13. Afbeelding

het commentaar bij de foto's en de namen van de pony's laat ik aan angela over Knipoog

mirror666
Berichten: 7339
Geregistreerd: 25-02-04

Re: paardenfokdag etten-leur (stal 't sander)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 17:54

hihi Haha!
nou hier de namen van de paarden erbij dan maar Haha!

1# Hortensie
2# Valodya, jaarling van Vale en Allacher
3# Bloos deze gok ik op Vanya, 3jarige van Vale en Allacher
4# De lekkere bruine trekpaardmerrie van bokker Felicity (meis wat een mooi paard Haha! Cool )
5# friese hengst Tong uitsteken
6# Knipoog knappe friese hengst met ruiter die erop probeert te lijken door hetzelfde gezicht te trekken Knipoog
7# euhm, Vanya Viper en Valodya, fokgroep (geloof ik) alle 3 van Vale en Allacher
8# Stalgroepen, vlnr, Hortensie, Valodya, Viper, Vanya
9# Ik geloof dat deze Norengo is, van merrie Jessica en hengst (?)
10# Vanya
11# Hortensie (geloof ik)
12# De heerlijke wimpertjes van Valodya Lovers
13# Neusje van (?) Alessandro geloof ik Lachen Veulen van Vale en Allacher, hengstje Lachen

Het was een erg leuke dag Lachen De haflingers op de foto (behalve Norengo) zijn eigendom van een goeie vriend van mij Lachen van wie ik nog een leuke foto heb, deze plaats ik na toestemming Lachen

Wat vinden jullie van al deze knappe blondines?

xx_Lott_xx
Berichten: 22
Geregistreerd: 01-06-07

Re: paardenfokdag etten-leur (stal 't sander)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 19:17

hooi! ik ben vandaag ook geweest Lachen met een 2 jarige merrie trekpaard. en ik mijn moeder en dr fokker hebben nog meegedaan met de dressuur bij de trekpaarden! M'n moeder was nog 1e ook! ik 6e en de fokker 9e Tong uitsteken
en die mooie blondines heb ik ook gezien.. knappe koppies hoor!!
en die friese hengst was wel een hittepetitje... hij kwam ineens heel hard voorbij onze vrachtwagen gedraafd.... haha
ik vond 't een leuke dag.. en t weer zal ook mee Knipoog

Pauk

Berichten: 4164
Geregistreerd: 24-10-04
Woonplaats: 's-Gravenzande

Re: paardenfokdag etten-leur (stal 't sander)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 10:42

Naaltje schreef:
hihi Haha!
nou hier de namen van de paarden erbij dan maar Haha!

1# Hortensie
2# Valodya, jaarling van Vale en Allacher
3# Bloos deze gok ik op Vanya, 3jarige van Vale en Allacher
4# De lekkere bruine trekpaardmerrie van bokker Felicity (meis wat een mooi paard Haha! Cool )
5# friese hengst Tong uitsteken
6# Knipoog knappe friese hengst met ruiter die erop probeert te lijken door hetzelfde gezicht te trekken Knipoog
7# euhm, Vanya Viper en Valodya, fokgroep (geloof ik) alle 3 van Vale en Allacher
8# Stalgroepen, vlnr, Hortensie, Valodya, Viper, Vanya
9# Ik geloof dat deze Norengo is, van merrie Jessica en hengst (?)
10# Vanya
11# Hortensie (geloof ik)
12# De heerlijke wimpertjes van Valodya Lovers
13# Neusje van (?) Alessandro geloof ik Lachen Veulen van Vale en Allacher, hengstje Lachen

Het was een erg leuke dag Lachen De haflingers op de foto (behalve Norengo) zijn eigendom van een goeie vriend van mij Lachen van wie ik nog een leuke foto heb, deze plaats ik na toestemming Lachen

Wat vinden jullie van al deze knappe blondines?


Van mij heb je toestemming voor die foto hoor! Die wil ik wel is zien Haha!
Waar je vraagtekens bij heb staan zijn trouwens de goede paarden..
Ik was er nog nooit geweest maar vond het erg gezellig gister

Ronja

Berichten: 2142
Geregistreerd: 27-02-04

Re: paardenfokdag etten-leur (stal 't sander)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 14:35

Die Fries is inderdaad een hengst en de ruiter die gekke smoelen trekt is mijn vriend Haha! Was de tweede wedstrijd voor die hengst en hij is eerste geworden dus we waren supertrots Ja

Als je nog meer foto's van hen hebt, zou je die dan naar me willen sturen? Heb zelf helaas geen foto's gemaakt. Het was een mooie dag gisteren!

Anoniem

Re: paardenfokdag etten-leur (stal 't sander)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 15:26

ik ben ook nog geweest met het 16 span.
en een aantal mensen daarvan deden ook mee met de keuring.
marcel is met olivia kampioen geworden. (ze had eigelijk alles gewonnen wat ze kon winnen)
en arian ploeg was ook kapioen met mijn 2 jarige.
voor ons ook een geslaagde dag geworden dus zonder ongelukken enzv.
ook al waren de hafjes bij de hongaarse post lekker drwars

mirror666
Berichten: 7339
Geregistreerd: 25-02-04

Re: paardenfokdag etten-leur (stal 't sander)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 08:18

@pauk; ik pm em wel naar jou Knipoog denk dat dat slimmer is Knipoog
Vond het ook niet tegenvallen van mezelf, hoe automatisch ik eigenlijk in de ''help op keuring'' modus wilde vallen Bloos zijn de fotos van jouw vriend ook mooi geworden?(de fotos die hij gemaakt heeft dan he Knipoog )daar ben ik ook nieuwschierig naar Tong uitsteken

@engelina; ik was zo moe, dat ik na de keuringen en voor het defilé al naar huis ben gegaan.. Heb dus heel het middagprogramma gemist, vind het zonde want volgens mij was dat best leuk Haha! heb jij fotos of niet?

@Ronja; nou wat een imposant paard was dat zeg! Ik upload vandaag of morgen mijn fotos wel even Lachen en als ik het niet vergeet (als ik dat wel doe moet je ff pmmetje sturen Bloos ) pm ik ze Lachen

Pauk

Berichten: 4164
Geregistreerd: 24-10-04
Woonplaats: 's-Gravenzande

Re: paardenfokdag etten-leur (stal 't sander)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 10:11

Naaltje schreef:
@pauk; ik pm em wel naar jou Knipoog denk dat dat slimmer is Knipoog
Vond het ook niet tegenvallen van mezelf, hoe automatisch ik eigenlijk in de ''help op keuring'' modus wilde vallen Bloos zijn de fotos van jouw vriend ook mooi geworden?(de fotos die hij gemaakt heeft dan he Knipoog )daar ben ik ook nieuwschierig naar Tong uitsteken


Foto's van m'n vriend zijn erg grappig geworden.. *Als je die van mijn hoofd of iets dergelijks niet meetelt uiteraard.. Clown *

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Re: paardenfokdag etten-leur (stal 't sander)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-07 11:29

ik ga even kijken hoe ik de rest van de foto's (van die mooooooie hengst) ga doorsturen, zoals ik had ge-pb't waren dat er best veel Knipoog

Ronja

Berichten: 2142
Geregistreerd: 27-02-04

Re: paardenfokdag etten-leur (stal 't sander)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 16:48

Naaltje schreef:
@Ronja; nou wat een imposant paard was dat zeg! Ik upload vandaag of morgen mijn fotos wel even Lachen en als ik het niet vergeet (als ik dat wel doe moet je ff pmmetje sturen Bloos ) pm ik ze Lachen


Thanks en jij ook thanks flutterby Lachen Ik zal jullie mijn e-mailadres even pm-en. Ben heel erg benieuwd!
Even voor de goede orde, het is (helaas Haha! ) niet ons paard. Mijn vriend rijdt deze al een tijd voor een klant. De hengst staat in de omgeving van Wernhout, je zal hem vast nog wel eens tegenkomen op een wedstrijd in de toekomst Haha!

Daihyo

Berichten: 88097
Geregistreerd: 01-06-01

Re: paardenfokdag etten-leur (stal 't sander)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 21:29

Mooie foto's! Ik ben ook geweest, alleen 's middags.
Foto's daarvan staan hier: viewtopic.php?f=176&t=819013
Voor de liefhebbers.
Leuke middag, heel veel mooie paarden gezien!

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Re: paardenfokdag etten-leur (stal 't sander)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-07 21:44

Zo te zien heb ik toch iets gemist door smiddags naar huis te gaan Haha! Ben voorgaande jaren wel de complete dag geweest, maar dat zat er deze keer helaas niet in.. Mooie foto's ook, geeft een hele goede impressie van die dag *LOL*

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Re: paardenfokdag etten-leur (stal 't sander)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-07 12:18


vaaleriee

Berichten: 2744
Geregistreerd: 17-04-06
Woonplaats: Omgeving Breda

Re: paardenfokdag etten-leur (stal 't sander)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 21:15

Leuke foto's! ben ook geweest,was erg leuk!

die ruiter op de fries is mijn oude instructeur van heen vroegah, de beginnersles. hij herkende me nog. erg raar maar wel grappig.

felicity

Berichten: 11280
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: oudenbosch

Re: paardenfokdag etten-leur (stal 't sander)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 17:26

oehhhhhhhhh die bruine trekpaardmerrie is wel een knapperd Knipoog

Let niet op mij. Had een nieuwe broek aan. Maar hij zat gigantisch strak had het idee dat ik er elk moment kon uitscheuren. Op de foto zit ik er dus net 2 min op. En die broek werkte niet mee.

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Re: paardenfokdag etten-leur (stal 't sander)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-07 15:07

Het is dat jij erover begint, heb nog 3 keer naar de foto gekeken maar ik zie het nog steeds niet.. Maar vond het wel een knapperd ja, mijn lens plakte er meteen aan Tong uitsteken