[FOTO/FILM]Dressuurhengstenshow Ferienhof Stücker

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cemlys

Berichten: 14963
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

[FOTO/FILM]Dressuurhengstenshow Ferienhof Stücker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-07 10:50

Gisteravond was er hengstenshow in het Zilveren spoor (Moorsele, B), georganiseerd door Ferienhof Stücker. Prachtige hengsten gezien dus, ik geloof dat het er een 45tal waren. Ook hier en daar ertussen nakomelingen en veulens van de hengsten te zien.
Hier een aantal filmpjes van zowel dressuurponyhengsten als grote hengsten. Bij de pony's waren aanwezig, hengsten zoals FS Don't worry en een aantal nakomelingen van hem, FS Mr. Mobility, FS Champion de luxe, Golden moonlight en golden highlight, Pearcy Pearson, Nashville, Dior de lyuxe en Dorniks's Donovan.

Bij de paarden, Lord loxley, Louis le bon, Sandro Classic, Sandro Boy junior, Cassini Boy junior, Lord leatherdale, Dramatic, Ricochet, Fürst Fantasy en dat waren ze zo ongeveer.

Foto op het einde een groot deel van de hengsten samen:
Afbeelding

Ponyhengst, weet de naam niet meer aangezien er meerdere palomino's waren.
http://www.youtube.com/watch?v=2xoiWKeeV-M

FS Sandro Classic (wat een mooie galop heeft die, vond het persoonlijk een van de leukste paarden)
http://www.youtube.com/watch?v=Rpnyw3H6yx0

En nog een keer in draf
http://www.youtube.com/watch?v=td2Zv0lxG7U

Ponyhengst opnieuw, denk een nakomeling van Fs don't worry, maar zeker ben ik niet. Hij vond het allemaal een beetje heel spannend.
http://www.youtube.com/watch?v=K5bbYRO9_sw

Fs don't worry junior (blijkbaar door belgie gekocht, was een leuk dier, mooie gangen)
http://www.youtube.com/watch?v=CC2D8BvFRBM

Verder nog veel meer filmpjes, maar aangezien die nog niet allemaal geupload zijn kan ik hiermee al beginnen.
Laatst bijgewerkt door Berdien op 12-03-07 11:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG] toegevoegd

_Marleen_

Berichten: 2921
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: Edam

Re: Dressuurhengstenshow Ferienhof Stücker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 10:53

Wauw mooie beesten zeg Vingers aflikken

xxx

Gloriantjee
Berichten: 129
Geregistreerd: 09-02-07

Re: Dressuurhengstenshow Ferienhof Stücker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 11:01

Mooie paarden! Zou ze wel in de achtertuin willen hebben hoor!:P

Tammietjeeh

Berichten: 1978
Geregistreerd: 04-12-03
Woonplaats: Overijssel

Re: Dressuurhengstenshow Ferienhof Stücker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 11:05

Wow, wat een prachtige beestjes zeg! Lovers

BasiNami

Berichten: 1205
Geregistreerd: 11-06-04
Woonplaats: Groningen

Re: Dressuurhengstenshow Ferienhof Stücker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 11:06

Supermooie dieren! Moet zeggen dat ik de ponyhengsten een stuk leuker in beweging vind! (Maar hou ook meer van pony's dan van paarden dus dat kan het ook zijn Knipoog )

Si_monee

Berichten: 2899
Geregistreerd: 09-07-06
Woonplaats: Hoevelaken

Re: Dressuurhengstenshow Ferienhof Stücker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 11:11

wow super ponys ook!

Cemlys

Berichten: 14963
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: Dressuurhengstenshow Ferienhof Stücker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-07 11:14

BasiNami schreef:
Supermooie dieren! Moet zeggen dat ik de ponyhengsten een stuk leuker in beweging vind! (Maar hou ook meer van pony's dan van paarden dus dat kan het ook zijn Knipoog )

heb ook meer beelden van de pony' s dan de paarden op gezet. ik vind persoonlijk pony's ook leuker. Maar er zaten stuk voor stuk leuke pony's tussen.

magda_90
Berichten: 32281
Geregistreerd: 24-09-06

Re: Dressuurhengstenshow Ferienhof Stücker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 12:05

Kwijl Louis le Bon vind ik zo gaaf! Ben van hem een keer een foto tegengekomen!

Cemlys

Berichten: 14963
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: Dressuurhengstenshow Ferienhof Stücker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-07 12:22

magda_90 schreef:
Kwijl Louis le Bon vind ik zo gaaf! Ben van hem een keer een foto tegengekomen!

Idd die was echt wel heel netjes. Mooie gangen enzo. Hij staat op de foto denk ik helemaal vooraan. Heb er wel een filmpje van alleen weet ik niet zeker of eht van het rijden is.

moefeltje
Berichten: 68
Geregistreerd: 15-11-05

Re: Dressuurhengstenshow Ferienhof Stücker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 12:22

Die hebben gave pony's, heb je toevallig ook een filmpje van FS champion de luxe? Bloos

Cemlys

Berichten: 14963
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: Dressuurhengstenshow Ferienhof Stücker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-07 12:24

moefeltje schreef:
Die hebben gave pony's, heb je toevallig ook een filmpje van FS champion de luxe? Bloos

ja die heb ik, toch een paar korte stukjes en ook een nakomeling van hem, lees veulentje van een paar dagen oud geloof ik. als je wil zet ik hem erop

moefeltje
Berichten: 68
Geregistreerd: 15-11-05

Re: Dressuurhengstenshow Ferienhof Stücker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 12:30

ja graag, dat zou ik echt leuk vinden.
wij willen hem dit jaar op een merrie gaan gebruiken, vandaar die interesse Haha!

Cemlys

Berichten: 14963
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: Dressuurhengstenshow Ferienhof Stücker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-07 12:30


moefeltje
Berichten: 68
Geregistreerd: 15-11-05

Re: Dressuurhengstenshow Ferienhof Stücker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 12:48

@ zitake: Bedankt voor het plaatsen van de filmpjes, leuk om te zien!!

magda_90
Berichten: 32281
Geregistreerd: 24-09-06

Re: Dressuurhengstenshow Ferienhof Stücker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 13:01

zitake schreef:
magda_90 schreef:
Kwijl Louis le Bon vind ik zo gaaf! Ben van hem een keer een foto tegengekomen!

Idd die was echt wel heel netjes. Mooie gangen enzo. Hij staat op de foto denk ik helemaal vooraan. Heb er wel een filmpje van alleen weet ik niet zeker of eht van het rijden is.



Zou je die mss kunnen plaatsen? Bloos

Celine_M

Berichten: 1414
Geregistreerd: 08-10-06
Woonplaats: Destelbergen, België

Re: Dressuurhengstenshow Ferienhof Stücker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 13:18

Wow! Er is geen een waar ik niet helemaal gek van ben! Tong uitsteken Die laatste ponyhengst! Kwijl En FS Sandro Classic, wat een spectaculaire draf!! Enkel jammer dat de filmpjes zo kort zijn.. Lachen

x_Charlie

Berichten: 2890
Geregistreerd: 22-02-06

Re: Dressuurhengstenshow Ferienhof Stücker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 13:21

Wauw! Wat een prachtige dieren!

Cemlys

Berichten: 14963
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: Dressuurhengstenshow Ferienhof Stücker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-07 13:22

Celine_M schreef:
Wow! Er is geen een waar ik niet helemaal gek van ben! Tong uitsteken Die laatste ponyhengst! Kwijl En FS Sandro Classic, wat een spectaculaire draf!! Enkel jammer dat de filmpjes zo kort zijn.. Lachen

Idd maar er waren zoveel hengsten en ik kan ook geen uren filmen met mn toestelletje, dus heel zuinig kleine stukjes gedaan, en dat gaf de beste kwaliteit, de foto's waren minder. Er waren wel professionele fotografen dus die hun foto's zullen waarschijnlijk wel op internet komen.

Celine_M

Berichten: 1414
Geregistreerd: 08-10-06
Woonplaats: Destelbergen, België

Re: Dressuurhengstenshow Ferienhof Stücker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 13:24


Cemlys

Berichten: 14963
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: Dressuurhengstenshow Ferienhof Stücker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-07 13:25


Cemlys

Berichten: 14963
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: Dressuurhengstenshow Ferienhof Stücker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-07 13:25


Farolover

Berichten: 3144
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Friesland

Re: Dressuurhengstenshow Ferienhof Stücker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 16:34

woeii mooie beesjes! Lovers

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Re: Dressuurhengstenshow Ferienhof Stücker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 17:02

Die palomino is volgens mij Golden Highlight maar ik kan het niet goed zien. Die vos op het 2e filmpje die scheurde de bak door met zijn berijdster die hem absoluut niet in de hand kon houden Haha! Maar die pony kon bewegen! FS Don't Worry JR is inderdaad van een Belg, ik heb me mateloos zitten irriteren aan haar spoorgebruik trouwens.
Champion de Luxe is nog steeds een baksleper met die achterbenen en het veulen dat ze lieten zien vond ik geen goeie reclame Bloos Liep een beste moeder bij dus daar lag het niet aan.
Voor mijn hele verslag van de show moet je maar even in m'n onderschrift klikken. Haha! Er was veel kwaliteit in ieder geval! Ricochet vond ik een bewegingskanon, dier was amper 3 jaar oud.

Ik heb ook een hele reeks foto's maar die zijn nog niet klaar om gepubliceerd te worden. Lachen

Ayasha
Blogger

Berichten: 57994
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Dressuurhengstenshow Ferienhof Stücker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 18:13

volgens mij herken ik de palomino hengst, kan dat zijn dat die ook op de hengstenshow in zonnehoef was? In dat geval kan ik je de naam nl wel opzoeken Knipoog

Overigens vind ik fs don't worry jr een erg mooi dier en ook een van de enige die er geheel ontspannen (voor zover ik het natuurlijk zie) bij liep, natuurlijk kan het ook een ervaringskwestie zijn, ken geen enkele hengst Knipoog (ja miss de palomino van op foto's maar daar heb je weinig aan Knipoog )

Cemlys

Berichten: 14963
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: Dressuurhengstenshow Ferienhof Stücker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-07 18:21

Loolapelooza schreef:
Die palomino is volgens mij Golden Highlight maar ik kan het niet goed zien. Die vos op het 2e filmpje die scheurde de bak door met zijn berijdster die hem absoluut niet in de hand kon houden Haha! Maar die pony kon bewegen! FS Don't Worry JR is inderdaad van een Belg, ik heb me mateloos zitten irriteren aan haar spoorgebruik trouwens.
Champion de Luxe is nog steeds een baksleper met die achterbenen en het veulen dat ze lieten zien vond ik geen goeie reclame Bloos Liep een beste moeder bij dus daar lag het niet aan.
Voor mijn hele verslag van de show moet je maar even in m'n onderschrift klikken. Haha! Er was veel kwaliteit in ieder geval! Ricochet vond ik een bewegingskanon, dier was amper 3 jaar oud.

Ik heb ook een hele reeks foto's maar die zijn nog niet klaar om gepubliceerd te worden. Lachen

Dat kan goed hoor van die palomino. Idd dat meisje op Don't worry junior haar benen leidden een eigen leven Clown wij hadden net de zelfde opmerking. Die andere vos liep geweldig, maar galopeerde telkens weg, ik denk niet dat ze veel controle had, hij werd vaak nogal sterk. Wat je zegt over Champion de luxe is waar. die achterbeentjes Lachen Het veulen viel mee maar er liepen leukere veulentjes vond ik. Jup richocet was die eerste zwarte zeker? Leuk dier. Maar die bruine op een van mn filmpjes was het helemaal vond ik. Haha!
Ik zal je verslag zeker een keer lezen.