EquiFair Zuid 03-09-2023

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elena1998
Fotograaf

Berichten: 37
Geregistreerd: 22-01-17
Woonplaats: Deurne

EquiFair Zuid 03-09-2023

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-23 23:13

Gisteren ben ik naar de eerste editie van EquiFair Zuid geweest. Ik heb mijn camera meegenomen om wat foto's te maken van de mooie shows en demo's! Helaas heb ik niet alle demonstraties kunnen zien en kunnen fotograferen.

Allereerst heb ik gekeken naar showteam Honey en Beauty met Haflinger Storm. Zij gaven een demo over starten met Horse Agility!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daarna heb ik de demonstratie van Roos Bijleveld van ClickerAcademie gevolgd. Dit ging over het blijven voelen tijdens het clickeren.

Afbeelding

Roos heeft ook meegedaan met de springwedstrijd op Neckrope!

Afbeelding

Ook heeft Zoë meegedaan met haar haflinger Pup!

Afbeelding

Daarnaast heeft ook Luna met haar leuke pony meegedaan! Zij hadden deze springwedstrijd gewonnen!

Afbeelding

Als laatste heb ik nog een foto van Priscilla en Tinker Zorro! Zij waren samen als enigste foutloos van alle deelnemers.

Afbeelding

Eveline Esser van How to Horse heeft daarna nog een demonstratie gegeven over de gebalanceerde sprong.

Afbeelding

Daarna gaf Ton Duivenvoorden een mooie demonstratie over Working Equitation!

Afbeelding

Er werden ook demonstraties en shows in twee binnenhallen gegeven.
Ik heb hierbij de demonstratie van Nikki van Olst en Fenna van Dam van Hoefwijzer gevolgd en gefotografeerd. Deze demonstratie ging over werken met voedselbeloning voor een gemotiveerd paard.

Afbeelding

Daarna gaf Jolanda Adelaar met Jai een demonstratie over trainen voor de topsport met behulp van clickertraining.

Afbeelding

Afbeelding

Als laatste gaf Romy Huisman van Snuitable een show met haar paard!

Afbeelding

Afbeelding

Het was een zeer geslaagde en leuke dag! <3

Furst
Berichten: 606
Geregistreerd: 15-06-17
Woonplaats: Vlaams-Brabant, België

Re: EquiFair Zuid 03-09-2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 00:25

Ik was er ook! Echt super gave foto's hoor! Op de tweede foto van Jolanda zie ik mezelf zitten :')

Elena1998
Fotograaf

Berichten: 37
Geregistreerd: 22-01-17
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-23 06:52

Furst schreef:
Ik was er ook! Echt super gave foto's hoor! Op de tweede foto van Jolanda zie ik mezelf zitten :')


Wat leuk zeg! Dankjewel! <3

Diane_

Berichten: 1984
Geregistreerd: 28-08-07
Woonplaats: Woudenberg

Re: EquiFair Zuid 03-09-2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 07:07

Mooi overzicht, leuk om zo een indruk te krijgen:)

callippo

Berichten: 3201
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Re: EquiFair Zuid 03-09-2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 08:55

Wat een mooie indruk van EquiFair Zuid! Dankjewel voor het posten, we gaan je andere foto's ook nog doorspitten en wat uitzoeken ;-)

AlwaysH

Berichten: 11270
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: EquiFair Zuid 03-09-2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 09:56

Zo leuk! Ik vind het jammer dat ik er niet bij was, had graag de demo’s willen zien mbt clickertraining ed.

Suliko

Berichten: 4316
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Re: EquiFair Zuid 03-09-2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 10:21

Het valt me gelijk op hoe vrolijk alle combinaties zijn, duidelijk een 'do it for the horse' sfeer! Kwam er helaas iets te laat achter dat het was, anders had het me ook leuk geleken om te gaan, zoveel interessante demo's.

Blijf het ook leuk vinden om Romy Huisman zo bezig te zien, het is alweer 12 jaar geleden dat ik mijn eerste echte rijlessen van haar kreeg met mijn eerste verzorgpony na de manege, toen was ze nog helemaal niet bekend en begon ze pas net meer met working equitation en academische rijkunst te doen, maar ook toen was ze al zo fijn voor en met het paard en kundig! Met regelmaat nog bij haar gelest en eigenlijk wordt het hoog tijd om weer eens een les bij haar te plannen!

Elena1998
Fotograaf

Berichten: 37
Geregistreerd: 22-01-17
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-23 17:29

Dankjewel allemaal voor jullie leuke reacties! <3

Suliko schreef:
Het valt me gelijk op hoe vrolijk alle combinaties zijn, duidelijk een 'do it for the horse' sfeer! Kwam er helaas iets te laat achter dat het was, anders had het me ook leuk geleken om te gaan, zoveel interessante demo's.


Leuk dat je dit benoemt, want zo was het ook echt tijdens de demo's! Iedereen straalde vrolijkheid uit en was erg vriendelijk naar zijn of haar paard toe!

Wicky
Berichten: 935
Geregistreerd: 17-07-05
Woonplaats: Egmond

Re: EquiFair Zuid 03-09-2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-23 21:45

Wat een mooie foto's heb je gemaakt, waaronder die van m'n knappe blonde vriendin.

Elena1998
Fotograaf

Berichten: 37
Geregistreerd: 22-01-17
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-23 07:14

Wicky schreef:
Wat een mooie foto's heb je gemaakt, waaronder die van m'n knappe blonde vriendin.


Wat leuk, dankjewel! <3