Werken met paarden in Australië, morgen beginnen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-23 05:56

Kan m’n andere bericht niet meer wijzigen maar hallooo Melbourne
Afbeelding

Barramundi

Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 06:14

Grappig dat je dat zegt over Melbourne dat het zo’n grote stad is in vergelijking met Brisbane. Werd ons ook gezegd toen we van Sydney naar Brisbane verhuisden. Brisbane is just a country town :')
Inmiddels voelt Brisbane voor ons als de grote stad, Haha!

Ga je bij een vd racetracks werken dat je maar op een half uurtje afstand vd stad zit?

Succes met het laatste stukje. Word je opgehaald van het vliegveld of moet je met het OV?

Lanoca
Berichten: 389
Geregistreerd: 09-02-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 07:28

Succes in Melbourne. Hopelijk komt het te paard musteren later ook nog op jouw weg.

Persoonlijk vind ik zowel Brisbane als Melbourne en Sydney het mooiste in de binnen en buiten spiegels.

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Re: Werken met paarden in Australië, morgen beginnen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-23 08:14

Aangekomen, ga snel douchen en klaar maken want we gaan even uit eten. Ben kapot maar oh wat voelt deze plek 10x beter aan dan m’n vorige werkplek
Afbeelding

horsii

Berichten: 7619
Geregistreerd: 06-11-05

Re: Werken met paarden in Australië, morgen beginnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 08:17

Fijn dat je gevoel nu al beter is. heel veel plezier

SpikkelFire

Berichten: 6696
Geregistreerd: 14-06-05

Re: Werken met paarden in Australië, morgen beginnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 08:22

Wat een leuk topic en wat goed dat je nu op je nieuwe plekje zit! Ik heb 2 jaar in Melbourne gewoond dus als je tips wilt voor leuke dingen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 08:26

Lanoca schreef:
Succes in Melbourne. Hopelijk komt het te paard musteren later ook nog op jouw weg.

Persoonlijk vind ik zowel Brisbane als Melbourne en Sydney het mooiste in de binnen en buiten spiegels.
O, ik zou zo in Sydney kunnen wonen. <3 Heerlijke stad vond ik het!

Héél veel succes, TS! En natuurlijk ook heel veel plezier! Fijn dat het nu meteen al een stuk beter voelt!

Ineke2

Berichten: 33131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Werken met paarden in Australië, morgen beginnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 08:36

Leuk ts wat fijn dat de sfeer tot nu toe al veel fijner voelt. Eet smakelijk zo en geniet van je avond.

Swifter
Berichten: 292
Geregistreerd: 09-04-23

Re: Werken met paarden in Australië, morgen beginnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 08:43

Veel succes TS! Ik ben echt een gevoelsmens en ik zou ook niet kunnen aarden op een plek of bij personen waarbij het direct niet fijn voelt. Dat zijn daarom geen slechte personen of een slechte plaats, maar dan klikt het gewoon niet.

De foto’s zijn echt prachtig. Veel plezier op jou nieuwe plek. Ben benieuwd waar je bent beland.

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-23 08:52

Ik heb zelfs m’n eigen plekje om voor jullie alle updates te plaatsen :D
Afbeelding

Sherivey
Berichten: 8671
Geregistreerd: 06-11-15

Re: Werken met paarden in Australië, morgen beginnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 08:55

Ik ga je volgen. Heb de eerdere pagina's gelezen. Hoop dat je nieuwe plekje je goed gaat bevallen :D

En ja, ik ben stiekem een beetje jaloers. :)) wat een omgeving en uitzicht heb je :wow:

Villanelle

Berichten: 1289
Geregistreerd: 17-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 08:55

Wat fijn voor je TS! Dat klinkt al veel fijner zo die eerste indruk. Heel benieuwd. Een fantastische tijd daar gewenst :D

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-23 08:58

SpikkelFire schreef:
Wat een leuk topic en wat goed dat je nu op je nieuwe plekje zit! Ik heb 2 jaar in Melbourne gewoond dus als je tips wilt voor leuke dingen :D

Oeh daar zeg ik geen nee tegen! Zat al rond te zoeken maar is lastig als je geen idee hebt waar je naar moet zoeken :+

femke_harley

Berichten: 3158
Geregistreerd: 13-06-05
Woonplaats: Zwijndrecht

Re: Werken met paarden in Australië, morgen beginnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 09:54

Wat fijn om te lezen dat je je hier al veel meer op gemak voelt! Op wat voor soort bedrijf/stal werk je nu?

Snippergroen

Berichten: 6688
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Re: Werken met paarden in Australië, morgen beginnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 10:25

Ahhh Melbourne :+: Ik hou van die stad! Heel veel plezier TS, ik kijk uit naar je updates over je nieuwe baan :D

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-23 10:56

femke_harley schreef:
Wat fijn om te lezen dat je je hier al veel meer op gemak voelt! Op wat voor soort bedrijf/stal werk je nu?

Het is een warmbloed Stoeterij in Lilydale! Met de metro een uurtje van de echte grote stad! Met de trein korter maar die hebben werkzaamheden op dit moment :)

Net boodschappen gedaan, verdorie mag wel een nier verkopen zo duur :') Maar allemaal spullen gekocht zoals schoonmaakmiddel en wc papier, dat gaat niet in 1 dag op gelukkig

Sherivey
Berichten: 8671
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 11:00

Weggebokt schreef:
femke_harley schreef:
Wat fijn om te lezen dat je je hier al veel meer op gemak voelt! Op wat voor soort bedrijf/stal werk je nu?

Het is een warmbloed Stoeterij in Lilydale! Met de metro een uurtje van de echte grote stad! Met de trein korter maar die hebben werkzaamheden op dit moment :)

Net boodschappen gedaan, verdorie mag wel een nier verkopen zo duur :') Maar allemaal spullen gekocht zoals schoonmaakmiddel en wc papier, dat gaat niet in 1 dag op gelukkig

Nou denk ik dat hier in NL ook wel hoor, als ik in de supermarkt sta. :')

Winged

Berichten: 33063
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Werken met paarden in Australië, morgen beginnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 11:28

Je klinkt in ieder geval een stuk blijer :D

hahahatsjoe

Berichten: 2396
Geregistreerd: 01-05-12
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 12:19

En ik kruip ook even vanonder mijn meeleessteen: TS wat heb je het goed gedaan en wat ben je goed voor jezelf opgekomen, compliment. Het ligt beslist niet aan jou, ik had me hetzelfde gevoeld. Hoop dat je het superleuk krijgt op je nieuwe plek.

Sabri

Berichten: 1403
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 12:33

Wat een leuke update. Dank voor je reactie, dat maakt het gelijk een stuk duidelijker mbt die hopeloze organisatie :knuffel:
Goed dat je even een paar dagen rust genomen hebt.
En superknap dat je nog wel de moed hebt gevonden om zelf wat beters te vinden. Hoop zo dat je nu op je plek bent en wat meer kunt gaan doen daar.
Leuk om de fotos ook te zien +:)+ .

Malle_meid

Berichten: 196
Geregistreerd: 31-10-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 12:34

Hele fijne update TS! Lijkt een leuke plek waar je nu zit.

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-23 12:49

Sherivey schreef:
Nou denk ik dat hier in NL ook wel hoor, als ik in de supermarkt sta. :')

275, euro kwijt :+ vond het wel een hele klap, zelfs toen ik kassa meisje was zag ik zulke bedragen niet voorbij komen _O-
Euro ja, heb ff omgerekend :))

Barramundi

Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 12:59

Holy moly! Boodschappen zijn duur hier ja, maar 275 euro :wow: Dat zijn wij met een huishouden van 2 personen voor een week nog niet kwijt (meestal rond de $ 150). Voor hoelang heb je ingeslagen?

Verder een leuke update en je nieuwe plek ziet er super uit. Wat fijn dat je er zelf ook gelijk zo'n goed gevoel bij hebt! Heerlijk om je eigen plekje te hebben zo!
Lilydale is wel een eindje bij de stad vandaan, maar wel heel mooi. Beter dan in de stad als je het mij vraagt :P Maar ik heb niks met steden.
Ga je morgen gelijk aan de slag of heb je nog even vrijaf?

Mkango schreef:
O, ik zou zo in Sydney kunnen wonen. <3 Heerlijke stad vond ik het!
Ik had het na een jaar toch wel gezien hoor, was blij dat we er weg konden :=

Aight
Berichten: 3190
Geregistreerd: 01-11-08

Re: Werken met paarden in Australië, morgen beginnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 13:14

kan me wel voorstellen dat als je écht nog niks hebt je er zo aan zit. Dingen als huishouddoekjes, schoonmaakmiddelen, voorraadkast dingen zoals (groenten)blikken, pasta, rijst, olijfolie/bakboter, kruiden, en dan nog eten voor de week zelf?

Sherivey
Berichten: 8671
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 13:30

Weggebokt schreef:
Sherivey schreef:
Nou denk ik dat hier in NL ook wel hoor, als ik in de supermarkt sta. :')

275, euro kwijt :+ vond het wel een hele klap, zelfs toen ik kassa meisje was zag ik zulke bedragen niet voorbij komen _O-
Euro ja, heb ff omgerekend :))

Ouch :=

Zoveel zijn wij hier idd niet kwijt. Zitten met 2 personen net boven de €100, meestal