Mijn meisje haar laatste dag

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bloementje3

Berichten: 334
Geregistreerd: 01-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 18:44

Diep respect voor jou!
En natuurlijk heel veel sterkte gewenst.

SaBiNa_S

Berichten: 3738
Geregistreerd: 03-12-08

Re: Mijn meisje haar laatste dag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 18:49

Wauw, echt respect! Super knap hoe je het gedaan hebt voor je paard, heel veel sterkte!

Woopy_x_oud

Berichten: 24
Geregistreerd: 24-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 18:52

respect!
Je hebt de juiste beslissing gemaakt :(:) nu hoeft je paar niet meer te lijden...
en wat dapper van je dat je al dat bloed enz zo maar kon aan zien ( denk dat dat mij niet zou lukken)
sterkte!

esmee1233

Berichten: 838
Geregistreerd: 03-09-12
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 18:53

Wauw! Ik heb net je topic doorgelezen en ik heb ontzettend veel respect. Knap dat je dit gedaan hebt. Veel sterkte!

dunja_11

Berichten: 693
Geregistreerd: 08-04-14

Re: Mijn meisje haar laatste dag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 20:02

Ook echt 1 woord, diepe respect.. Wat ontzettend mooi dat je haar tot het einde hebt bijgestaan, je had niks beters kunnen doen dan dit.. Als ik lees wat er allemaal in haar benen aan de hand was..

AS1999
Berichten: 625
Geregistreerd: 25-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 18:39

Ik vind het écht heel erg knap van je!! Diep en diep respect hoor! Je hebt gedaan wat je dacht dat goed was, en nu heb je in ieder geval de zekerheid dat dit het beste was... Je zult haar waarschijnlijk heel erg missen, maar ik vind dat je moet weten dat je een onwijze stoere bent, en dat ik echt respect heb voor je (net als velen)! Succes met het verwerken, you can handle this♡

Sylkai

Berichten: 1098
Geregistreerd: 11-02-14
Woonplaats: Loenhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 08:12

Bedankt voor je verhaal!

Ook ik ben voor het slachten, al ken ik niemand in mijn omgeving die daar achter staat.
Mocht de tijd ooit komen gaan mijn pony's ook naar Jan en dan hoop ik...
dat ik dezelfde kracht als jou zal hebben om mijn paard tot het einde bij de staan!

Jou verhaal sterkt mij nog meer in mijn pro's tegen slachten.

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Re: Mijn meisje haar laatste dag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-14 08:12

Qua bloed valt het op zich mee. Ze bloeden uit in een grote ton dus bij het verwerken is er zo goed als geen bloed te zien. Het uitbloeden heb ik zelf niet gezien, wel bij andere paarden. Is even naar maar is zo over, gaat immers met zo'n kracht dat het binnen een fractie klaar is.

Nogmaals dank aan iedereen voor de toffe reacties :)