Begin Springen

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
crazygirl1

Berichten: 1582
Geregistreerd: 04-12-08
Woonplaats: Hoeilaart (België)

Begin Springen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-09 22:38

Halloo iedereen!


Vandaag heb ik na 3maand terug manegeles gehad:D Ben 3m niet kunnen gaan wegens examens/vakantie etc.(dus geen blessure ofz;)). Donderdagavond heb ik altijd les met 2of3 andere beginners/licht gevorderenden. De les draait volledig rond ontspanning, de hele les is zeer relax:D altijd maar lachen en grapjes maken enz. De lesgeefster roept ook alleen maar van het lachen:D We leren toch bij hoor:D We hebben nu allemaal ongeveer 6m les.

Op einde van els nam lesgeefster ineens 3 balkjes en legden deze op grond. We moesten dus ons eerste parcourtje met balkjes afleggen. Ja wat hebben we gelachen:D Eerst hebben we samen in draf parcourtje afgelegen en erna moest iederen alleen in galop.

1ste ging prima, heeft dan ook zeer sloom en stijf paardje
2de vertrok met Nana (zeer brave engelse volbloed maar vol energie) eertse balke ging, 2de nog net en erna onstuurbaar:D ja Ze is er bijna afgevallen maar net niet, niemand kwam nog bij:p
En dan ik als 3de lesgeefster zegt: "ze gaat straks naar links willen! pas op he!" "ja draf (begin maar)" Oké ik dacht ja draf en erna galop.. ja galop werd onstuurbare-koppige-naar-linksgaande-galop ja ik lag er ook bijna:p Blijkbaar moest ik dus parcour ik draf afleggen:D


We blijven oefenen!!:D:D