Een mega dag!!

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BoGi
Berichten: 311
Geregistreerd: 02-05-09
Woonplaats: Assen

Een mega dag!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-09 11:50

Ok, het is niet het verslag van vandaag de dag.

Het is het verslag van de dag dat vandaag gisteren heet.

Ik was gisteren aan het werk, ik werk met kinderen met ADHD.
Gisteren was echt zo’n dag dat je niet helemaal weet wat je wilt doen met de kinderen.
Voor zwemmen was het te koud, om naar de bioscoop te gaan was het te warm.
Dus ik had besloten om lekker door het bos te gaan lopen van Havelte.
Havelte is een mooie omgeving om kinderen te laten rennen en gek te laten doen. En soms is dat bij “mijn” jongens wel nodig.

Nadat we een tijdje hadden gelopen, kwamen we bij een natuur plasje.. Een plasje waar we normaal altijd met metaaldetector lopen, of met een schepnetje op zoek naar kikkers.

Daar liepen in de verte 2 paardjes door het water.. Lekker in galop..
En vooraan stonden 3 karren met ieder 2 friezen ervoor. En doordat ik die paarden in de verte zie, zeg ik tegen de jongens: “Dat wil ik ook, op het paard door het water!!” Ik doelde op het door het water galopperen, terwijl je er op zit, dat heb ik al meer dan een jaar niet gedaan, door wisselen van stal.

Midden in het water staat een vrouw foto’s te maken van de 2spanners. En ze roept: “Instappen dan, als je dat ook wilt!!” Ik kijk stom verbaast, dit ben ik niet gewend. Dus ik zeg: “Ik bedoelde door het water galopperen!” “Dat snap ik, stap maar in!” En ze stuurt de mensen die op de kar zitten eraf. En de man die aan het mennen was zegt: “Komt u maar!”
Dus de jongens achterop en ik voorop.. Twee friezen, 6 en 11 jaar, moeder en dochter, hebben ons door het water getrokken, door het zand, wij zagen er niet meer uit!
En een lol dat ik had, heerlijk!! Zo diep mogelijk door het water, kar onderwater, broek nat, schoenen nat, alles nat, maar een lol!!
Na het rondje, nog een rondje, de jongste wilde niet nog een keer mee, die stapte af.
Wij zijn nog een rondje gegaan.. Weer door het diepste deel van het water. Weer de kar onder water. Heerlijk!!
Ik kreeg het idee dat de mensen dachten dat wij bang waren om vies te worden, want toen we zo’n lol hadden dat de kar in het water stond, riepen wij het uit. Ik was best netjes gekleed, maar ja, je kent jezelf ook wel als paardengek, pennymeisje, of hoe je het noemen wilt, het maakt niet uit wat je aan hebt, je wordt altijd naar paarden getrokken als je paarden ziet. En dan maakt het ook niet uit hoe je eruit komt te zien als je bij de paarden wegloopt.
Ik heb het als een geweldige ervaring ervaren. En mocht 1 van de mensen hier ook op het forum zitten.. Heel heel heel heel erg bedankt voor deze middag! En ik ben zeer benieuwd naar de foto’s die jullie hebben gemaakt.

Soms is het echt wat iemand nodig heeft! En dat was bij mij echt even het geval. Op mijn blote knieën dank ik jullie uit de grond van mijn hart! Een super spontane actie, die ik niet snel zou vergeten!

xxStitchxx

Berichten: 852
Geregistreerd: 23-03-08
Woonplaats: Groningen

Re: Een mega dag!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 11:56

wat gaaaf!!!!
leuk dat er nog aardige mensen zijn!!

BoGi
Berichten: 311
Geregistreerd: 02-05-09
Woonplaats: Assen

Re: Een mega dag!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-09 11:57

Ja, absoluut.. Gewoon een wildvreemde die langs loopt en haar bek groot heeft (op een leuke manier) en dan mag je opstappen.

Ja, dit was geen koude kak die alle plezier voor zichzelf wilde houden. Die wilde het plezier delen! En dat hebben ze zeker gedaan!

josewoos

Berichten: 4821
Geregistreerd: 30-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 11:58

Dat is nog eens een leuke ervaring! Wat een leuke spontane aktie van die mensen! Helemaal top!

Misslolliex

Berichten: 2111
Geregistreerd: 14-04-09
Woonplaats: Opheusden. & Lienden

Re: Een mega dag!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 17:13

Aardige mensen dan maar ":)


Miss mag je wel vaker mee

BoGi
Berichten: 311
Geregistreerd: 02-05-09
Woonplaats: Assen

Re: Een mega dag!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-09 22:02

Als ik wist wie het waren, dan wilde ik echt wel vaker mee!

Misslolliex

Berichten: 2111
Geregistreerd: 14-04-09
Woonplaats: Opheusden. & Lienden

Re: Een mega dag!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 22:05

Haha,
Had je moeten vragen hahaha

orient11

Berichten: 70
Geregistreerd: 29-03-08
Woonplaats: Malden

Re: Een mega dag!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 21:25

haha wat leuk