Weer lekker stom geweest!

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Juangi

Berichten: 4686
Geregistreerd: 18-09-08
Woonplaats: Bureaustoel

Weer lekker stom geweest!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-09 14:59

Ik heb dus een leasepaardj. Die ik samen met een vriendin huur. We zijn afhankelijk van een bepaalde tijd vanwege vervoer.


Nu ben ik dus gister na het rijden vergeten de peesberschermers af te doen. Ik stapte zonder zadel uit. Gingen naar de schuur en haalde hoofstel eraf, enzo. Daarna ging ik poepruimen en het andere meisje zette haar terug in stal en ging haar nog afdrogen. Toen ik klaar was hadden we nog een paar minuten en ik vroeg aan haar of alles klaar was. Ja zei ze.

Ik dus vandaag bellen en bleek dus dat ze idd niet eraf waren en dat ze gisteravond er nog af waren ggehaal. Ben dus pissig op mij en de andere vz. Dat zij het niet had gezien toen ze 5 minuten in de stal stond.... En dta ik het niet controleerde ;(

MarjonTampon

Berichten: 842
Geregistreerd: 01-10-08
Woonplaats: Lottum

Re: Weer lekker stom geweest!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 15:01

Ach dat heb je soms.
Ik zou er niet te zwaar aan tillen. Er is toch niks gebeurd...

Jasia

Berichten: 6758
Geregistreerd: 29-05-06
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 15:02

Ach ja, fouten maken is menselijk..
De eigenaar heeft het gisteren gezien en ze er dus alsnog afgehaald, geen probleem toch?
Volgende keer let je er beter op :)

Ik had ze vandaag ook bijna omgelaten..
Had haar in de paddock afgezadeld.. Het is dat ik altijd nog even kijk voor ik weg ga anders had ze ze nu nog om :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 15:02

kan gebeuren he. :)

AnnemiekvM

Berichten: 8255
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 15:03

Goed is het niet, maar kan gebeuren. Waarschijnlijk vergeet je het nu nooit meer.

Juangi

Berichten: 4686
Geregistreerd: 18-09-08
Woonplaats: Bureaustoel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-09 15:03

Maar vind het zo ongelooflijk stom! Had natuurlijk veel erger kunnen zijn!

Ponytjee

Berichten: 78
Geregistreerd: 05-08-09
Woonplaats: twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 15:04

achja kan gebeuren is niet super erg...

M_EL_ISSA

Berichten: 2176
Geregistreerd: 26-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 15:05

Het is geen drama, maar gelukkig dat de eigenaar het wel zag :)
Fouten maken is menselijk hoor, een hek open laten staan zou vele malen erger geweest zijn :)

Jasia

Berichten: 6758
Geregistreerd: 29-05-06
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 15:07

M_EL_ISSA schreef:
Het is geen drama, maar gelukkig dat de eigenaar het wel zag :)
Fouten maken is menselijk hoor, een hek open laten staan zou vele malen erger geweest zijn :)


Of de staldeur O:) (ja ja, ik zeg toch dat ik altijd nog even ga kijken, dat is niet voor niks _O- gelukkig is de mijne blond en snapt ze niet dat ze met d'r koppie de deur open kan krijgen :D )

heidiLOVER

Berichten: 9186
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Re: Weer lekker stom geweest!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 16:52

Neem het jezelf niet zo erg kwalijk, volgende keer zal je er waarschijnlijk altijd wel op letten en er is verder niets gebeurd :) een fout maken kan altijd!

Jet

Berichten: 12054
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 22:42

Ik heb dat zelf met mijn eigen paard een keer gehad. De stalhouders zetten haar de volgende ochtend buiten en zagen het toen ze los was. Ze hebben me niet gebeld, terwiijl ze wisten dat ik vrij was. Ik kwam dus de volgende dag rond een uur of vijf 's middags en toen stond ze net op stal en waren ze af. Eerder hadden ze ze niet afgehaald om dat ze dachten dat ze haar niet konden pakken in de wei.
Ze heeft er aan één kant dus aardige littekens van overgehouden, been was door de hitte gaan zwellen en de peesbeschermer hield dat zwellen tegen...
Ik was dus stom, de stalhouders helemaal om ze niet af te doen de volgende dag of mij te waarschuwen, het was ongeveer 30 graden overdag buiten in die tijd...
Jij en je medeverzorger hebben dus geluk gehad dat ze afgedaan zijn 's avonds, als het pas de volgende avond zou zijn gedaan was het anders geweest.
Maar nu vergeet ik het nooit meer en jij dus ook niet, dus we hebben er beide van geleerd.

Juangi

Berichten: 4686
Geregistreerd: 18-09-08
Woonplaats: Bureaustoel

Re: Weer lekker stom geweest!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-09 23:09

Ja inderdaad. Zoiets heeft ze vroeger al een x gehad. Ik doe ze ook liever niet meer om, tenzij we gaan springen. Voor hetzelfde geld ging het wel fout....

Cindy6
Berichten: 527
Geregistreerd: 05-08-09
Woonplaats: Vianen

Re: Weer lekker stom geweest!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 10:21

kan gebeuren ik ben dat ook wel eens vergeten