Ik voel me gebruikt.. zwaar teleurgesteld

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Nancy

Berichten: 14095
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Ik voel me gebruikt.. zwaar teleurgesteld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-09 21:32

Hey!!

Het begon als een super dag!
Het was kei gezellig op het werk en heb lekker wat geshopt, super dus!

Nu heb ik dus een verzorgpaardje die ik verzorg voor iemand die binnenkort op stage gaat..
Ik kom 5/6 dagen in de week,, zij nog 1 (totdat ze weggaat en dan zou ik 7 dagen komen)

Het begon toen ik een sms kreeg van of ik maar heel kort zou rijden, vanwege een paar plekjes op haar rug.. en haar zou wassen

Ik stuurde terug; ja is goed, maar ik weet niet of ik het ga halen vandaag..
Kreeg ik daarna een smsje van haar die naar een vriendin/stalgenoot bedoel was;
'Wat denk je? Nancy weet niet zeker of ze naar stal gaat vandaag. GVD. Kan echt niet van haar op aan!'

Ik stuurde terug; 'ik heb je smsje die naar *** bedoelt was ontvangen.. fijn dat er zo over mij gedacht wordt (....)'

Ik doe zoo veel voor haar,,
Ik ga iedere dag naar haar paard toe om haar aandacht te geven en te verzorgen, omdat zij geen tijd heeft ivm school..
Ik was dekjes uit, omdat ze anders maar in de kast blijven liggen stinken
Ik poets alle spullen van/voor haar, omdat zij daar geen tijd/zin voor heeft
Ik heb dazenspray gekocht, terwijl zij mij belde vanuit de paardenwinkel of ik dazenspray zou halen!! (en het dus makkelijk zelf mee had kunnen nemen! :()
Ik zet de paarden iedere week binnen én buiten
Ik was pony iedere dag vanwege plekjes op haar hoofd/schouders/rug

En zij zegt dat zij niet van mij op aan kan!? >;)
Ik ben zoo boos,, voel me gebruikt..
Ben enorm teleurgesteld en had dit nooit aan zien komen of verwacht van haar.

Ik ga nu ook terug naar school na de vakantie.. en het is net alsof ík niet naar school mag..
Zij gaan binnenkort naar het buitenland voor stage voor school en het lijkt wel alsof zij vindt dat ik voor haar paard moet blijven zorgen..

Ben naar mijn andere paardje gereden en daar heb ik de situatie uitgelegd en ben toen in huilen uitgebarsten..
Het is zoo oneerlijk, ik heb zo veel gedaan voor haar en dan gebeurd er dit,,
Ik ben nota bene gestopt met een andere paardje na ander half jaar waarmee ik zoo gek was, omdat zij mijn hulp harder nodig had!! ;(

Had ik het smsje niet gehad, had ik nooit iets geweten en was ik gewoon doorgegaan,, ben zo blij dat ik erachter ben gekomen..
Ik heb gezegd dat ik er niet meer wil rijden..
Het zou voelen als een verplichting (omdat zij geen tijd heeft, stage heeft) ipv een leuk iets!
Maandag heb ik nog een gesprek om de laatste dingen te zeggen (van beide kanten)..

Ik móest het even kwijt,, ben zo gefrustreerd nu ;(
BAH!
Laatst bijgewerkt door _Nancy op 08-08-09 21:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Suuzert
Berichten: 767
Geregistreerd: 21-04-09

Re: Ik voel me gebruikt.. zwaar teleurgesteld

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 21:34

Ik ken het gevoel, ik heb er toen ook zelf een punt achter gezet. En toen werd ik nog beschuldigd van diefstal ook, terwijl dat haar stalgenoten waren geweest. Heb je haar emailadres? Ik heb toen alles dat jij nu hier neer zet ook naar haar toe gestuurd, alleen dan in een sprekende vorm naar haar toe, en dat luchte enorm op.

BoefJMouse

Berichten: 331
Geregistreerd: 17-04-06
Woonplaats: Houten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 21:35

Hmm vervelend.
Mensen zijn zo makkelijk. Gaan er allemaal maar van uit dat je het maar 'even' doet en zeggen geeneens dankjewel.

Blijf je het paardje nog wel doen?
of ben je er klaar mee nu?

_Nancy

Berichten: 14095
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Re: Ik voel me gebruikt.. zwaar teleurgesteld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-09 21:36

Ik ben er klaar mee,,
Maandag gewassen dekjes terug brengen en mijn spullen mee terug nemen.. ;( ;(

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 21:36

Wat een rotstreek zeg :(:) Zulke dingen komen heel hard aan, maar misschien is het maar beter dat je er nu achter bent gekomen. Wat 'n rotmeid, dat ze je zo gebruikt voor haar paard....... goed van je dat je hebt gezegd dat je niet meer komt rijden. Zo iemand verdiend niet eens een eigen paard.

Sterkte meid, maar misschien is het achteraf beter.

xChantal94

Berichten: 4451
Geregistreerd: 16-03-08
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 21:37

Wat gemeen zeg. Ik zou ook echt reuze boos worden voor al als ze zo achter je rug om doen en je er op zon manier achter moet komen!

M_EL_ISSA

Berichten: 2176
Geregistreerd: 26-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 21:39

Wat een rot streek van haar zeg, zo te merken aan haar smsje is het al een langere tijd aan de gang.. ( Roddelen op stal bv)
Vind het knap van je dat je je spullen pakt :j Meer respect naar jou toe mag zeker :j

IngridB
Berichten: 2376
Geregistreerd: 08-03-09
Woonplaats: Terheijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 21:40

Dat is wel heel erg rot zeg. Je doet alles voor het paard en dus voor haar en dan kom je op zo'n manier erachter hoe er over
jou gedacht wordt.
Zou maar eens even heel goed met haar praten en om uitleg vragen.
Zij gaat op stage en verwacht gewoon van jou dat je 7 dagen per week voor haar paard gaat zorgen. Zou haar echt zeggen dat ze het op deze manier kan bekijken ( dreigen met stoppen) en dan eens zien hoe ze zal reageren.
Ze heeft een hele goede aan jou en ik denk dat ze jou echt niet kwijt wil hoor. Anders had ze allang iemand anders op haar paard laten rijden denk ik. Maar het is wel heel erg banketstaaf dat het op deze maniet gaat hé!
Even duidelijk met haar gaan praten hoor.

Missbambie

Berichten: 1033
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: Wieringerwaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 21:42

Nou, daar ben je lekker mee, idd je doet zoveel voor haar en dan krijg je dit ik denk dat ze haar handen dicht mag knijpen dat je alles voor haar gedaan heb en deed. maar als je er achter komt dat men zo over je denk zou ik er ook gelijk mee stoppen... waarschijnlijk als ze terug kwam van haar stage had ze je waarschijnlijk ook vriendelijk bedankt en netjes gevraagd of je op wil stappen omdat ze het dan wel weer zelf kon doen... dan zul je je nog veel rotter voelen... zo zien je maar dat de waarheid vanzelf boven komt. ik wens je heel veel sterkte en laat je niet gek maken!

_Nancy

Berichten: 14095
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-09 21:43

Ik ga maandag met haar praten..
Ik heb ook het idee dat dit langer aan de gang is..
Daardoor komt het extra hard aan..

Ik doe alles voor een pony die niet eens zelf van mij is en zij doet niks..
Er werd zelfs verwacht dat ik de hoefsmid regelde, omdat ik er zo vaak ben..

mieske

Berichten: 2470
Geregistreerd: 23-06-07
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 21:45

Ik wou dat ik zo'n verzorger kon vinden !
Hopelijk kan je het toch nog voor je gevoel afsluiten en vind je snel een nieuw paardje om je goede zorgen aan te geven :(:)

Missbambie

Berichten: 1033
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: Wieringerwaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 21:46

Hahaha? echt waar moet er wel om lachen... wat een verwaand rot kind zeg.. nou meissie er komt wel iets anders op je pad laat haar lekker stikken.... maak van haar probleem niet jouw probleem hea

ik had zelf zo die vieze sjabrakken ook terug gegeven ik had ze niet eens meer gewassen

denk je goed aan je spullen dat je alles mee neemt wat van jou is

_Nancy

Berichten: 14095
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-09 21:48

Dekjes waren al gewassen ;)
En ik heb al een nieuw paardje (heb er al gereden, maar ben weg gegaan voor dat paardje!!! :( en ze belde me of ik terug wilde komen)
Ben benieuwd hoe het maandag gaat lopen

Sidera

Berichten: 2545
Geregistreerd: 01-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 21:52

sorry iets mislezen


Vervelend voor je! Ik hoop dat je veel plezier nog hebt met dat andere paardje

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Re: Ik voel me gebruikt.. zwaar teleurgesteld

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 22:10

nou fijn dat die andere mensen je terug vragen

RoosG
Berichten: 3655
Geregistreerd: 07-04-06
Woonplaats: Gelderland

Re: Ik voel me gebruikt.. zwaar teleurgesteld

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 22:22

nou, daar ben je dan lekker klaar mee.
Je kan het ook anders zien, zo weet je hoe er over je gedacht word, en ben je er gelijk van af.
Misschien had zij over een paar weken wel heel poedersuiker tegen je gedaan, dan had jij je nog rotter gevoeld.

Sterkte meis, veel plezier met je andere paardje ;)

AlexandraM
Berichten: 4677
Geregistreerd: 08-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 22:24

ik ken het zo ben ik al beschuldigt voor diefstal/haver in voer stoppen van ouder paard en dus als paardenmoordenaar uitgemaakt worden/ dat ik er altijd een zooitje van maak en ik paarden met de zweep zou slaan waardoor haar paard niet meer rijbaar is! zo raakte ik dus 2 x paarden kwijt (is allemaal van de eigenaar van 1 van de leukste paarden ooit!)

erg jammer dat ze me niet gewoon kon zeggen dat ze de relatie tussen hem en mij niet meer aan kon. had ik liever gehad dan zodra ze me ziet me totaal zwart maken.
In mn gezicht is ze poeslief, ben de beste verzorgster dan enc enc..ja jammer he doe je zoveel voor die mensen.

ik heb nu 3 schatten alleen willen ze dr een oude verzorgster die weg is gegaan omdat ze geen tijd meer had (en maar heel ff is geweest) erbij halen die dan met mij moet gaan en alles moet doen wat ik zeg dat ze moet/mag doen...dit wil ik dus niet..dus hoop dat we dr uitkomen en ik ze niet hoef op te zeggen...

jij succes met de paardjes!

Pluttersput

Berichten: 15019
Geregistreerd: 11-09-05

Re: Ik voel me gebruikt.. zwaar teleurgesteld

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 22:29

Goh zeg, altijd lastig zulke dingen.
Mensen vergeten vaak hoeveel tijd en moeite verzorgers in hun paarden/pony's steken. Zo ben ik bij mijn eerste pony's weg gegaan, en toen ik wegging gingen er ineens overal geructen dat ik mijn dieren zou mishandelen, en bij mijn 2e pony's toen ik wegging was het ineens een stank voor dank verhaal. Zij zouden alles gedaan hebben, en ik zou nooit iets uitgevoerd hebben. 3 Paarden precies hetzelfde, ze wist wel al dat ik niet meer ging komen want ik leek niet enthousiast en had toch al geen zin volgens haar.
Naai streken zijn het, mensen moeten iets meer gaan nadenken bij wat ze doen naar hun verzorgers denk ik :)
Het komt goed meis, je hebt er goed aan gedaan om niet meer te gaan. En wat je zegt, liever er nu achter komen dat het zo zit dan nog maanden helpen bij iemand die je toch eigenlijk niet moet :(:)

kim18a

Berichten: 1657
Geregistreerd: 23-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 22:35

Woo
wat een rotstreek!
ik ken dat soort mensen maar altegoed..
ze bevelen iets je doet het voor ze omdat je ze aardig vind
en vervolgends zeggen ze geen dankjewel of belaseren ze je..
veel succes maandag!

Misslolliex

Berichten: 2111
Geregistreerd: 14-04-09
Woonplaats: Opheusden. & Lienden

Re: Ik voel me gebruikt.. zwaar teleurgesteld

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 22:42

Hee.
Zelf heb ik ook zoiets meegemaakt.


DEED ALLS VOOR DER.


sms: Die vrzorger laat ik maar lekker wrken hoor.. En, Dan stuur ik der weg Natash....


Nou lekker dan..

_Bloem_

Berichten: 868
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: In een huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 22:49

Tjee wat erg zeg! Ze zo iemand heeft gevonden die haar paard wil doen!
Hopenlijk komen jullie eruit, maar ik snap het ook heel goed van jou kant als je nu zou willen stoppen met het paardje! Sterkte maandag!

ikduss

Berichten: 87
Geregistreerd: 27-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 10:31

Wat vreselijk!! Ik snap zulke mensen niet hoor! Wat had ik al te graag zo'n verzorger voor mijn paardje! Helaas woon je nogal verweg maar anders was je maar langs gekomen hoor! Ik vind dit echt NIET kunnen.
Ik heb naast mn eigen paardje nog een paardje die ik verzorg op diezelfde stal als waar ik zelf sta. De eigenaar van dat beestje komt noooooit. Iedereen op stal vraagt waarom ik er niet gewoon mee ga stoppen, dan zoekt ze het zelf maar uit. Maar ik vind het gewoon zielig om dat beestje in z'n stal te laten staan want ze worden niet buiten gezet. Toen ik op vakantie was, is ze geen een keer geweest. Hij had dus 3 weken stil gestaan.(terwijl ze zei dat ze hem had gereden en het super goed ging! :( ) Toen hoorde ik gelukkig van mensen bij mij op stal dat ze hem buiten hadden gezet en weer binnen gehaalt omdat ie stond te verdampen in die hitte op stal in de stront... Toen ik weer terug was begon ie helemaal te hinniken en leek zo blij toen ik weer aan het rijden was. Daarom wil ik er niet mee stoppen. Ik heb het gevoel dat ik hem dan in de steek laat. Want ze komt ECHT niet. Maar gelukkig staat de hele stal daar achter mij en helpen ze me allemaal een beetje.
Nu is dat bij jou een ander verhaal. 'jou' eigenaar zal waarschijnlijk gewoon weer een nieuwe verzorgster vinden.
Als ik jou was zou ik haar gewoon goed laten weten wat jij hiervan vind! En neem ALLES mee wat van jou was in die kast. Vliegenspray zoals je al zei, cap en alles wat JIJ voor hem gekocht hebt.
Ik hoop heel erg voor je dat het goed gaat komen! Gelukkig heb je alweer een nieuw, leuk paardje :D
Succes! en laat je weten hoe het afloopt ?

Eejj

Berichten: 3733
Geregistreerd: 18-12-05

Re: Ik voel me gebruikt.. zwaar teleurgesteld

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 10:38

Nou gelukkig ben je er nu achter gekomen..
Heeel goed dat je met de pony stopt. Wat een figuur zeg die eigenaar :n

Hopelijk kun je je hart luchten maandag en vind je een leuke nieuwe pony :)

Wendel

Berichten: 2850
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: buitenpost *friesland*

Re: Ik voel me gebruikt.. zwaar teleurgesteld

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 10:42

Meid meid.... wat een ontzettende nare situatie voor je. Maar bedenk wel hou de eer aan je zelf. Op dit moment is het verschrikkelijk moeilijk, maar lucht je hart maandag en loop met opgeheven hoofd weg.
Deze meid heeft gewoon weg geen respect voor je.
Ondanks dat je het een super paardje vondt er zijn genoeg paarden die eventueel een verzorgster zoeken.

Het kan anders echt waar. Ik koop bijvoorbeeld ook van alles voor het paard en er word mij gezegt dat ze het verschrikkelijk waarderen. Dus het kan wel hoor.
Deze meid verdient het niet om geholpen te worden door jou.
Dus zoals ik al zei hou de eer aan jezelf.

Een tip ga maandag niet met modder gooien. Vertel wat je dwars zit en ga daar weg. Jij hebt niet verkeerds gedaan

Like_peres

Berichten: 2726
Geregistreerd: 17-09-06
Woonplaats: Wateringen

Re: Ik voel me gebruikt.. zwaar teleurgesteld

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 10:55

Jeetje wat een rotstreek. :oo
Je maakt een goede keuze om weg te gaan, als je zoveel doet en het wordt niet gewaardeerd. :n
Ikzelf doe ook veel, maar het wordt echt wel gewaardeerd. :)