Wormenkuren, wat een gezeik zeg...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
GamblersCup
Berichten: 13427
Geregistreerd: 11-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 00:53

Zeg mutsje, als jij moeilijk gaat lopen doen om een luttele 11 eurootjes, "uit principe", vind ik dat belachelijk ja. Je weet dat paarden hebben een dure hobby is.
En snotneuzen als jij mogen woorden als "meisje" bewaren voor meisjes van hun eigen leeftijd. ;)

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-09 09:55

GamblersCup schreef:
Zeg mutsje, als jij moeilijk gaat lopen doen om een luttele 11 eurootjes, "uit principe", vind ik dat belachelijk ja. Je weet dat paarden hebben een dure hobby is.
En snotneuzen als jij mogen woorden als "meisje" bewaren voor meisjes van hun eigen leeftijd. ;)


Ik heb geen idee wie je wel niet denkt wie je bent, maar uit je opmerkingen heb ik het idee dat je jezelf wel heel wat vind. Ik bent tenminste volwassen genoeg om niet te gaan schelden met Mutsje en snotneus :Y)

Ben niet onder de indruk. Je mag denken wat je wil, deze reacties zeggen meer over jou dan over mij ;)

Ik weet dat ik alles voor mijn pony zou doen wat nodig is. Een lichte worm infectie is niet levensbedreigend en ik heb gewoon tijdig actie ondernomen.
Mijn vriend was toch in de buurt om de spuiten op te halen, het had toch niet eerder gekund want ik kreeg vrijdagmiddag het bericht en de DA was dicht gedurende het weekend.

Dus je kan gaan lopen blaten, maar als je meteen je eigen conclusie wil trekken dat is jouw goed recht, zoals ik al zei het zegt meer over jou dan over mij.

Duhelo

Berichten: 28554
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 10:59

GamblersCup schreef:
Zeg mutsje, als jij moeilijk gaat lopen doen om een luttele 11 eurootjes, "uit principe", vind ik dat belachelijk ja. Je weet dat paarden hebben een dure hobby is.
En snotneuzen als jij mogen woorden als "meisje" bewaren voor meisjes van hun eigen leeftijd. ;)

ze is maar 4 jaar jonger dan jij :+

Ik ben blij dat wij in belgie dit beleid nog niet hebben, kunnen de kuren gewoon afhalen zonder voorschrift.
het is idd van het zotte dat ze 11 euro extra aanrekenen voor een papiertje uit te schrijven ...

Alisha_Auke
Berichten: 5
Geregistreerd: 14-08-09
Woonplaats: rijnsburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 16:14

ik bestel ze zelf altijd bij agradi.nl
het is erg makkelijk.
en je hoefd het recept niet te betalen.

Cookies
Berichten: 6574
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Re: Wormenkuren, wat een gezeik zeg...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 16:24

Je hoeft toch niet 11 euro te betalen voor een receptje?? Belachelijk, dat zou ik dus ook nooit doen. Ik heb nog nooit hoeven te betalen voor het uitschrijven van een recept.