heeerlijk gevoel!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_KellyAV

Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

heeerlijk gevoel!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-09 01:09

heeeeey!

ik ging vandaag samen met een vriendin rijden. ik ging al even eerder heen. dus ik mijn paard halen. staat mevrouw echt helemaal achter in het land. moest en een pokke end lopen maarjaa. dus ik was zo over de helft en ik roep: AAAAAASHLIN en kreeg geen reactie. dus ik roep nog een x : AAAAAASHLIN. en ze schrikt op en draait zich om en komt in rengalop naar me toe met alle andere paarden der achter aan. dat was zo leuk om te zien ik dacht echt: WOW! dus ik had der halster omgedaan en ik ging lopen en ze loopt meestal wel gewoon achter me aan, maar soms gaat ze vervelend doen. de heletijd voor me uitlopen enzo wat ze niet mag en wat ik dan ook afstraf. maar ze liep mooi achter me met der hoofd laag en oortjes naar voren.

toen ik der eindelijk uit het land had na die hele wereldreis :+ kwam mijn vriendin aan. dus zij ging der pony halen en ik begon met poetsen. ik denk dat ik wel iets van 5 min. op 1 plek heb staan rossen omdat mevrouw ik de koeienpoep was gaan rollen (heeel leuk).
dus mijn vriendin kwam terug en haar pony had ook lekker liggen rollen maar bij haar zat het op der hoofd :D .
dus na een lange tijd uitgebreid gepoetst te hebben begonnen we met opzadelen. dus zadel en alles der op.
OP STAPPEN EN RIJDEN MAAR!

omdat het best wel warm was heb ik maar een gewone jogging/driekwarts broek aangedaan. en we gingen heerlijk s'avonds rijden. dus ik was opgestapt en die van mij begon een beetje druk te doen en te lopen. dat doet ze altijd want dan heeft ze er gewoon zin in. ik had een eerder topic over dat ze altijd steigerde. nou dat kwam in deze buitenrit niet aan te pas (of hoe je dat ook zegt). dus we waren heerlijk aan het rijden. komen er zo 2 meisjes aangefietst en zeggen: lekkere ijsjes hoor onderweg. dus ik had zo iets waar slaat dat nou weer op. en ik mocht haar al niet echt. ik dacht zo van ik heb het niet warm en heb thuis ook een vriezer vol ijsjes. maar toen we later op die weg reden zagen we ijsjes op de weg liggen ;) dus daar hadden ze het over. we hadden besloten om naar het strand te gaan. daar waren we eerder die week al geweest maar toen werden we wegfgestuurd door een man omdat we daar niet mochten rijden. terwijl er niemand was. dus vandaag gingen we naar het strand en gelukkig was die man er niet en er lagen maar een paar mensen op het strand en die vonden het goed dat we daar reden. dus wij een paar rondjes gedraaft en toen proberen of ze het water in wilden. en nee hoor ze ging er echt niet in. dus ik afgestapt en een beetje gaan lopen omdat ze ook wel erg druk was. en toen wou ze het water ook niet in. de pony van mijn vriendin zou ff gaan drinken maar er was blauw alg.
dus ik was later weer opgestapt en we hadden nog wat gegalopppeerd. en toen zijn we terug gegaan en lekker uitgestapt.

daarna afgezadelt. had haar gewoon voor de zadelkamer geparkeert en daar zadel en martingaal afgedaan, en bij de poetsplek der hoofdstel. ze was echt heel braaf. daarna nog wat eten gegeven en lekker op het land gezet.
ik had echt lekker gereden.

sorry voor het lange verhaal maar moest het gewoon kwijt :+

mikey11
Berichten: 10
Geregistreerd: 07-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 01:23

ik snap wat je bedoeld het is eigenlijkj voor mensen met een paard een beetje ene noormaal verhaal maar het kan soms een geweldig gevoel geven

_KellyAV

Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-09 01:29

mikey11 schreef:
ik snap wat je bedoeld het is eigenlijkj voor mensen met een paard een beetje ene noormaal verhaal maar het kan soms een geweldig gevoel geven


jaa indd. normaal is het ook normaal voor mij maar nu was het heel speciaal en ik weet niet waarom :D

mikey11
Berichten: 10
Geregistreerd: 07-08-09

Re: heeerlijk gevoel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 12:15

kelly

mijn zus heeft wel een dresuur zadel en ze rijdt niet meer mischien dat ze hem verkoopt ik zal het even aan dr vragen :P

Pollewoppy

Berichten: 7942
Geregistreerd: 07-08-05

Re: heeerlijk gevoel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 12:19

Leuke ervaring.
Leuk he dat je van iets relatief simpels zo happy kan worden.

_KellyAV

Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-09 12:50

Pollewoppy schreef:
Leuke ervaring.
Leuk he dat je van iets relatief simpels zo happy kan worden.


jaa indd!

_KellyAV

Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-09 12:51

mikey11 schreef:
kelly

mijn zus heeft wel een dresuur zadel en ze rijdt niet meer mischien dat ze hem verkoopt ik zal het even aan dr vragen :P


okeee pb me maar als ze het wil.
ik heb al wel meerdere zadels gezien