vreemd verhaal...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IngridB
Berichten: 2376
Geregistreerd: 08-03-09
Woonplaats: Terheijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 20:43

klomp schreef:
Ach sommige mannen heb ik weleens zien kwijlen bij één of andere sportwagen..die moeten ze altijd even aaien..want "ze" is zo mooi! :D :+ :')

mannen!!!! :D :D :D

Yeyo

Berichten: 1096
Geregistreerd: 14-06-09
Woonplaats: Haarlem

Re: vreemd verhaal...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 22:25

nou euh.....als ik een hele dikke vette auto zie, dan aai ik m ook ff :+

klomp

Berichten: 4998
Geregistreerd: 25-05-04
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 22:48

:') _O-

superwoman

Berichten: 18768
Geregistreerd: 04-11-04
Woonplaats: zuidholland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 00:09

Aai je ook mooie mannen? :+

klomp

Berichten: 4998
Geregistreerd: 25-05-04
Woonplaats: Gouda

Re: vreemd verhaal...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 00:10

Whaha! :')

MissEss
Berichten: 63
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 20:45

Ik vind dat als je langs een wei loopt en het paard naar je toe komt gedraafd, dat je hem best even mag aaien. Als iemand dat bij mijn paard doet vind ik dat niet erg, zolang die gene er maar niet zonder mijn toestemming bij in de wei gaat, of rare dingen doet. Zolang iemand gewoon eventjes aait en dan weer verder loopt, vind ik heel normaal, en dat moet ook kunnen!!

De rest van het verhaal met de man: miss spoort ie gewoon niet helemaal ofzoo??

Kus(L)

IngridB
Berichten: 2376
Geregistreerd: 08-03-09
Woonplaats: Terheijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 21:33

MissEss schreef:
Ik vind dat als je langs een wei loopt en het paard naar je toe komt gedraafd, dat je hem best even mag aaien. Als iemand dat bij mijn paard doet vind ik dat niet erg, zolang die gene er maar niet zonder mijn toestemming bij in de wei gaat, of rare dingen doet. Zolang iemand gewoon eventjes aait en dan weer verder loopt, vind ik heel normaal, en dat moet ook kunnen!!

De rest van het verhaal met de man: miss spoort ie gewoon niet helemaal ofzoo??

Kus(L)


helemaal gelijk ;)

klomp

Berichten: 4998
Geregistreerd: 25-05-04
Woonplaats: Gouda

Re: vreemd verhaal...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 22:01

Tja, als ik geen rotte ervaringen had gehad, had ik het zomaar met jullie eens geweest :D

IngridB
Berichten: 2376
Geregistreerd: 08-03-09
Woonplaats: Terheijden

Re: vreemd verhaal...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 22:19

Ik kan aan de ene kant best begrijpen dat mensen het vervelend vinden als hun paard een aai over de bol krijgt als ze ies naars hebben meegemaakt hiermee.
Ik ga NOOIT een wei in.
Ik hang NOOIT over de omheining
Ik geef de paarden NOOIT te eten

alleen een onschuldige aai over de bol. Maar er zijn inderdaad mensen die GEEN onschuldige dingen van plan zijn en vervelend doen tegen de paarden.
Dus ik snap het aan de ene kant wel, maar aan de andere kant is het zo onschuldig die ene aai.

klomp

Berichten: 4998
Geregistreerd: 25-05-04
Woonplaats: Gouda

Re: vreemd verhaal...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 22:41

Het zijn er gelukkig maar enkele die je paard een stomp zullen verkopen, maar ik heb er nu al 4 meegemaakt in vrij korte tijd dus ik ben een beetje..euh..op mijn hoede zeg maar :D
De meeste bedoelen het heus wel goed, als ik buitenrijd en iemand wil aaien, mag dat altijd!

superwoman

Berichten: 18768
Geregistreerd: 04-11-04
Woonplaats: zuidholland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 11:21

IngridB schreef:
Dus ik snap het aan de ene kant wel, maar aan de andere kant is het zo onschuldig die ene aai.


Helaas kan je het niet zien aan iemands buitenkant.
Dus ik wil gewoon niet dat iemand (onbekende) dat doet wanneer ik er niet bij ben.
Wanneer ik er wel bij ben, dan heb ik er geen problemen mee (mits ze niet de oren van m'n kop banketstaaf of met de lip van mijn paard gaan "spelen" :+ _ )

Diablo

Berichten: 9826
Geregistreerd: 20-03-05
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 11:24

superwoman schreef:
Dus ik wil gewoon niet dat iemand (onbekende) dat doet wanneer ik er niet bij ben.


Maar ja, als je er niet bij bent, kun je het ook niet zien, dus onbekenden kunnen je paard tóch aaien....

Overigens, mijn paarden mogen best geaaid door anderen geaaid worden, maar mijn man dan weer niet :D .

Nessah

Berichten: 8954
Geregistreerd: 05-02-06
Woonplaats: Roosendaal

Re: vreemd verhaal...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 20:59

Ach, laatst nog een stel oude mensen die de paarden aaiden die naar hun toe kwamen lopen.. Is toch alleen maar leuk? Zolang ze niet in het land gaan en geen eten geven wat is dan het probleem?

Mijn paarden mag iedereen aaien hoor, veel plezier.. vinden ze alleen maar leuk :)

eppie38

Berichten: 1220
Geregistreerd: 17-04-09
Woonplaats: aarde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 21:02

Ik vraag me toch echt af waar die wildernis is?
Trek het je niet aan meid, gewoon steekje los.
Ik snap best dat meiden hier zoiets hebben van moet je maar niet aaien want tegenwoordig krijg je eerder rottigheid naar je toe ipv appels en aaitjes over de neus.
Neemt niet weg dat mijn knollies altijd superblij zijn met aaitjes over de neus, hoe meer aandacht hoe beter.
Meschien heeft deze man ook rot ervaringen gehad met langskomers toch?
Ik stopte vroeger ook bij alles wat op paard leek echt en heb wel eens meegemaakt dat baas de stal uitrende en zei nu oprotten anders verkoop ik je als blanke slavin.
Ik kon er wel om lachen alleen mijn pa niet zo en is verhaal gaan halen, ahum beetje uit de hand gelopen dat snap je. Maar daarna konden we lekker ongestoord de pony's aaien.

superwoman

Berichten: 18768
Geregistreerd: 04-11-04
Woonplaats: zuidholland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 09:27

Diablo schreef:
superwoman schreef:
Dus ik wil gewoon niet dat iemand (onbekende) dat doet wanneer ik er niet bij ben.


Maar ja, als je er niet bij bent, kun je het ook niet zien, dus onbekenden kunnen je paard tóch aaien....

Overigens, mijn paarden mogen best geaaid door anderen geaaid worden, maar mijn man dan weer niet :D .


Nee, staan thuis :D

je man niet? :+

klomp

Berichten: 4998
Geregistreerd: 25-05-04
Woonplaats: Gouda

Re: vreemd verhaal...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 09:50

Misschien vind je man het wel heel erg leuk Diablo een aai over zijn bol :D Hopelijk voeren ze hem alleen geen beschimmelde korstjes brood :+