Nationale keuring in Hengelo - Seline

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Nationale keuring in Hengelo - Seline

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 11:58

[paard] stond vandaag bij de familie Benschop in het middelpunt van de belangstelling, helaas daarom ook geen foto's van andere Groningers gemaakt.

[paard] vond het allemaal wel prima, duidelijk te merken in haar gedrag dat ze drachtig is en een groot verschil met hoe ze vorig jaar in Hengelo was.
Scheeuwde ze vorig jaar het hele terein bij elkaar (3 jarige zoonlief stond op de vrachtauto) nu was ze de rust zelve en sloeg ze alle comotie op het keuringsterrein rustig gade.

Afbeelding
Even rondstappen tot dat ze de ring in mocht.

Afbeelding
Tonen van de draf in de ring.

Afbeelding
Hoe zo Gelderse invloed ;) nadat knietje slaat ze hem wel mooi naar voren :angel:

Afbeelding
Opstellen 1a Ramona V. Brandt wordt Model? , 1b Naomi V. Bascal wordt ster en 1c [paard] is Ster en blijft Ster ;) .

Afbeelding
Heb ik het goed gedaan????

Afbeelding
Inrijden voor de zadel rubriek.

Afbeelding
Draven op de linkerhand.

Afbeelding
Stappen op rechterhand.
Inmiddels was [paard] lekker op gewarmt na drie kwatier inrijden, dit lijkt lang maar [paard] heeft dit gewoon echt nodig.
Op naar de hoofdring maar daar aangekomen moesten we een kwatier wachten (in eerste instantie).
Ik naar Hinke en die zei me dat het wat uitliep en dat de fokmerries in tuig TP hadden geruild met bestgaand aangespannen GP.
Okay dat is niet zo'n probleem maar vervolgens toen we naar de ingang wilden op het moment dat de fokmerries TP de baan verlieten gingen de Geldersen in de baan :eh:
De gemoederen liepen al wat op en Miranda zag het eigenlijk al niet meer zitten.
Niet alleen Miranda maar ook haar collega's vonden het nu wel lang genoeg duren.

Afbeelding
Uit eindelijk zat Miranda al bijna 2 uur op [paard] en beide hadden de energie wel op.
Gelukkig staat [paard] voor de huifkar dus die is wel wat gewend maar dan wel op haar manier :D .

Afbeelding
Afbeelding
Tijdens de zadelrubriek vond [paard] het allemaal wel best, deed haar ding maar de nageefelijkheid was inmiddels ver te zoeken.
Ze had er wel plezier want ze had de oortjes mooi naar voren en stak vrolijk haar neus de lucht in La la la la la la la la la la la

Afbeelding
Opstellen.

Afbeelding
Miranda en [paard] werden uiteindelijk 6e, geheel terrecht natuurlijk.
Ondanks dat Miranda en [paard] laatste werden in de zadelrubriek hebben ze wel hun doel bereikt.
Het doel was namelijk elkaar leren kennen op vreemd terrein met veel muziek etc.
Zij weten nu wat ze aan elkaar hebben en oefenen samen gewoon verder.

Afbeelding
Ere ronde..... check [paard] :D

Afbeelding
Mooi en trots paard.

Cheytjuh

Berichten: 4034
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Rijssen

Re: Nationale keuring in Hengelo - Seline

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 12:23

Ik vindt dat ze het super gedaan heeft :D Je mag trots zijn op zowel je mooie paard als je geduldige bijrijdster :)..

Zo lang wachten en het toch maar doen ! Superleuk dat ik haar nu ook in het echt gezien heb ;)

lisje90

Berichten: 549
Geregistreerd: 18-10-07
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 13:00

Jammer van het wachten , maar zo te zien kunnen jullie inderdaad dik tevreden zijn :)

linky

Berichten: 3625
Geregistreerd: 29-08-05
Woonplaats: Grun'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 18:04

Wat is het toch een schitterend paard Ilegra........................ jammer van het (te) lange wachten op de zadelrubriek.