Mijn kleine vriend...

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SaBiNa_S

Berichten: 3738
Geregistreerd: 03-12-08

Mijn kleine vriend...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-09 18:51

Ik verzorgde een super lieve shetlander ruin :Blacky *D
Hij was zoo super braaf! en hij was echt mijn kleine vriend! :+:
Ik wist dat hij verkocht zou worden, eigenlijk pas aan het einde van het jaar.. sowieso na de zomervakantie..
Maar een week voor de vakantie kreeg ik te horen dat hij weg was..
Naar Pothoven! ;( :( Hij haat het om elke dag gereden te worden, hij haat het om zoo vaak in de stal te staan.. Hij wordt door allemaal verschillende kinderen gereden.
En ik had laatst me spullen op gehaald waar hij stond, en de eigenaar een bedankje gebracht dat ik m mocht verzorgen ze was niet thuis en had t aan dr zoon afgegeven... Later belde ze en ze vond t super aardig!! Maar e zei dat hij het helemaal niet leuk vond en heeel vervelend was.. het was gewoon Blacky niet meer zei ze ;( :n Ik vond het al vreselijk K dat hij weg ging ;( Maar dat hij het ook helemaal niet naar zijn zin heeft wat ik me kan voorstellen vond ik echt niet leuk ;( ! Ik mag m gelukkig weer opzoeken zodra er weer lessen zijn ga ik met de oude eigenaar mee... *D Ik mis m zo...

Ik weet niet hoe ik t hier moet uplouden dus.. http://sabina-nina.hyves.nl/album/35326 ... 69/0/1xrR/

http://blacky-lieve-shet.hyves.nl/ Dit is zijn hyves.. door mij opgericht...

Black, ik vergeet je nooit weer!

SaBiNa_S

Berichten: 3738
Geregistreerd: 03-12-08

Re: Mijn kleine vriend...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-09 09:22

Al zoveel bezoekers geen berricht:(

friesiszwart

Berichten: 10172
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: pendelend tussen GLD, Overijssel en ZH

Re: Mijn kleine vriend...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 16:10

Dit is echt balen zeg vooral het aangeven dat hij het nu niet naar zijn zin zou hebben lijkt mij pijnlijk om te horen.
Wie weet na een korte gewenning is hij helemaal gesetteld en zie je een blij paard. Sterkte met het gemis.

xChantal94

Berichten: 4451
Geregistreerd: 16-03-08
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 18:51

Het is niet als je verzorgpony word verkocht, en als hij het dan ook niet naar zijn zin heeft dan doet het al helemaal zeer !

Gelukkig mag je hem nog wel opzoeken !

heidiLOVER

Berichten: 9186
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Re: Mijn kleine vriend...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 20:04

he wat vervelend dat hij het daar niet naar zijn zin heeft.. Dat maakt het natuurlijk allemaal nog moeilijker.

SaBiNa_S

Berichten: 3738
Geregistreerd: 03-12-08

Re: Mijn kleine vriend...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-09 20:36

Ja:( Ik hoop eigenlijk voor hem dat hij verkocht wordt aan een leuk gezinnetje.. als hij zo vervelend is daarzo.