Mijn eerste Penny ! ontmoeting

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Es_ther

Berichten: 18724
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 18:02

Omg, wat een verhaal :+

BugsFunny

Berichten: 1937
Geregistreerd: 17-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 23:00

Wat een verhalen...

Ook ik heb een ervaring met een penny meisje, wel heel apart eigenlijk want deze jongedame heeft gewoon haar eigen fjordje maar goed..
Ik stond net nieuw op stal met mijn nieuwe paardje.
Had al een paar x gereden met haar samen in de bak, zei wel dat ze mijn paard erg leuk vond.
Mijn paard is niet de makkelijkste en moet gewoon nog heel erg veel leren en ze zei dat ze dat wel kon zien en dat dat met haar fjord ook zo was geweest..
Nou toen voor het eerst naar buiten samen met haar.. mijn paard was nog erg fris dus wou nog even door rijden in de bak.
Zegt ze in 1x zo nu mag ik wel even op de jouwe rijden.
Ik kijk haar aan en zeg ehhm nee rij liever zelf op haar.
Zegt ze doodleuk, nou ik wilde haar wel even aanpakken zodat ze wat beter gaat lopen... :o

Konstantine
Berichten: 10902
Geregistreerd: 19-04-09

Re: Mijn eerste Penny ! ontmoeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 23:32

Er rijdt wel eens een stelletje meisjes van 10 op mijn verzorgpony, die poetsen tot de pony helemaaaaal schoon is. Het is een Fjord die niet altijd even schoon de wei uit komt :P

Als ze de borstels en het zadel nou ook eens netjes achter zouden laten en de stal uit zouden mesten, zou ik ze misschien nog wel leuk vinden...

WhySoWhite
Berichten: 3461
Geregistreerd: 09-11-08
Woonplaats: Naast de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 23:55

egt zulke kindern heb ik zo een hekel aan,vorig jaar had ik 2 paarden een was er kreupel dus moest daar mee gaan lopen een kind loop constand achter me aan en maar vragen pffff.. zucht
ik dat been afgespoten paard op stal gezet word ik 10 min later gebeld door de staleigenaar waarom ik dar kind toestemming had geven met ulske te lopen. toen viel me bek even open. stel dat ze me andere paard had gepakt dat had echt niet goed gegaan dan had ze zich voortaan wel 6x bedacht voor ze een paard pakte }>

Konstantine
Berichten: 10902
Geregistreerd: 19-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 08:36

Haha, ergens gun ik die penny's het altijd wel dat ze een keer een paard pakken wat het er niet mee eens is... }>
Maar ja, dan krijg je weer ouders op je dak enzo...

Anoniem

Re: Mijn eerste Penny ! ontmoeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 09:13

ik jaag ze regelmatig weg :)
staan ze met zn 10e voor een stal van een pension klant te zeggen hoe mooi ie wel niet is
gelukkig is het paard waar ze dit meestal doen nogal nuchter, maar toch...
of ze gaan gillend door de stalle rennen...

Konstantine
Berichten: 10902
Geregistreerd: 19-04-09

Re: Mijn eerste Penny ! ontmoeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 09:35

Ik betrapte mezelf er van de week op dat ik stond te kwijlen bij één van de pensionpaarden, maar die stond als enige op stal heel erg om aandacht te vragen. Als het paard er duidelijk niet van gediend is ga ik niet bij zijn deur staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 09:38

melsh schreef:
Ik betrapte mezelf er van de week op dat ik stond te kwijlen bij één van de pensionpaarden, maar die stond als enige op stal heel erg om aandacht te vragen. Als het paard er duidelijk niet van gediend is ga ik niet bij zijn deur staan.


ik sta ook regelmatig voor een stal van een paard, maar niet mt zn 10e roepend van 'WAT IS IE MOOOOOOI' en maar zwaaien met mn armen

Bellissima_

Berichten: 1643
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: N-B

Re: Mijn eerste Penny ! ontmoeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 11:46

Idd, ik sta ook wel eens te kwijlen voor een stal omdat ie knap is. Maar om nou keihard te roepen/gillen/rennen en zwaaien.. :=

Silence

Berichten: 25599
Geregistreerd: 04-03-06
Woonplaats: Ikke in Maarheeze, Silence en Jimmy in Gastel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 12:01

Wat ben ik dan toch weer blij dat Silence op een pensionstal staat waar geen kinderen rondlopen :+

Konstantine
Berichten: 10902
Geregistreerd: 19-04-09

Re: Mijn eerste Penny ! ontmoeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 15:13

Haha, wees maar blij ja Silence!

En nee, gillend en zwaaiend loop ik niet door de stallen.
En ik geef ook niet zomaar een paard dat op de poetsplaats staat een "klopje" op zijn kont waarvan hij de lucht in schiet...
(Net weer gezien op stal.)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 15:15

melsh schreef:
En ik geef ook niet zomaar een paard dat op de poetsplaats staat een "klopje" op zijn kont waarvan hij de lucht in schiet...


slechte eigenschap van mij maar ik doe dat ook :o
kheb eigenlijk mezelf aangeleerd altijd me arm op een paard zn kont te leggen als ik voorbij loop ;)

_Evelien

Berichten: 6281
Geregistreerd: 21-09-05
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 15:20

Hahahahaha omg wat een verhaal serieus.. :') Echt hè... _O-

00peetje00
Berichten: 2326
Geregistreerd: 22-09-08
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 21:09

Silence schreef:
Wat ben ik dan toch weer blij dat Silence op een pensionstal staat waar geen kinderen rondlopen :+

hier nog 1!! :D bij ons op stal lopen ook geen kinderen. heerlijk!