met 23 paarden en 30 pony's op een schip naar syrie..

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
EeCee

Berichten: 1946
Geregistreerd: 23-03-05
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 09:44

Balen,balen,balen... Helaas heb je nog altijd te maken met andere culturen. Dat maakt de wereld kleurrijk maar het helpt niet echt als je je voorbereidt op een lange, stoere reis en je bent toevallig als vrouw geboren...

Jou kennende (van het vorige topic) komt er vast weer wat anders aan ;) :D

Waves
Berichten: 3871
Geregistreerd: 01-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 10:22

Wat jammer! Wilde net het topic gaan volgen. Hoe kom je aan dit soort werk joh! Echt gaaf!

Ik zou het toch best eng vinden als enige vrouw aan boord met allemaal mannen. En met 53 paarden trouwens ook :')

Tineke90

Berichten: 3489
Geregistreerd: 20-02-09
Woonplaats: Deventer (Overijssel)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 19:59

wat een reis! Echt apart werk ja, en ook wel eng, je ziet mij dit niet gauw doen hahahaha

Jammer dat het niet door kan gaan ja
Laatst bijgewerkt door Tineke90 op 01-09-09 20:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Lynn_Nikita

Berichten: 25566
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: met 23 paarden en 30 pony's op een schip naar syrie..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 20:07

he jammer dat het niet doorgaat
vooral als je het pas zo laat doorgegeven krijgt

steinstein

Berichten: 4085
Geregistreerd: 14-08-04
Woonplaats: In een zeer bosrijke omgeving in Brabant

Re: met 23 paarden en 30 pony's op een schip naar syrie..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:19

Lees net dat het niet doorgaat. Jammer. Had weer graag foto`s gezien.

eppie38

Berichten: 1220
Geregistreerd: 17-04-09
Woonplaats: aarde

Re: met 23 paarden en 30 pony's op een schip naar syrie..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 16:32

Jammer dat het niet doorgaat, zat me echt op het verslag te verheugen, tjee leuk leven heb jij hoor, spannend allemaal.

Olga88

Berichten: 4948
Geregistreerd: 19-01-04

Re: met 23 paarden en 30 pony's op een schip naar syrie..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 02:10

Balen zeg!
Heb je topic toen ook gevolgd, en als het goed is ga ik die paarden volgende week eens bewonderen hier in Suriname ;)! Ben benieuwd hoe ze er uit zien etc, ben sowieso benieuwd hoe het paardrijden er hier aan toe gaat :D.

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 17:18

He wat balen voor je! Stomme kapitein! :(

knooopje

Berichten: 3619
Geregistreerd: 22-10-06
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-09 19:03

Olga88 schreef:
Balen zeg!
Heb je topic toen ook gevolgd, en als het goed is ga ik die paarden volgende week eens bewonderen hier in Suriname ;)! Ben benieuwd hoe ze er uit zien etc, ben sowieso benieuwd hoe het paardrijden er hier aan toe gaat :D.


ow gaaf! kun je foto,s voor mij maken van de nederlandse paarden in totaal 10 merrie,s
zeg maar niet dat je van mij die foto's moet maken de manege die ze gekocht heeft(de eigenaar)is een beetje een vreemde vogel,
er is al eerder iemand wezen kijken en die vroeg naar de nederlandse paarden,en toen werd er raar op gereageert,ik hoorde ook dat de paarden er niet meer zo goed uit zagen.....
ik zal even een kleine beschrijvind van de paarden doen.
1 vos merrie.
2 schimmels waarvan 1 toen donkere schimmel.
1 grote donker bruine en nog een donkerbruine maar die is wat kleiner,de rest waren ook bruin waarvan 2 met een bles,de rest had kolletjes en snepjes haha ja moeilijk te beschrijven!

Olga88

Berichten: 4948
Geregistreerd: 19-01-04

Re: met 23 paarden en 30 pony's op een schip naar syrie..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 19:19

Ja, zal ik zeker doen hoor!!
Ik moet nog even kijken wanneer ik er heen ga, misschien van het weekend :).
Ik rijd nu op Stal Norbert, misschien ken je dat wel? En daar zien de paarden d'r wel echt prima uit in ieder geval. Dus ik ben benieuwd naar de andere stal.. Geloof dat daar binnenkort ook een springwedstrijd is.

foxy80

Berichten: 7963
Geregistreerd: 09-07-06
Woonplaats: het vrije waasland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 15:07

knooopje schreef:
nou inderdaad wat een domper!!!
ik baal echt mega had er helemaal naar uitgekeken!
en dat vlak voor je vertrekt!
ik vind het ook discriminatie,maar ja de mensen aan boord zijn comodores dus weer heel ander soort volk.
en ik had al eens gehoort dat er een bijgeloof was dat een vrouw aan boord ongeluk bracht...maar geen idee of hun dat bijgeloof ook hebben haha.
nou ja er zijn ergere dingen op de wereld!maar toch poedersuiker!


Hallo Knoop,

Verleden jaar zat jij op onze Mexican Bay hé!
Jammer dat deze reis niet doorgaat, maar met discriminatie heeft dit vaak weinig te maken.
Je moet nl weten dat schepen niet voorzien zijn op de aanwezigheid van vrouwen, er zijn vaak geen aparte toiletten en douches voorzien. Bovendien is er ook het veiligheidsaspect. Zeebonken zijn vaak niet zo' n brave jongens, en als de kapitein inschat dat er een aantal zijn die niet van een vrouw zouden afblijven of dat de sfeer door jouw aanwezigheid aangetast kan worden, dat is het niet meer dan logisch dat hij zijn verantwoordelijkheid neemt. In sommige schepen kunnen de hutten niet op slot, wat als er ' s nachts opeens een eenzame matroos aan je bed staat?
Bij ons op kantoor gaan er soms ook vrouwen mee met een zeereis als "studie" zeg maar, het komt dan ook voor dat een kapitein beleefd weigert om een vrouw aan boord toe te laten. Dat heeft dan niks met bijgeloof te maken.