Visuele handicap

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tinky12

Berichten: 9435
Geregistreerd: 27-01-06
Woonplaats: Met mijn hart in Amsterdam.

Re: Visuele handicap

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 00:50

Jij gaat nog eens modern worden Haha! ...stokken en brillen zijn uit de mode (alhoewel je zo'n stok wel makkelijker tussen de spaken van een opdringerige fietser kan steken Tong uitsteken Haha! ).
Een groter beeldscherm zou toch moeten kunnen...of een spraakfunctie (misschien handiger want een 60inch op je paard is ook weer niet practisch Clown ).
Lijkt mij een software punt Ja
Spannend om te ontdekken wat de mogelijkheden zijn...

EstherHegt
Berichten: 3343
Geregistreerd: 21-03-05

Re: Visuele handicap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-08 00:53

Tinky12 schreef:
Jij gaat nog eens modern worden Haha! ...stokken en brillen zijn uit de mode (alhoewel je zo'n stok wel makkelijker tussen de spaken van een opdringerige fietser kan steken Tong uitsteken Haha! ).


Daar ben ik erg goed in, in fietsers vangen Cool Ik heb het wel gehad in Amsterdam, normaal heeft iedereen doodgewoon een fiets die rammelt, die hoor je wel. Als ik fietsers vang dan hebben ( lees hadden)ze een goede niet rammelende fiets Haha! Ik ben ook erg handig in Blokker trouwens.......

Rampshellie
Berichten: 1986
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Duiven

Re: Visuele handicap

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 00:56

Ken een meisje, die nou een paard van Stable Enable te rijden heeft (Demi Knipoog), met een open ruggetje. Geweldig hoe ze nog kan rijden Haha!!
Kende d'r van baby af en, toen paar jaar niet gezien. 2 Jaar terug kwam ik d'r in 1 x tegen op de manege, te paard. Geweldig!

Tinky12

Berichten: 9435
Geregistreerd: 27-01-06
Woonplaats: Met mijn hart in Amsterdam.

Re: Visuele handicap

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 01:11

EstherHegt schreef:
Tinky12 schreef:
Jij gaat nog eens modern worden Haha! ...stokken en brillen zijn uit de mode (alhoewel je zo'n stok wel makkelijker tussen de spaken van een opdringerige fietser kan steken Tong uitsteken Haha! ).


Daar ben ik erg goed in, in fietsers vangen Cool Ik heb het wel gehad in Amsterdam, normaal heeft iedereen doodgewoon een fiets die rammelt, die hoor je wel. Als ik fietsers vang dan hebben ( lees hadden)ze een goede niet rammelende fiets Haha! Ik ben ook erg handig in Blokker trouwens.......

Eheheh....blindestok "rules" Haha!