PWS Onderzoek - Equitherapie - Ervaringen gevraagd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cheerio

Berichten: 45
Geregistreerd: 21-08-12
Woonplaats: Zevenaar

PWS Onderzoek - Equitherapie - Ervaringen gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-14 13:50

Mocht dit verkeerd staan, kan dit natuurlijk verplaatst worden. En als zo'n soort oproep-topic niet geplaatst mag worden, mag het natuurlijk verwijderd worden.

Hoi,

Dit jaar zit ik in mijn examenjaar en moet er een zogenoemd profielwerkstuk gemaakt worden over een onderwerp welke binnen je keuzeprofiel valt. Samen met een vriendin hebben wij de keuze gemaakt een onderzoek te doen naar de vormen van therapie die gedaan worden met behulp van paarden, ook wel equitherapie genoemd. Omdat er zoveel therapievormen zijn en zelfs nog meer vormen beperkingen van mensen die gebruik maken van deze therapievormen, hebben wij ons toegelegd op het gebruik van elke therapievorm bij kinderen met een vorm van autisme. Welke vorm van autisme of welke vorm van therapie maakt niet uit.

Nu zoeken wij nog mensen die ervaring hebben, direct of indirect, met de combinatie 'kinderen met autisme en equitherapie'. Graag willen wij contact opnemen, via de mail, om een vragenlijst te sturen van maximaal 10 minuten. De enquête is volledig anoniem en het antwoorden op alle vragen is geen verplichting, er mogen vragen worden overgeslagen. Alle gegevens die wel worden ingevuld, kunnen gebruikt worden bij het analyseren en worden eventueel anoniem verwerkt in het PWS. De gegevens in deze enquête worden uitsluitend gebruikt voor schooldoeleinden en worden niet misbruikt en aan derden doorgegeven.Voor meer informatie over het gebruik van de informatie uit de enquête kun je contact opnemen via pb. Denk je dat je ons zou kunnen helpen bij ons PWS en niet beroerd om 10 minuten op te offeren, kun je me een pb'tje sturen met het e-mailadres waar we de vragenlijst naar kunnen sturen. De ingevulde vragenlijst kan weer teruggestuurd worden naar het e-mailadres waar de vragenlijst vandaan komt.

Alvast bedankt en groetjes, Mirl en Daphne :)

Wij zoeken dus alléén mensen die ons hun ervaring willen delen, en het is niet de bedoeling dat dit een discussietopic wordt.

ireika

Berichten: 509
Geregistreerd: 07-06-05
Woonplaats: Asse

Re: PWS Onderzoek - Equitherapie - Ervaringen gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 13:55

Je hebt PB :)

Cheerio

Berichten: 45
Geregistreerd: 21-08-12
Woonplaats: Zevenaar

Re: PWS Onderzoek - Equitherapie - Ervaringen gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-14 14:01

Gezien! Ik stuur je bericht als ik om 16.00 uur thuis ben.