Plato@Ysselsteyn

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ibonn

Berichten: 2438
Geregistreerd: 22-11-05
Woonplaats: Overloon - Noord Brabant

Plato@Ysselsteyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-07 09:38

Heb gisterenavond ook nog foto's van Mabon gekregen. Het toeval wilde dat ze net bij de hindernis stond waar ik gevallen ben. De foto's verklaren veel en achteraf blijkt dat het verhaal dat de hindernisrechter ons verteld heeft, erg gekleurd was door de schrik. We kennen elkaar persoonlijk en is zich doodgeschrokken toen ik bewusteloos bleef liggen.
Plato is duidelijk niet gevallen en hoewel hij te vroeg is afgegaan, ben ik met mijn voet achter de opstaande kant van de hindernis blijven hangen en ben zo uit evenwicht gebracht.

Toen het nog goed ging:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En de val:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nogmaals met dank aan Mabon!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Re: Plato@Ysselsteyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 09:50

Daar heb je een lelijke val gemaakt Ibonn. Plato kon zijn evenwicht wel goed houden zo te zien. Balen dat net die ene stobaal in de weg zat!

Bitwise

Berichten: 754
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Limburg

Re: Plato@Ysselsteyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 09:54

je maakt een lelijke smak. Plato mag ergens wel blij zijn dat deze hindernis van stro is. Toch knap van Plato dat hij gewoon door gaat.

MJ_
Berichten: 7859
Geregistreerd: 02-12-03

Re: Plato@Ysselsteyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 09:58

niet leuk om naar te kijken maar ik denk dat je zelf wel blij bent met deze foto's want nu snap je tenminste wat er gebeurd is.

Ik vond het een flinke sprong en als ze dan te vroeg af gaan wordt het wel erg lastig. Je blijft trouwens ook met je rechterbeen op de strobaal haken volgens mij, wat dat betreft kon je hier zelf echt niks aan houden, je werd er gewoon afgewipt.

Ibonn

Berichten: 2438
Geregistreerd: 22-11-05
Woonplaats: Overloon - Noord Brabant

Re: Plato@Ysselsteyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-07 09:58

Bitwise & MJ: heel blij dat deze van stro was, als dit op een vol houten hindenris gebeurd was, waren we wrs beiden over de kop gegaan en was het misschien nog erger afgelopen.
Denk trouwens wel dat als die pak stro er niet op had gelegen dat ik misschien wel was blijven zitten want op de 2e foto zit ik toch goed in balans en naar achteren en laat Plato alle vrijheid om het probleem op te lossen. Ach, blijft raden want ik herinnner me bijna niks meer van gisteren, de hele dag is nu weg.

MJ_
Berichten: 7859
Geregistreerd: 02-12-03

Re: Plato@Ysselsteyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 10:00

nou doe echt maar een beetje rustig aan ibonn!

yvonnepuntnl

Berichten: 4481
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Betuwe

Re: Plato@Ysselsteyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 10:09

Dat is een beste smak geweest. Je zult nu nog wel overal pijn hebben. Ziek Doe inderdaad maar even flink rustig aan, dan hou je er het minste last van over. Ach gut

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Re: Plato@Ysselsteyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 10:30

Wat een toeval dat die foto gemaakt kon worden. Plato is dus niet gevallen. Ik hoop dat je een fijne rit kunt maken in Arendonk!

Altos

Berichten: 1510
Geregistreerd: 15-06-05

Re: Plato@Ysselsteyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 10:32

Op de 2de foto ziet het er idd nog uit alsof jullie de overkant veilig gaan halen. Doe maar rustig aan, een hersenschudding kan toch nog wel eens een vervelende nasleep hebben.

TeeGee

Berichten: 15497
Geregistreerd: 06-04-06
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Re: Plato@Ysselsteyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 11:40

Gelukkig is het goed afgelopen. En doe idd maar even rustig aan...

_Karin

Berichten: 2872
Geregistreerd: 15-11-05

Re: Plato@Ysselsteyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 12:12

Het was echt toeval dat we daar op dat moment waren.

Gelukkig gaat het weer een beetje.
Wel jammer dat je nu de hele dag kwijt bent.

Deze 2 foto's had ik nog van je van het springen.
Afbeelding

Afbeelding

Doe nog maar even rustig aan hoor.

yvonnepuntnl

Berichten: 4481
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Betuwe

Re: Plato@Ysselsteyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 12:14

@Mabon: jij zult ook wel flink geschrokken zijn. Zo te zien stond je aardig dichtbij.

Sim
Berichten: 31483
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Re: Plato@Ysselsteyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 12:52

Als ik zo naar de foto kijk, lijkt het alsof je de klap met je achterste op vangt, toch gek dat het licht uitging, maar ja het kan raar gaan.
Deze foto's roepen ook geen herinneringen bij je op?
Als dat nu niet gebeurt, gebeurt dat ws ook niet meer.
Ik ben een paar jaar geleden tijdens een bosrit gevallen, toen ging ook het licht even uit bij mij en ik weet nu nóg niet wat er gebeurd is toen.
En idd rustig aan doen hoor een hersenschudding is niet niks.

_Karin

Berichten: 2872
Geregistreerd: 15-11-05

Re: Plato@Ysselsteyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 12:59

yvonnepuntnl schreef:
@Mabon: jij zult ook wel flink geschrokken zijn. Zo te zien stond je aardig dichtbij.


Klopt ja wij ( Ofra (Bonma op bokt) en ik )waren ook erg geschrokken ervan, was daarom ook blij dat ze gisteren een teken van leven gaf via bokt.
We stonden er niet echt bovenop hoor, ik gebruik een telelens bij het fotograferen.
De mensen van de hindernis waren gelijk bij haar.
Wij zijn achter Plato aan gegaan die alleen verder ging maar hij werd bij de volgende hindernis gelukkig gevangen.
We wilden toen terug lopen maar zagen de EHBO al naar haar toe rijden. We zijn toen maar door gelopen.

Tijdens het vallen is ze volgens mijn nog een klein beetje gedraait want ze lag op haar zij op de grond.

rowo

Berichten: 19288
Geregistreerd: 18-02-05
Woonplaats: Twente

Re: Plato@Ysselsteyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 13:24

@ Ibonn; Je viel plat op je rug of niet? Erg pijnlijk lijkt me! Heb je er nog veel last van?
Gelukkig bleef Plato wel overeind.

Verder wel leuke springfoto's Haha!

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Re: Plato@Ysselsteyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 14:24

Dat was een flinke smakkerd zeg Ziek Als je het zo bekijkt verwacht je a) niet dat je gelanceerd gaat worden en b) dat je zo met je kop op de grond gestuiterd bent. Plato doet verder wel goed zijn best! Hoe hoog is dit nu, L?

Nogmaals beterschap in ieder geval!

Apple

Berichten: 76210
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: Plato@Ysselsteyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 15:26

Oef, dat is een flinke val geweest.

Inderdaad, op de tweede foto ziet het er nog ok uit. Als je niet achter het stro was blijven haken dan was het gewoon goed gekomen.

Plato heeft er in elk geval niets van over gehouden en is zelf niet gevallen, dat is al iets.

nikki160287

Berichten: 1186
Geregistreerd: 05-10-06

Re: Plato@Ysselsteyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 15:33

Ik ben blij dat het dan nog redelijk goed afgelopen is! Heel rustig aan doen de komende tijd!

Wat me wel opvakt is dat plato het crossen volgens mij wel erg leuk vind! Hij heeft op de een of andere manier de hele tijd de oren naar voren en is ook erg goed in evenwicht. Jij maakt een hele salto en hij galopeerd gewoon door!

Veel sterkte!

Nickeltje

Berichten: 28257
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Dalfsen

Re: Plato@Ysselsteyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 19:17

Wat een rotklap!
Sterkte zeg!!!