SGW Gelselaar Klasse L ( helmcamera)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
davinci2412

Berichten: 1638
Geregistreerd: 07-11-12

SGW Gelselaar Klasse L ( helmcamera)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-15 12:09

Afgelopen weekend hebben Victor en ik deelgenomen aan SGW Gelselaar. *\o/*


Dressuur ging voor mijn gevoel goed. Jury vond het minder dus 173 punten, springparcours was door mijn eigen spanning een klein drama met twee balken en een weigering. -O-
De cross was voor mij zeer geslaagd. Wel is waar 3 weigeringen dus geen perfectie, maar we zijn bij de finish gekomen. Omdat ik met een pony tussen de paarden start was dit voor Victor zijn eerste M parcours. Ik ben super trots dat hij dit met zoveel inzet voor mij heeft gedaan <3 . Uiteraard valt er nog voldoende te leren dus staan er nog even wat lessen op het programma voordat we naar SGW Diepenheim gaan. :D

Naast onderstaande foto's ben ik ook heel blij met het filmpje van mijn GoPro!



Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bedankt voor het kijken <3

davinci2412

Berichten: 1638
Geregistreerd: 07-11-12

Re: SGW Gelselaar Klasse L ( helmcamera)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-15 14:57

Ik kan mijn post niet meer bewerken maar ik wil nog even kwijt dat ik het altijd erg leuk vind als jullie een berichtje achter laten :D :o

Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Re: SGW Gelselaar Klasse L ( helmcamera)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 15:16

Super leuk filmpje en mooie foto's! Erg leuk ook hoe je hem aanmoedigt :P

Even een vraag van een complete leek op dit gebied: doe je het cross parcours ook eerst te voet? Zo nee, Hoe weet je precies waar je heen moet (zag de witte lijntjes wel als je een andere kant op gaat, maar als je zo hard gaat...) en als er meerdere sprongen staan welke je moet nemen? Lijkt me super gaaf een keer een cross te rijden, wat een onwijs leuk parcours zo door het bos!

davinci2412

Berichten: 1638
Geregistreerd: 07-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-15 15:34

Merell123 schreef:
Super leuk filmpje en mooie foto's! Erg leuk ook hoe je hem aanmoedigt :P

Even een vraag van een complete leek op dit gebied: doe je het cross parcours ook eerst te voet? Zo nee, Hoe weet je precies waar je heen moet (zag de witte lijntjes wel als je een andere kant op gaat, maar als je zo hard gaat...) en als er meerdere sprongen staan welke je moet nemen? Lijkt me super gaaf een keer een cross te rijden, wat een onwijs leuk parcours zo door het bos!


Thanks :)

Ja je loopt de cross altijd eerst een keer (of paar keer) te voet. Bij de hindernissen staan bordjes met kleuren. Ik reed dus de L cross dan volg je de blauwe bordjes. De gele bordjes is B pony's, groene bordjes is L pony's/B paarden, blauw is L paarden/M pony's en rood is M paarden/Z pony's

Vincy

Berichten: 1109
Geregistreerd: 14-01-05
Woonplaats: Zelhem

Re: SGW Gelselaar Klasse L ( helmcamera)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 17:18

Super foto's en altijd leuk zo'n filmpje!! Moet die van mij ook weer eens meenemen.
Leuk setje hebben jullie! :D

davinci2412

Berichten: 1638
Geregistreerd: 07-11-12

Re: SGW Gelselaar Klasse L ( helmcamera)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-15 17:39

Bedankt :D

Anoniem

Re: SGW Gelselaar Klasse L ( helmcamera)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 20:38

Wauw! Ik zat even 'mee in het zadel' tijdens je filmpje... Super leuk! +:)+

marloes_s

Berichten: 776
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 21:03

Wat leuk om ook de L route even te zien :P
Wel grappig dat jullie weigeringen hebben op de 'simpele' sprongen en super stoer over de lastige lijntjes gaan.
Leuke pony trouwens, pakt het fijn aan.

davinci2412

Berichten: 1638
Geregistreerd: 07-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-15 21:12

Dankje!

marloes_s schreef:
Wat leuk om ook de L route even te zien :P
Wel grappig dat jullie weigeringen hebben op de 'simpele' sprongen en super stoer over de lastige lijntjes gaan.
Leuke pony trouwens, pakt het fijn aan.


Hahaha klopt. Meestal is het dan ook mijn fout dat hij stopt :) dankje

DewiFoto

Berichten: 846
Geregistreerd: 20-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 21:19

Super leuke filmpjes en foto's!!

davinci2412

Berichten: 1638
Geregistreerd: 07-11-12

Re: SGW Gelselaar Klasse L ( helmcamera)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-15 22:26

Dankje Dewi!

Rosemarin

Berichten: 884
Geregistreerd: 16-05-10
Woonplaats: Almelo

Re: SGW Gelselaar Klasse L ( helmcamera)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 22:42

Heb even heel hard gelachen om het begin! Dat mag je niet dat weet je best! En DIE MOET OOK! DIE MOET OOK! :')

Geweldig filmpje, heb ervan genoten, ook leuk dat stukje bij de waterbak, om het van 2 kanten te zien :)

davinci2412

Berichten: 1638
Geregistreerd: 07-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-15 08:03

Rosemarin schreef:
Heb even heel hard gelachen om het begin! Dat mag je niet dat weet je best! En DIE MOET OOK! DIE MOET OOK! :')

Geweldig filmpje, heb ervan genoten, ook leuk dat stukje bij de waterbak, om het van 2 kanten te zien :)



Haha ja daar hebben er meer heel veel lol om gehad ;) Bedankt :)

R_emkee

Berichten: 3460
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Re: SGW Gelselaar Klasse L ( helmcamera)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 15:58

hahaa dat viel mij ook al op die moeilijke lijnen springt die zo hoppa en dan een simpel iets how stop.. Jammer maar verder goed door gereden en knap dat je hem hebt afgereden ;)

Moest ook lachen om je filmpje dat van JEZUS VIC!! volgens mij ging die daar half in stilstand over heen ofnie ?

Verder succe smet de cross in diepenheim

davinci2412

Berichten: 1638
Geregistreerd: 07-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-15 17:48

R_emkee schreef:
hahaa dat viel mij ook al op die moeilijke lijnen springt die zo hoppa en dan een simpel iets how stop.. Jammer maar verder goed door gereden en knap dat je hem hebt afgereden ;)

Moest ook lachen om je filmpje dat van JEZUS VIC!! volgens mij ging die daar half in stilstand over heen ofnie ?

Verder succe smet de cross in diepenheim


Haha nou ik had zelf meer het idee dat hij effe vergat dat hij die heg erachter ook gelijk moest springen :P

shirleyp

Berichten: 2782
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Hengelo

Re: SGW Gelselaar Klasse L ( helmcamera)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 21:31

Stoer om zo mee te kijken zeg!

Lees hier een aantal reacties over weigeringen op de 'simpele' sprongen, moet zeggen dat ik ook die best pittig waren hoor... Maar kan me voorstellen dat dit op film niet zo lijkt. De hindernis bij de eerste weigering land je een flink stuk lager, kunnen ze echt even op aan het kijken komen. Bij de tweede weigering stond een knap hoge sprong met een beste greppel ervoor en de derde weigering zit natuurlijk midden op een bult in dat lastige lijntje met een smalletje als afsluiter... Ik vind het knap _/-\o_

davinci2412

Berichten: 1638
Geregistreerd: 07-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-15 21:43

shirleyp schreef:
Stoer om zo mee te kijken zeg!

Lees hier een aantal reacties over weigeringen op de 'simpele' sprongen, moet zeggen dat ik ook die best pittig waren hoor... Maar kan me voorstellen dat dit op film niet zo lijkt. De hindernis bij de eerste weigering land je een flink stuk lager, kunnen ze echt even op aan het kijken komen. Bij de tweede weigering stond een knap hoge sprong met een beste greppel ervoor en de derde weigering zit natuurlijk midden op een bult in dat lastige lijntje met een smalletje als afsluiter... Ik vind het knap _/-\o_



Klopt ja, en nu is het ook zo dat ik nog een hele hoop moet leren, dus hopelijk kan ik ze volgende keer voorkomen :). Bedankt voor je ontzettend leuke reactie :)

_bokworst

Berichten: 1608
Geregistreerd: 12-07-12

Re: SGW Gelselaar Klasse L ( helmcamera)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 21:38

Geweldig filmpje! Je commentaar doet me denken aan mezelf en mn paard, ik schreeuw precies t zelfde :+

Heel goed gereden en succes in Diepenheim!

davinci2412

Berichten: 1638
Geregistreerd: 07-11-12

Re: SGW Gelselaar Klasse L ( helmcamera)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-15 21:40

Bedankt!
Helaas geen Diepenheim voor ons. Ponylief had een dik been afgelopen weekend en was niet voldoende hersteld deze week om goed te kunnen trainen. Daar komt de slechte bodem nog bovenop dus maar afgezegd helaas. Hopelijk kunnen we volgend weekend Barchem of anders Bathem starten

xSanneE_98

Berichten: 971
Geregistreerd: 26-06-09
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 10:54

Ik word helemaal blij van dit filmpje! Haha, vooral bij die eerste weigering; "Je weet dat je dat niet mag hè :+ ". Menig ander mens zou heel anders reageren :P
Super dat je toch bent doorgegaan, alleen al voor het goed vertrouwen.

davinci2412

Berichten: 1638
Geregistreerd: 07-11-12

Re: SGW Gelselaar Klasse L ( helmcamera)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-15 22:00

Bedankt voor je leuke reactie!

Ik start dit weekend trouwens in Barchem en zal uiteraard weer mijn GoPro meenemen,, dus voor degene die het leuk vinden zal ik ook een linkje naar mijn nieuwe topic plaatsen in dit topic :D

Sunneva

Berichten: 2383
Geregistreerd: 08-11-10

Re: SGW Gelselaar Klasse L ( helmcamera)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 17:09

Wat cool!
Je praat wel echt veel tegen hem zeg, dat je daar nog aandacht voor hebt :P Ben zelf altijd veel te veel bezig met het rijden zelf, roep alleen soms ho en braaf :o

Ik heb ook een ponybeest in de paarden lopen, ga volgend seizoen ook L. Vind het toch altijd extra leuk om te zien dat de pony's niet onderdoen voor de grote paarden, zo ook jouw knapperd niet.