Rubio tijdens de SGW-clinic op Horse Event 2015

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Rubio tijdens de SGW-clinic op Horse Event 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 19:43

Geweldig stoere plaatjes! Prachtig dier en dappere ruiter: respect! +:)+ Ik heb natuuuuurlijk meteen even in je profiel gespiekt en daar doorgeklikt naar een paar L2 proeven.... hup snel over naar het M... denk dat je in het Z rondrijdt voor je het weet. Ik ben fan! :j

Rubio

Berichten: 1000
Geregistreerd: 22-04-11

Re: Rubio tijdens de SGW-clinic op Horse Event 2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-15 18:15

Heel erg bedankt! Leuk om dit te horen.

Voorlopig wachten we nog even met starten. Helaas zitten we nu in en klein dipje na zijn blessures. In maart was hij super fijn, maar nu is dat helaas nog niet het geval. Dat zal vast en zeker weer terugkomen en we blijven lekker door trainen.

Anoniem

Re: Rubio tijdens de SGW-clinic op Horse Event 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 19:10

Oh wat jammer Rubio! Geen ernstige dingen toch? Hoop dat je snel back on track bent. Succes!

Rubio

Berichten: 1000
Geregistreerd: 22-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-15 20:13

Nee gelukkig geen ernstige dingen. In april een verrekking/kneuzing rondom zijn rechter voor hoef (vermoedelijk doordat hij gestruikeld is op buitenrit over een boomwortel) en in augustus een hoefzweer aan zijn linker achter hoef die best heftig was. Het zorgt er natuurlijk voor dat je uit het ritme bent en je dat weer even moet terug vinden. Daarnaast zorgt zo'n blessure er ook voor dat hij zijn lijf weer anders gaat gebruiken om zijn been te ontlasten. Maar we zijn weer op de goede weg en ik hoop hem over een tijdje weer net zo fijn te hebben als in maart! We laten zeker weer van ons horen.

Anoniem

Re: Rubio tijdens de SGW-clinic op Horse Event 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 09:59

Gelukkig maar. En blessures: breek me de b#k niet open. Wat kan je daar een tijd mee uit de running zijn en voor je alles weer op de rit hebt, ben je zomaar een paar maanden verder. Heel veel succes Rubio! Ik houd je topics in de gaten, leuk om te volgen! :)

Sunneva

Berichten: 2383
Geregistreerd: 08-11-10

Re: Rubio tijdens de SGW-clinic op Horse Event 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 11:15

Wat een super gaaf dier! <3
Je mag nog iets meer meegaan met je handen :)

Rubio

Berichten: 1000
Geregistreerd: 22-04-11

Re: Rubio tijdens de SGW-clinic op Horse Event 2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-15 10:53

Bedankt!