Cinderella @ SGW Gorssel klasse L Paarden *GoPro*

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Roosyes
Berichten: 759
Geregistreerd: 02-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 16:04

Barbulet schreef:
Cinderella schreef:
Oke, ik zal eerlijk bekennen..
Vaak kijk ik filmpjes op bokt en dan spoel ik altijd hele stukken door. Zeker bij filmpjes die een paar minuten duren.
Dit filmpje daarentegen heb ik van begin tot het eind afgekeken. Echt zo leuk om mee te kijken! En wat is ze supergaaf! Mooie naam heeft ze :))

+1 !! :)) Wat een ontzettend gaaf filmpje TS! Krijg er zelf adrenaline van!


Idem! Super gaaf zeg en wat een power in die galop!

CxB
Berichten: 906
Geregistreerd: 24-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 16:07

Heel gaaf om te zien, die oortjes ook constant naar voren! <3

Bloodymary
Berichten: 4558
Geregistreerd: 02-08-08

Re: Cinderella @ SGW Gorssel klasse L Paarden *GoPro*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 16:29

Wat een supergaaf filmpje zeg. En wat gaat het hard, en wat lijkt ze er een plezier in te hebben met die oortjes naar voren. Ze lijkt ook heel makkelijk te springen, maar dat komt natuurlijk door jou. Wat is haar afstamming?

tess_84

Berichten: 1801
Geregistreerd: 12-02-04
Woonplaats: Eckersweiler, Duitsland

Re: Cinderella @ SGW Gorssel klasse L Paarden *GoPro*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 17:28

Zo, die heeft er zin in!! Heel leuk filmpje en de foto's zijn ook heel mooi! Weet je ook hoe hard je ging? Ik heb een Garmin Virb en daar kan je de snelheid ook mee meten, maar weet niet of het met een Go Pro ook gaat?
Hoe heb je de camera bevestigd? Ik heb nu zo'n harnas, maar ideaal voor het beeld is dat niet, het wiebelt te veel...

Hilde_
Berichten: 10750
Geregistreerd: 24-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-15 19:51

Wat een leuke reacties! :D
Blij dat jullie allemaal zo meegenieten. *\o/*

Cinderella schreef:
Oke, ik zal eerlijk bekennen..
Vaak kijk ik filmpjes op bokt en dan spoel ik altijd hele stukken door. Zeker bij filmpjes die een paar minuten duren.
Dit filmpje daarentegen heb ik van begin tot het eind afgekeken. Echt zo leuk om mee te kijken! En wat is ze supergaaf! Mooie naam heeft ze :))


Wat leuk om te horen. :D
En ze heeft inderdaad een hele mooie naam, past ook goed bij d'r. :Y)

pol013 schreef:
Super gaaf filmpje!
Nu baal ik alleen maar meer dat ik dit jaar geen cross meer zal rijden.

Zouden mensen die eventing zielig vinden eigenlijk wel eens zo'n filmpje gezien hebben? Het fanatisme en plezier straalt van die oortjes af. En jij ook alleen maar ho en braaf :D

Edit: lees nu de andere reacties. Zo komt het dus inderdaad ook over op niet-crossruiters. Mooie promotie voor de sport zo.


Je ziet haar inderdaad echt genieten, beetje sturen, remmen, ho en braaf roepen is genoeg. :D

Sancerre schreef:
Gave film. Hoe krijg je die camera zo vast?


Ik heb een helmstrap over mijn cap heen, de GoPro zit net boven de klep van mijn cap vast. Ik heb een GPA cap, heb 'm ook nog met een kleine tie wrap vast gezet voor de zekerheid. Klein gaatje gemaakt in m'n capcover en je ziet er niets van. :D

antje_vip schreef:
Leuk om te zien, en wat gaan jullie hard! Lijkt me een vermoeiende rit :D Je paardje heeft niet zo'n zin om af te remmen, of wel? :D


Haha, ze was inderdaad erg enthousiast. Gelukkig werkt mijn ho meestal heel goed, maar moest nu wel wat extra bijremmen.

Bloodymary schreef:
Wat een supergaaf filmpje zeg. En wat gaat het hard, en wat lijkt ze er een plezier in te hebben met die oortjes naar voren. Ze lijkt ook heel makkelijk te springen, maar dat komt natuurlijk door jou. Wat is haar afstamming?


Bedankt :o
Ze is een Van Gogh x elite sport v. Purioso x Formeteur. Zelf gefokt. <3

tess_84 schreef:
Zo, die heeft er zin in!! Heel leuk filmpje en de foto's zijn ook heel mooi! Weet je ook hoe hard je ging? Ik heb een Garmin Virb en daar kan je de snelheid ook mee meten, maar weet niet of het met een Go Pro ook gaat?
Hoe heb je de camera bevestigd? Ik heb nu zo'n harnas, maar ideaal voor het beeld is dat niet, het wiebelt te veel...


Nee, dat is wel jammer. Neem mijn telefoon nooit mee in de cross, anders kon ik daar evt. een app op aanzetten. Zie een eerdere reactie voor de bevestiging. :-)

BeeMed
Berichten: 3030
Geregistreerd: 29-09-08

Re: Cinderella @ SGW Gorssel klasse L Paarden *GoPro*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 20:14

Super gaaf filmpje. 2x gekeken. 2e keer vielen me de verschillende kleuren bordjes pas op.

MagicMuffin

Berichten: 265
Geregistreerd: 05-04-11
Woonplaats: Friesland

Re: Cinderella @ SGW Gorssel klasse L Paarden *GoPro*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 20:41

Wauw, wat ziet dit er fantastisch uit zeg! Lijkt wel of jullie door die bospaadjes vliegen! :D

soesita

Berichten: 5183
Geregistreerd: 09-10-04
Woonplaats: Herzogenrath (Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 21:15

Prachtig! Wat een snelheid! Geen denken aan dat ik er zo voor zou durven gaan. Wat een fantastisch paard is dat! _/-\o_

joyceberends

Berichten: 367
Geregistreerd: 03-03-13
Woonplaats: Eefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 21:18

Wauw ontzettend gaaf! Ik heb zondag geholpen bij de cross en oh wat zou ik graag een paard willen rijden die dit kon!
Echt een super prestatie

jansje73

Berichten: 2656
Geregistreerd: 04-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 21:52

Gave film ! Wat super om te zien dat je paard zijn oortjes hel de cross lang naar voren toe houdt! Geweldig , wat heeft je een lol. En de foto's zijn ook gaaf. *\o/*

marley93

Berichten: 6046
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 23:51

Gave foto's!

Ik moest echt even lachen om de meneer op de tweede foto, die naast zijn fiets staat te kijken. "Zoo, en wat komt doar nu over die'ne boomstam oan vlieg'n?"
Sorry ik heb soms een rijke fantasie. :')

EDIT: derde foto.

_lautje_

Berichten: 9278
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Cinderella @ SGW Gorssel klasse L Paarden *GoPro*

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 07:57

Super Hilde!!
Wanneer M? :P

Hilde_
Berichten: 10750
Geregistreerd: 24-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-15 13:50

_lautje_ schreef:
Super Hilde!!
Wanneer M? :P


Volgend jaar. :D
Eerst Hattem en Barchem nog lekker in het L, kijken we volgend jaar wel verder. 8-)

Herman97

Berichten: 431
Geregistreerd: 24-08-11
Woonplaats: In het Noorden des Lands

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 14:05

Heel mooi filmpje .... jullie kunnen echt nog meer !!! Ruimte en enthousiasme te over !!! Volgend jaar maar weer een klasse hoger .... echt vermogen zat !!! Heel erg knap ....

Poney

Berichten: 180
Geregistreerd: 06-03-06
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 14:28

Wauw die oren!! Heb ze volgens mij maar 1x een seconde naar achteren zien gaan!! Lijkt me geweldig om op zon paard de cross door te gaan!