Bedankt Bokkers voor mijn rel topic

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
davinci2412

Berichten: 1638
Geregistreerd: 07-11-12

Bedankt Bokkers voor mijn rel topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-15 20:57

Een jaar geleden plaatste ik op bokt een topic met een filmpje van mijn pony en ik op het crossterrein in Renswoude. Ik kreeg toen ontzettend veel reacties en uiteindelijk liep dit uit tot een soort van rel topic. Op dat moment vond ik dat natuurlijk helemaal niet leuk, maar nu een jaar later zie ik hoe het heeft geholpen, nee niet om beter te worden, mijn youtube kanaal "groot" te maken :D

Ik heb nu 24 abonnees, 16200 views, 87 landen waarin ik ben bekeken en jawel 18 dollar cent inkomen uit advertenties :P

Om dit te vieren plaats ik nog maar eens een paar filmpjes op bokt.. Ondanks dat ik achteraf wat had aan het rel topic hoop ik dat we allemaal volwassen zijn geworden en het niet nogmaals herhalen ;)

Dit was mijn vorige paardje Davinci, helaas heb ik hem moeten verkopen


Onze eerste officiƫle springwedstrijd als combinatie, met een nette 9e plaats als resultaat *\o/*


Indoor eventing training bij Tim Lips, deze zomer staat er een training voor buiten gepland {:}


Een filmpje gefilmd met onze Go Pro Hero 3 _/-\o_


Vic kan ook nog wat anders dan springen, namelijk met koeien werken }:0


Ons meest recente filmpje is van de training van zaterdag, naast trainen hebben we ook geprobeerd wat leuke/creatieve shots te maken 8-)


Bedankt bokkers voor de 18 dollar cent ;) en tot de volgende keer :)

Brainfail

Berichten: 1438
Geregistreerd: 24-01-11

Re: Bedankt Bokkers voor mijn rel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 08:56

zelf heb ik je vorig topic totaal niet meegekregen dus vond de titel eigenlijk heel raar.

Maar ik vind dat je een leuke pony hebt! Ben je ook van plan om er echt mee te gaan crossen? (ik bedoel wedstrijden?)

(waar is dat crossterrein ergens?)

Alleen misschien handig om je topic volgende keer iets minder sarcastisch te maken? (ik vind het persoonlijk een beetje vervelend overkomen terwijl niet iedereen iets met je vorige topic te maken heeft/had.)

xDenies

Berichten: 13505
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Bedankt Bokkers voor mijn rel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 08:58

Kan de humor er wel van in zien!
Veel plezier met je knappe paardjes!! :)

mamamier

Berichten: 987
Geregistreerd: 14-05-11
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Bedankt Bokkers voor mijn rel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 09:01

Wha! Geweldig dit hihi! Ja ik ken het topic nog wel en ja ik heb deze combinatie een paar keer gezien en ook zien groeien. Leuk om alles hier bij elkaar te zetten, tot snel op het volgende sgw!

silvia58

Berichten: 1837
Geregistreerd: 05-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 09:02

Geen idee waar dit over gaat !

Misschien iets van oude koeien uit de sloot halen ? :Y)

Maar wel leuke pony....ziet er goed uit ! :D :D

davinci2412

Berichten: 1638
Geregistreerd: 07-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-15 20:42

caresje schreef:
zelf heb ik je vorig topic totaal niet meegekregen dus vond de titel eigenlijk heel raar.

Maar ik vind dat je een leuke pony hebt! Ben je ook van plan om er echt mee te gaan crossen? (ik bedoel wedstrijden?)

(waar is dat crossterrein ergens?)

Alleen misschien handig om je topic volgende keer iets minder sarcastisch te maken? (ik vind het persoonlijk een beetje vervelend overkomen terwijl niet iedereen iets met je vorige topic te maken heeft/had.)


Ik cross sinds dit voorjaar ook officieel met hem. We zijn nu 1 wedstrijd gestart en aankomend weekend starten we in Ede. Dit crossterrein is in Lunteren

Brainfail

Berichten: 1438
Geregistreerd: 24-01-11

Re: Bedankt Bokkers voor mijn rel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 09:32

Oh haha.
Succes dan dit weekend!

ElSea
Berichten: 5377
Geregistreerd: 18-05-11

Re: Bedankt Bokkers voor mijn rel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 15:38

Ik hoop dat je er wel iets meer aan over hebt gehouden dan alleen die 18 cent. := :')